Sony Bend Studio heeft zich een nieuw logo aangemeten, zo hebben ze tijdens een livestream gisterenavond onthuld. Het nieuwe logo, dat je hierboven kunt bekijken, bestaat uit zowel tekst als een symbool. Dit symbool is niet zonder reden, want dat geeft de ontwikkelaar meer flexibiliteit en herkenbaarheid.
Het logo representeert een abstracte en moderne interpretatie van de geschiedenis van de studio, locatie en levensstijl. Meer toelichting op het ontwerp kun je op het PlayStation Blog vinden, maar daarmee zijn we er nog niet. Ook heeft de ontwikkelaar een tipje van de sluier opgelicht waar ze aan werken.
Er wordt momenteel gewerkt aan een nieuwe IP dat onder andere uit een multiplayer bestaat en deze bouwt voort op de openwereldsystemen van Days Gone. Het brengt een volledig nieuwe wereld en het staat verder los van die game. Het is nog niet duidelijk wanneer we meer informatie mogen verwachten.
Jammer dat het geen Days Gone 2 wordt. Heel vet spel met een hele gave wereld. De panden hadden ze echter wel beter kunnen inrichten. Een oud woonhuis zag van binnen hetzelfde eruit als een oude kroeg.
“multiplayer” neeheeeeeee!!!
@Sikje: En het werd heel snel repetitief.
@Sikje: Trophies boeien mij totaal niet, maar dit is één van de weinige games waar ik Platinum voor heb gehaald, puur omdat ik meer te doen wou hebben. Ik heb echt genoten van Days Gone. Heerlijk game en zwaar ondergewaardeerd.
Liever een Days Gone 2 dan MP .
Sony laat ze Days Gone 2 maken.
@Sprony: stel dat jij deel 2 mag maken of beter tips mag gegeven wat zou je dan beter of anders willen zien in del 2?
@RobanosSmatros: Ik denk dat de meeste schade is geleden door het te snel op de markt brengen. De game was overduidelijk nog niet af. Aanvankelijk zou je keuzes kunnen maken die het verhaal beïnvloeden en dat is allemaal geknipt en goed te merken ook. Daarnaast is het niet een game waar je snel mee weg loopt, dus een beter begin had er waarschijnlijk ook voor gezorgd dat minder spelers afhaakte.
Qua gameplay ben ik verder zeer tevreden. Het enige waar ik mij aan stoorde was die willekeurige survivors redden en naar een kamp sturen. Dat was vrij nutteloos. Dus voor een deel 2 zou ik al die punten beter uitwerken. Keuzes er terug in, beter begin en de bestaande systemen verder finetunen. Het is ook balen dat we nu niet weten hoe het verder gaat met bepaalde stukken 🙁
@Sprony: mmmm dat is wel jammer man!
Maar inderdaad beter dat ze het spel eerst goed uitwerken en dan pas uitbrengen dan later eindeloos moeten updaten.
EN die willekeurige survivors redden is dat een main missie of meer een soort side missie die je dus eventueel ook kon skippen?
@RobanosSmatros: Nee, dat was zo’n standaard openwereld dingetje waarbij iemand door freakers werd belaagd en als je die dan hielp, kon je daarna kiezen naar welk kamp je hem of haar stuurde. Je kan het ook gewoon compleet negeren.
@Sprony: Aaaah dat is wel beter.
Ik krijg nog steeds nachtmerries van de arkham knight trophies die je moest halen namelijk haha