Warcraft-game voor mobiel wordt volgende week onthuld

Activision liet afgelopen februari weten dat er dit jaar een Warcraft-game zal verschijnen voor mobiel. Wat we van deze titel kunnen verwachten wordt volgende week bekendgemaakt.

Blizzard Entertainment heeft op Twitter aangegeven dat de mobiele Warcraft-game op 3 mei onthuld zal worden. Dit zal gebeuren om 19.00 uur ’s avonds en het zal hier te volgen zijn.

Warcraft is niet de enige franchise van de bekende ontwikkelaar die de overstap naar mobiel zal maken. Op 2 juni komt namelijk Diablo Immortal uit voor iOS en Android.

  1. Anoniem-9360's avatar

    RuneScape is al jaren op mobiel…

    0
  2. Anoniem-3202's avatar

    Hier wachten we allemaal op

    0
  3. Anoniem-1319's avatar

    Kijk er wel naar uit, spijtig van de gecancelde WoW Go Pets game 😀 variant van Pokemon Go

    0