Nieuwe trailer toont gameplay van Delta Force: Hawk Ops

Dik een week terug kregen we een CG-trailer van Delta Force te zien en nu zijn er opnieuw beelden vrijgegeven. Ditmaal een trailer waarin we de map Zero Dam te zien krijgen en hoewel de beelden aangemerkt worden als niet-definitief (lees: veel kan veranderen), geeft het wel een goede indruk.

Met name omdat we de nodige gameplay te zien krijgen. Dit loopt uiteen van gevaren die je onderweg tegenkomt, zoals een krokodil, tot actie tegen vijanden en het inzetten van speciale mogelijkheden waarover de soldaten beschikken.

De game is in ontwikkeling voor consoles, pc en mobiel. Er is nog geen releasedatum bekend.

  1. Anoniem-4505's avatar

    ziet er veeeel beter uit dan ghost recon break point

    0
  2. Anoniem-1335's avatar

    Nogal een vreemde trailer. Graphics zie er best leuk uit maar de gameplay en de muziek beloven imo weinig goeds. Hoopte op een soort ‘Ready or Not’

    0
  3. Anoniem-7517's avatar

    Gelukkig kon hij zijn pols 360 graden meedraaien met die krokodil anders was zijn hand eraf geweest.

    0
  4. Anoniem-1498's avatar

    Damn dit ziet er slecht uit. En niet zozeer grafisch. Maar gameplay / animaties etc. Is zeer slecht.

    0
  5. User  avatar
    313 XP

    Wordt een flop.

    0
  6. Anoniem-9990's avatar

    Vroeger was Delta Force goede PC game vaak gespeeld later kwamen zo ook naar console vooral Delta Force Black Hack down met Cóóp modi vaak gespeeld PS2 goede tijd was dat

    Deze Delta Force ziet er best goed uit ga wel keer proberen

    0
  7. Anoniem-9990's avatar

    Vroeger was Delta Force goede PC game vaak gespeeld later kwamen zo ook naar console vooral Delta Force Black Hack down met Cóóp modi vaak gespeeld PS2 goede tijd was dat

    Deze Delta Force ga ik wel keer proberen ziet opzich best goed uit

    0
  8. Anoniem-9855's avatar

    Eèèèn weer een mooie franchise naar de klote…grafisch niet top, ook niet slecht maar dat hoeft ook niet zolang de gameplay maar goed is. Die is misschien ook niet slecht maar van wat ik tot nu toe gezien heb is het voor mijn gevoel geen Delta Force game meer. Tegenstanders die bullet sponges zijn, vreemde “powers” gebruiken als speler zijnde. Nee, het maakt mij nog niet blij. Hopelijk komt er een open bèta of misschien zelfs een demo. Tot die tijd wacht ik de reviews wel af

    0
  9. Anoniem-1865's avatar

    Nou ik kijk hier toch echt wel naar uit. Goed of slecht dit soort games worden te weinig meer gemaakt vandaag de dag

    0
  10. Anoniem-1168's avatar

    @Anoniem-4505: delta recon force on shit point…Bedoel je je lol

    0