Binnen minder dan een maand verschijnt Death Stranding 2: On the Beach, het volgende deel in de toch wel heel unieke franchise van Hideo Kojima. De releasedatum komt dichterbij, dus is hij momenteel druk bezig met zijn spel te promoten. Tijdens een nieuwe aflevering van zijn eigen radioshow sprak hij erover.
Op een bepaald punt kwam het onderwerp DLC ter sprake en Kojima was hierin (min of meer) duidelijk: we moeten geen extra content voor Death Stranding 2 verwachten na de release. Enfin, misschien toch wel, want Kojima is zelf nog niet helemaal zeker wat er zal gebeuren. Lekker duidelijk verhaal!
“As for DLC – right now, there aren’t any plans. That kind of thing isn’t really the trend anymore, is it? I’m not sure though. Before, we used to add stuff post-launch pretty regularly. But now – maybe there will be something like that. After the release at the end of June, if any bug pops up – we’ll fix them. We’ll keep improving the game. We might even create something that didn’t exist at all in the first game. Who knows. I can’t say for sure right now.”
Death Stranding 2 verschijnt op 26 juni voor de PlayStation 5.


Zal vast wel iets van DLC komen wanneer ze de PC port uitbrengen
Helaas is deze game niks voor mij. Heb de eerste Death Stranding ruim 20 uur gespeeld. Maar het klikte nooit bij mij. Heb dan ook opgegeven. DS2 ziet er trouwens wel waanzinnig uit. Ik ga wel filmpjes kijken op youtube.
Zit de game bij de release direct op PS+ ?
@Anoniem-5387:
Uiteraard niet, dat zou financieel een hele domme keuze zijn.