GC 2011: Fifa Street maakt zijn comeback

De eerste GamesCom presentatie is inmiddels van start gegaan en de EA presentatie werd gelijk geopend met een nieuwe veelbelovende titel. Fifa Street maakt zijn comeback in het begin van het volgende jaar en zal ons diverse nieuwe features brengen.

De game, die ontwikkelt wordt door EA Canada, zal diverse arena’s hebben zoals steegjes, indoor-zalen, allerlei stedelijke gebieden en nog veel meer. De game moet een gloednieuwe ervaring brengen met de beste FIFA mechanics waaronder de gloednieuwe player impact engine.

Tevens zal de game een gigantisch aantal meer moves bevatten dan FIFA 12, welke allemaal gecreëerd zijn door professionele straat voetballers. Mensen met een Season Ticket zullen de game tevens vervroegd kunnen downloaden. De eerste trailer van de game werd ons ook getoond, deze is uiteraard hier te bekijken.
http://youtu.be/BHuejiYsEyo

  1. User  avatar
    199 XP

    Ik zag het. 😀 Beter dat er een nieuwe komt alleen ik vond de graphics niet al te mooi. Maar ik ben gewend aan triple AAA titels.

    0
  2. User  avatar
    61 XP

    YESSSSSSSSSSSSSSSS,, Fifa street 1 en 2 kapot gespeeld.

    0
  3. User  avatar
    403 XP

    Ben geen grote fan van Fifa street, ik blijf liever bij Fifa 12

    0
  4. User  avatar
    117 XP

    Ik zou ook eerder voor FIFA12 kiezen, maar toen ik Street letterlijk door mijn strot geduwd kreeg bij vrienden die tijden lang weinig anders speelde bleek het ineens verdomd verslavend. Once you get the hang of it…

    0
  5. User  avatar
    51 XP

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS gvd YESSSSSS ja yes, si <yeyyyyyYYYYYYY!!!!!!!!

    0
  6. User  avatar
    2521 XP

    Ik heb deel 1 grijs gespeelt en deel 2 vond ik gaar maar deze ziet er wel vet uit

    0
  7. User  avatar
    19 XP

    fifa street 2 grijs gespeeld ben blij met een vervolg voor de ps3 want de tricks zijn kk vet
    trouwens ook een fucking chille trailer

    0
  8. User  avatar
    3062 XP

    hier hebben fifa street fans heel lang op gewacht (ik was er zelf ook eentje), maja EINDELIJK is tie er weer en ik ben blij voor de fans en het ziet er ook nog goed uit….ik ga hem niet kopen maar wel de demo checken !

    0
  9. User  avatar
    510 XP

    leuke moves, maar het balcontact ziet er niet echt fantastisch uit.

    0
  10. User  avatar
    863 XP

    Fifa Street 1 was mager, 2 was epic en 3 was slecht. Hoop dat het echt een goede comeback is.

    0

Meer Fifa Street

Meer

Review: FIFA Street

Review: FIFA Street – Het was vorige week eindelijk zover voor veel FIFA fans, FIFA Street kwam in de winkelschappen! De gemoederen waren vrij hoog, want het is alweer een poosje geleden dat EA met een FIFA Street game op de markt kw...