GC 2011: Toffe screenshots van Battlefield 3 vrijgegeven

Battlefield 3 is ongetwijfeld één van de grootste games op de GamesCom van dit jaar, zeker na de prachtige beelden die EA toonde tijdens hun persconferentie. Diverse mensen waren dan ook van mening dat EA de show had gestolen en de beste partij was op de GamesCom van dit jaar.

Om dit nog even te ondersteunen zijn er weer prachtige screenshots vrijgegeven die de grafische kracht van de Frostbite engine weer eens laten zien. De screenshots zijn uiteraard hieronder te bezichtigen.

Bedankt voor het melden Tom-Zwolle! Ook een nieuwstip doorgeven aan de PSX-Sense redactie? Stuur je nieuwtje dan via deze link.

  1. User  avatar
    510 XP

    Wat ongeloofelijk mega mooi! Waar gaat de toekomst ons brengen?, ik kan niet wachten!!

    0
  2. User  avatar
    330 XP

    :O, dit spel wordt echt gestoord vet!

    0
  3. laurensmajin's avatar

    EEN WOORD: wauw!

    0
  4. ricardo's avatar

    nu nog een super computer van 8000 euro om het maximale eruit te halen lol

    0
  5. User  avatar
    373 XP

    echt vet
    al ge pre oderd 😀 maar 1 foutje (denk ik) op het 2e plaatje zie ik het magazijn voor de houder

    0
  6. User  avatar
    2521 XP

    dat noem je geil!!

    0
  7. Nils's avatar

    @ricardo:

    Uhm, maak daar maar gewoon 600-1000 euro van. Zelfbouw.

    0
  8. User  avatar
    403 XP

    GRAPHICS zijn geweldig

    0
  9. User  avatar
    1179 XP

    @ricardo:

    Neej hoor mn schoonpa heeft een pc aangeschaft speciaal voor bf3 aangzien hij geen ps3 wil en niet met de controller overweg kan:P en het koste hem afgerond 1000 euro;)

    0
  10. User  avatar
    3062 XP

    ik wil PS3 beelden !!!

    0
  11. User  avatar
    284 XP

    @moes:
    De co-op is op Gamescom speelbaar op de PS3. Er zijn dus al PS3 beelden.

    0
  12. User  avatar
    1179 XP

    @ClankStar:

    ja maar dat zijn beelden van beelden:P niet duidelijk dus

    0
  13. User  avatar
    213 XP

    Dit Spel Is Toch Wel Baas Man
    Ga Hem Toch Maar Halen Denk LOL

    0
  14. User  avatar
    504 XP

    dit zijn pc screens toch?

    0
  15. razhell's avatar

    @ClankStar:

    ik kom net van Duitsland en heb de multiplayer van de ps3 versie gespeeld. het was best wel fun alleen ut zag er gewoon nie uit, het speelde voor geen ene moer, de kleuren waren te grauw en het was onscherp. het was net battlefield bad company 2 alleen met ps2 graphics. die bomen enzo waren onscherp en te pixelig. Die voeten van die soldaten die texture BAHH zo lelijk. k ga toch maar voor de PC versie !

    0
  16. User  avatar
    6621 XP

    Voor 70 euro koop ik dit spel ook wel.

    0
  17. gerben48's avatar

    @razhell:
    Troll….
    Je probeert mensen af te schrikken. Ik heb hem ook gespeeld en het heeft geweldige graphics voor een ps3. Bijna zo goed als de PC 😮 Alleen het 24 man verhaaltje is jammer.

    0
  18. User  avatar
    2210 XP

    @gerben48:
    deze gozer heeft boem gelijk!!!

    0
  19. User  avatar
    3062 XP

    @gerben48:

    heb je jets in de ps3 versie? en zijn die maps even groot als de pc versie?
    en speelt het een beetje soepel? zo juah, dan wil ik hem kopen…..

    0
  20. User  avatar
    2210 XP

    @moes: de jets zijn bruikbaar op de ps3 jaah..
    deze game gaat mw3 wegblazen..
    dus misschien gaan die cod makertjes dan eens nadenken 😛

    0
  21. User  avatar
    1179 XP

    @gerben48:

    ps3 versie ziet er zekers vet uit! Maar het gaat voornamelijk om de GAMEPLAY!! Ik vind 24 man wel oke maar was mooier als het 32 was.. 64 man vind ik te veel..

    0
  22. User  avatar
    1179 XP

    @moes:

    speel je badcompany 2? en heb je Harvest Day gespeeld? in bf3 worden mappen nog groter;)

    0
  23. User  avatar
    5395 XP
    0
  24. User  avatar
    5395 XP

    Die screen met de F/A 18 Super Hornet, zo Nice!! 😀

    0
  25. User  avatar
    3062 XP

    aaight, cheers dudes !

    0
  26. User  avatar
    5395 XP

    @redded: Ja toch? !! 😀

    Van wie kan ik een tijdmachine lenen? Wil BF3 nu spelen! XD

    0
  27. User  avatar
    5395 XP

    @gerben48: Jou geloof ik. 😀 +1

    0
  28. User  avatar
    28 XP

    Nu kun je al bijna zien dat COD MW3 hieraan gaat verliezen, maar als ze eindelijk een nederlaag hebben gehad, hebben ze weer een doel om boven BF3 uit tekomen ? :A

    xx Explode_TearzX

    0
  29. kian1906's avatar

    Mooi spel maar haat grote maps ; vind villa en array al te groot in cod bo 😉
    dus zal alleen sp spelen en mp voor mw3 houden !

    0
  30. User  avatar
    130 XP

    @razhell: Nee hoor, je hebt wss MW3 gespeelt en niet BF3 ;P

    0
  31. User  avatar
    5395 XP

    @explode_tearzX: Haha, precies! Dat is ook mijn filosofie, daarom is de volgende game (ik bedoel dus niet MW3) van IW / SH een insta – insta- buy* 🙂

    *als ze het niet heel hard gaan verpesten met MW3 :p maar MW3 word sws wel beter als MW2 denk ik..

    0
  32. nelly frijda's avatar

    nee het was wel battlefield dat hij gespeeld heeft, want ik heb m ook gespeeld via met ps3.

    het was echt troep precies wat hij zegt ps2 graphics alles kan kapot ja, maar het lijkt net
    van karton pff noobs!! .

    kga toch maar weer voor mw!!

    Hardcore search &destroy rulezzzzzzz!

    0
  33. nelly frijda's avatar

    nee was wel battlefield die hij gespeeld heeft, want ik heb m ook gespeeld met ps3 .
    het was echt troep. alles kan kapot ja, lijkt net van karton pff noobs!
    ps2 graphics ja
    ik ga gewoon weer voor mw!
    hardcore search & destroy rulezzzzzzz

    0
  34. User  avatar
    167 XP

    nelly frijda is gewoon razhell maar dan met een andere naam wat een fanboy

    0

Meer Battlefield 3

Meer