Voertuigen herstellen zichzelf in Battlefield 3

EA heeft weer eens een nieuwe Battleblog vrijgegeven die ditmaal volledig gewijd is aan de voertuigen in de game. Iets wat wel behoorlijk opvalt is een klein detail waar mensen die nooit de engineer class gebruiken erg blij mee zullen zijn.

Tanks en andere voertuigen zullen zichzelf nu namelijk kunnen herstellen als ze een tijdje niet geraakt worden, net zoals dat het geval is bij de gewone infanterie. Dit heeft DICE gedaan om iedereen een kans te geven met de voertuigen, ook als ze in hun eentje een voertuig moeten bemannen. De rest van de blog is hier te vinden.

  1. User  avatar
    199 XP

    Ben ik ook al blij mee. Het is namelijk irritant als je in een beschadigde voertuig stapt met 1%
    Ik denk ook niet dat het healen al te snel gaat. Het is opzich ook wel jammer als je wilt destroyen want dan moet je ook je rpg steeds laden…

    0
  2. User  avatar
    2210 XP

    @NLgerben:
    zo snel zal die tijd oook wel niet gaan.

    het gaat meer om de tijd dat je een afstand rij van doel naar doel.
    anders zouden voertuigen overpowerd worden

    0
  3. User  avatar
    408 XP

    Klinkt goed maar toch jammer als je vaak Engineer bent, kan flink punten opleveren…

    0
  4. User  avatar
    5395 XP

    Dit klopt, maar niet helemaal, je voertuig hersteld zich tot een bepaalde grens van Health. (bijvoorbeeld bij 40% health hersteld het voertuig zichzelf niet meer) 😉

    0
  5. User  avatar
    199 XP

    @mausi-gangsta: Ik hoop het 😀

    0
  6. User  avatar
    199 XP

    @PattyS3: Hoe weet je dat? :$

    0
  7. User  avatar
    233 XP

    Leuk, maar ik speel meestal engineer 🙁
    Ach ja, dan maar ergens anders punten vandaan halen. 😛

    0
  8. User  avatar
    2521 XP

    @PattyS3:
    Mr pattys weet als weer hahah

    0
  9. brent's avatar

    midden onder op de screenschot AP SHELL krijgen we dan ook verschillende munitie types?

    0
  10. User  avatar
    5395 XP

    @NLgerben: Dat staat in de Blog 😉 maar dat van 40% is een voorbeeld, het kan ook 30% zijn ofzo..

    0
  11. User  avatar
    724 XP

    nicccce

    0
  12. BOMBERBAY-7's avatar

    Dit is voor mij de eerste keer dat ik een Battlefield game ga kopen. Ik ben c0d gewend dus ik zal echt moeten wennen.

    0
  13. User  avatar
    403 XP

    Het is wel een goed idee, maar ik hoop dat de voertuigen niet te snel herstellen

    0
  14. User  avatar
    114 XP

    ik hoop toch niet in de hardcore mode.
    pussy mode speel ik toch niet

    0
  15. User  avatar
    6621 XP

    Hopelijk gebeurt dat dan niet te snel.

    0
  16. User  avatar
    107 XP

    hoe zit het dan voor die mensen die in het begin kamp wachen voor een voertuig. dan moeten die veel langer wachten.

    0
  17. User  avatar
    844 XP

    Als je een kutmongool bent die geen idee heeft wat samenwerken is moet je ver weg blijven bij BF3, maar kennelijk wil DICE dus ook noobs naar de game hebben, dan maar hardcore mode…

    0
  18. User  avatar
    3062 XP

    ik vind dit een goed idee van dice ! bf3 gaat de goeie kant op ! joeppie ! 😀

    0
  19. User  avatar
    3062 XP

    @thom430:

    ….de reden waarom ze die automatic recover system gaan doen…..is omdat die mongolen waar jij het over hebt nooit samenwerken xD ik bedoel: zie jij vaak een ingenieurtje jouw tank vrijwillig recoveren? ik zie het bijna NOOIT xD

    0
  20. User  avatar
    5395 XP

    @BOMBERBAY-7: Ik moest ook wennen aan Battlefield 2 als CoD speler, maar dat duurt echt maar iets van 10? Minuten ofzo. En dat zal niet langer zijn in BF3 omdat BF3 zich meer op nieuwkomers richt. 😉

    0
  21. User  avatar
    199 XP

    Ik zie ook heel weinig engineers mij helpen als ik in een tank zit. Maar ik zelf help heel vaak vooral als het tankfights zijn 😉
    We zullen wel wat noobs krijgen in de community maar die zullen snel weg zijn denk ik.

    0
  22. User  avatar
    844 XP

    @moes: Dat is beter op te lossen met een verplicht tutorialtje dat zegt: “Hé, zie je die tank?, repareer hem met je engineer klasse.”

    0
  23. User  avatar
    21 XP

    Ik krijg nog meer de neiginig om battlefield 3 te kopen .

    0
  24. User  avatar
    1006 XP

    Oh, ok. Ik sniper toch alleen maar en medic. Medic krijgt wel veel meer voordelen heb ik het idee en dat vind ik helemaal geweldig! LEKKER MET EEN DIKKE LMG IEDEREEN DE GROND LATEN PROEVEN! MWUAHAHAHAAA!

    0
  25. User  avatar
    58 XP

    ‘deze game faalt zo hard gelooof me

    0
  26. User  avatar
    21 XP

    @Real Madridd: Hoe weet je dat dan ?

    0
  27. User  avatar
    58 XP

    @knakworstje030: @knakworst omdat iedereen er erg hoge verwachtingen heeft en dat ze het al heel snel beu zijn

    0
  28. User  avatar
    21 XP

    @Real Madridd: ok …………

    0
  29. User  avatar
    13 XP

    Ik heb battlefield 3 al besteld en ik heb er echt veel zin in om het te gaan spelen en hopelijk geen hackers en campers

    0
  30. User  avatar
    5395 XP

    @Real Madridd: Dus.. Dan koop jij hem lekker niet? Bijna alle andere mensen hier weten wel beter. Jij bent gewoon zo’n downie die dikke bullshit zit te roepen om aandacht te krijgen. BF3 word sws een van de beste, waarschijnlijk de beste, shooter van het jaar. Misschien missen er wat dingen in de game die we wel verwacht hadden, mja, niks is volmaakt, een game dus ook niet. En je hebt BF3 nog nooit gespeeld dus shut up.

    BF3 word gewoon een topper mensen, deze game zal enorm veel verbeteringen, heel erg veel nieuwe features, geweldige graphics en spectaculaire Gameplay met zich meebrengen!

    0
  31. User  avatar
    2210 XP

    Als battlefield is echt een slag aan verbetering in de hele game maatschappij

    0
  32. User  avatar
    116 XP

    bf3 allemaal mooi en wel maar vroeg of laat stapt iedereen toch terug over op CoD as usual

    0
  33. User  avatar
    3062 XP

    @thom430:

    het komt niet door het gebrek aan kennis maar door overvloed aan egoisme 😉

    0
  34. User  avatar
    5395 XP

    @nWo_CyBerMaNiaC: Aan alles komt ooit een einde, ook aan CoD dus. Ik denk dat het dit keer anders zal zijn. 😉

    0
  35. User  avatar
    114 XP

    @thom430: in harcore mode wordt ik toch vaak geholpen , ik heb wel vaak een teamkill door achter uit te rijden.

    0
  36. Djee's avatar

    @PattyS3: kben wel met je eens als he eens als je zegt dat ie um dab lekker nie moet kome , maar begin alsjeblieft nie meteen mense uitschelde als die gast denk dat het flop word , anders krijge we hier weer zon doelloze BF VS CoD fight , waarbij iedereen weer.hetzelfde gaat zien staan als bij alle andere ‘ fights ‘ , wat ik persoonlijk zwaar irritant vind en doelloos aangezien ik al die argumente al heb gezien en dan ook egt al 100e keren

    0
  37. User  avatar
    1688 XP

    Dan heb je het over falen…..En dan heet je real madridd…Ironisch.

    0
  38. User  avatar
    408 XP

    Battlefield is niet zomaar een game maar je real life battle simulator in je huiskamer. Het zal de mensen die BF2 (pc) niet hebben gespeeld helemaal verbazen. Ik kan als BF2 player niet meer wachten, djee wat duurt het lang… 

    0
  39. User  avatar
    408 XP

    @chronic010: Lol

    0
  40. User  avatar
    5395 XP

    @HybrisM3: Ja hè xD

    0
  41. User  avatar
    5395 XP

    Hoop dat er na een half jaar ofzo ook een Sandbox mod voor BF3 komt 😀 net zoals in BF2, want dat was gewoon LOL xD

    0

Meer Battlefield 3

Meer