Bayonetta 2 aankondiging op de TGS?

Bayonetta deed het sinds de release in januari van het vorige jaar aardig goed in de winkels en heeft wereldwijd miljoenen fans veroverd, al ging dit niet heel erg snel vanwege de stijl die zeker niet iedereen op het eerste gezicht aansprak.

Gelukkig lijkt het er nu op dat SEGA het gewoon nog een keer gaat proberen met Bayonetta 2, nu de franchise toch al aardig wat fans heeft. Het gerucht ging al wat langer rond, maar het lijkt erop dat het er nu op de Tokyo Game Show echt van moet komen. De beurs begint op de 15e, dus we zullen snel genoeg weten of het deze keer wel waar is.

  1. User  avatar
    6621 XP

    Lijkt me vet, ben benieuwd.

    0
  2. User  avatar
    2610 XP

    hopelijk is het waar echt heb genoten van de game en een deel 2 zit er voor mij dan oowk dik in!!!

    0
  3. User  avatar
    510 XP

    Ik laat deze net als deel 1 links liggen.
    Na de demo van deel 1 geleerd dat dit niet mijn soort game is.

    0

Meer Bayonetta

Meer