Capcom kondigt showcase voor aanstaande maandagnacht aan


Tijdens State of Play vorige week kondigde Capcom verschillende games aan en ook lieten ze Street Fighter 6 voor het eerst uitgebreid zien. Capcom is echter nog niet klaar met het tonen van z’n games en daarom hebben ze een eigen showcase aangekondigd.

Deze showcase zal maandagnacht plaatsvinden om 00.00 uur. De show duurt ongeveer 35 minuten en we krijgen dan meer nieuws en uitgebreide updates over reeds aangekondigde titels. Er zullen naar verwachting geen nieuwe games aangekondigd worden, dus temper enigszins je verwachtingen.

De showcase dient dus meer als follow-up op State of Play, maar mogelijk krijgen we ook updates omtrent Pragmata, Exoprimal en Resident Evil Re:Verse.

  1. Anoniem-9347's avatar

    Graag meer RE4 remake !

    0
  2. User  avatar
    10599 XP

    RE8 DLC? Hmm, hopelijk. Denk wel dat ik t ga kijken, effe leuk. Mids het me niet meer interesseert.

    0
  3. Anoniem-9949's avatar

    Dragon ’s dogma 2 XD

    0
  4. Anoniem-269's avatar

    RE Code Veronica remake…

    0
  5. User  avatar
    1890 XP

    Dino Crisis remake in Resident Evil 2 remake stijl, give it to me!

    0
  6. User  avatar
    7718 XP

    @rainking: Yes zou mooi zijn. Re-verse had al lang beschikbaar moeten zijn.

    0
  7. Anoniem-749's avatar

    @Anoniem-269: +1 hier toch nog steeds de beste van alle RE

    0