Dik vier minuten aan Caspian Border footage van Battlefield 3 vrijgegeven

Caspian Border was dé grote onthulling van Battlefield op de GamesCom, waarin voor het eerst de conquest modus werd getoond met wat straaljager gameplay. De beelden op de GamesCom waren vrij beperkt, maar daar komt nu verandering in.

Er is namelijk een filmpje verschenen met ruim vier minuten aan beelden van deze map, inclusief natuurlijk keiharde gameplay beelden. Dat is niet alles, in de achtergrond geeft Kevin O’Leary namelijk ook commentaar op wat deze map nou zo geweldig maakt. Benieuwd wat daar het antwoord op is? Bekijk dan snel de beelden hieronder.

http://youtu.be/WTYY20PS6VI

Bedankt voor het melden NLgerben! Ook een nieuwstip doorgeven aan de PSX-Sense redactie? Stuur je nieuwtje dan via deze link.

  1. User  avatar
    5395 XP

    ik wil deze game echt spelen… wanneer geven ze nou die beta vrij? 😛

    0
  2. User  avatar
    1340 XP

    @PattyS3: Ik wou net Daniel Matros gaan lastigvallen toen ik zag dat z’n hele Twitter timeline vol stond met diezelfde vraag en zijn steeds nerveuzer wordende reacties :p

    0
  3. User  avatar
    718 XP

    R.I.P Cod 😛

    0
  4. User  avatar
    1592 XP

    @CREATIVETRIANGLE:

    zal nooit gebeuren trust me cod is te groot om nu nog neergehaald te worden

    0
  5. User  avatar
    1592 XP

    laatste was epic :p

    0
  6. User  avatar
    5395 XP

    @Goliath: Haha, ze moeten het nu echt bekend gaan maken..

    0
  7. User  avatar
    5395 XP

    @BloodlyKill: Alles kan kapot. (Let’s ask FPS Russia to bring down CoD xD)

    0
  8. User  avatar
    6621 XP

    @Goliath: Hahah that poor guy.

    0
  9. User  avatar
    403 XP

    Mooi gameplay

    0
  10. User  avatar
    373 XP

    bijna een week geleden al gezien :/
    maar ik heb em al gepre-oderd 😀

    0
  11. User  avatar
    2521 XP

    Poepie Jopie ik word gek en ik was gek

    0
  12. User  avatar
    2210 XP

    ik denk dat ik hem eerder koop hoor.. dan de releas 😛

    0
  13. User  avatar
    119 XP

    Ik denk dat ik voor de multiplayer toch mw3 zal kopen

    0
  14. User  avatar
    2210 XP

    @DL3B:
    jij ben sirieus gek.

    0
  15. User  avatar
    3062 XP

    heel mooi allemaal maar dit is wel de pc versie he

    0
  16. User  avatar
    2521 XP

    @DL3B:
    hij is niet oke

    0
  17. User  avatar
    152 XP

    @moes: Idd, ik zou wel eens meer MP willen zien op een PS3.

    0
  18. User  avatar
    152 XP

    @moes: Idd, ik zou wel meer MP willen zien van de PS3.

    0
  19. User  avatar
    1179 XP

    oud nieuws.. oud filmpje:P

    0
  20. User  avatar
    5395 XP

    Van de PS3 versie van BF3 weten we twee dingen zeker; hij word (veel, heel veel) beter als BF:BC2. Én heel zeker nog heel veel mooier als dat BF:BC2 al is op de PS3. Maarja dat is logisch met dit nieuwe Frostbite 2.0 engine, wat echt een up-to-date speel ervaring zal geven.

    0
  21. User  avatar
    3062 XP

    @Olli:

    you have spoken my mind ! precies, dat wil ik dus ook xD

    0
  22. User  avatar
    3062 XP

    @PattyS3:

    wat ik in die trailer allemaal zag (die omgeving, die details zoals stof, mooi water, mooie bomen, DAT is wat ik ook wil ervaren op de ps3 en niks anders dus geen fucking battlefield bad company 2 graphics maar alleen dan net ietsie mooier. Als Dice het flikt zoals ik het wil, dan ga ik me NU bij een vrouwen bejaarde te huis aangeven als stripper zodat ik die 65 euro verdien en battlefield 3 kan kopen.

    the werkloze has spoken !

    0
  23. User  avatar
    510 XP

    Ik vroeg me al af wanneer hij dood zou gaan… schuilen is kennelijk geen echte must in dit spel.
    De achtergronden hebben kennelijk moeite met laden. Wordt vast nog aan gewerkt.

    0
  24. User  avatar
    5395 XP

    @moes: Trust me, ze hebben niet 4 jaar aan deze game gewerkt om hem maar ‘ietsie’ beter te maken als de vorige Battlefield game, BF:BC2. Het komt echt wel goed met BF3 op de PS3. 😉 Ga jij je maar vast aanmelden bij dat bejaarde tehuis xD

    0
  25. User  avatar
    408 XP

    Hier ook het mega volste vertrouwen in BF3 als ‘de’ opvolger van BF2, eindelijk bijna het lange wachten beloond…

    0

Meer Battlefield 3

Meer