Een kijkje achter de schermen bij de Frostbite 2.0 engine

De Frostbite 2 engine is ondertussen in gebruik door veel meer games als Battlefield 3. Zo draait ook de nieuwste Need for Speed titel, The Run, hierop en zijn er diverse andere games in ontwikkeling met deze engine als aandrijvende kracht.

Om een keertje te kijken hoe deze engine nou precies werkt heeft Kenny Magnusson, iemand die erg veel werkt met de engine, een presentatie gehouden over Frostbite 2.0 en waar de engine zoal toe in staat is. De beelden hiervan zijn verspreid over een groot aantal filmpjes, die uiteraard allemaal hieronder zijn te bekijken.





  1. User  avatar
    2210 XP

    zooo coool!!! 😀

    0
  2. User  avatar
    403 XP

    Zal een groot verschil maken……

    0
  3. User  avatar
    114 XP

    alleen al daar voor , speel ik alleen nog BF.

    0
  4. User  avatar
    2521 XP

    Ik ook boven

    0
  5. User  avatar
    5395 XP

    Mooi toch?! 😀

    0
  6. User  avatar
    3062 XP

    *snif snif* het ruikt hier naar nerdjes

    ik ben weg

    0
  7. User  avatar
    2610 XP

    vaio beste lappie ooit hij heeft smaak spreek uit eigen ervaring XD

    Ontopic:

    frostbite 2 is de toekomst kan niet wachten om em real life mee te maken!!

    0
  8. User  avatar
    771 XP

    Teveel filmpjes :(! XD

    0
  9. MeneerMike's avatar

    @moes: altijd die hatende en nutteloze reacties van jou he , je weet nooit waar je het over hebt

    0

Meer Battlefield 3

Meer