Mafia: The Old Country is goud gegaan

Leuk nieuws voor fans van de Mafia-games, want er is een belangrijke update rond het nieuwste deel (Mafia: The Old Country). Ontwikkelaar Hangar 13 heeft laten weten dat de ontwikkeling op schema ligt en dat het spel inmiddels goud is gegaan!

Dat wil zeggen dat de releasedatum van 8 augustus nu vast ligt en dat is slechts anderhalve maand van ons verwijderd. Bereid je dus alvast voor, want het belooft een spannend avontuur te worden! Het gaat hier om een prequel op de eerdere games, waarin je Enzo Favara, een nieuw lid van de Torrisi-familie, volgt.

  1. Anoniem-4855's avatar

    Mooi

    0
  2. User  avatar
    4017 XP

    Mooi nu hopen dat de game ook echt af is. En niet zo brak als wordt gelanceerd als Mafia 3. Dan is het goed nieuws. Ik ben ten tijde van de release op vakantie dus deze speel ik wanneer ik terug ben.

    0
  3. Anoniem-7977's avatar

    @Smaakmaker: thx voor de vakantie informatie.

    0
  4. Anoniem-2874's avatar

    @Smaakmaker: goed om te horen dat je er even lekker tussenuit piept. Geniet ervan!

    On topic: Goed bericht, laten we hopen dat dit een topper (zonder grote grafische downgrade) gaat worden!

    0
  5. Anoniem-6310's avatar

    En het is een 50 euro game. Leuk om even mee te pakken.

    0
  6. Anoniem-3225's avatar

    Waarom pre orderen mensen nog??

    Als dooddoener weer terug is van vakantie ligt ie voor 30 tientjes in de bak

    1
  7. Anoniem-7006's avatar

    @Anoniem-3225: 30 tientjes ? Dan pre order ik er gelijk 100 haha

    0
  8. Anoniem-7232's avatar

    @Anoniem-7006: wat moet je met 100 exemlaren achterlijke smiegel

    0
  9. User  avatar
    634 XP

    Laten we hopen dat deze weer van het Mafia 1 niveau is. Deel twee was ook nog vermakelijk maar deel 3… op de vette muziek na weinig spectaculairs.

    0
  10. Anoniem-5855's avatar

    @Anoniem-7232: Volgens mij snap je het zelf niet.
    30 tientjes is 300 euro. De game is bij launch 50 euro. 100x 50 euro is 5.000 euro. Winst = 30.000-5.000= 25.000 euro. Voordat je de volgende keer iemand weer uitscheldt voor ‘achterlijke smiegel’, zet dan wel even die grijze massa van je aan. Je kunt het.

    0
  11. Anoniem-6394's avatar

    Slechte zaak. Nu al gold en nog geen review uit. En gamers vragen zich af waarom er geen innovatie is en games zo middelmatig tot slecht zijn tegenwoordig.. doen jullie zelf.

    0
  12. User  avatar
    135 XP

    Ik wacht toch nog even. Ben nog niet overtuigd.

    0
  13. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-6394:

    Goud gaan en reviews zijn hele verschillende dingen en staan volledig los van elkaar.
    Goud gaan houdt alleen maar in dat de game klaar is voor distributie.

    Review copies komen vaak pas 1 a 2 weken voor de daadwerkelijke release en vaak zelfs pas op de release.

    0
  14. Anoniem-6712's avatar

    @Anoniem-6310: nee hoor betaalde 40

    0
  15. Anoniem-7175's avatar

    @Anoniem-5855: nope betaalde 40 euro

    0
  16. Anoniem-3707's avatar

    @Anoniem-5855: Ik zou terug naar school gaan als ik jou was.

    0
  17. User  avatar
    13155 XP

    @Smaakmaker: nice waar ga je heen?>

    0
  18. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-6394: gast ze kunnen nu nog anderhalve maand werken aan de day one patch en nu alvast de schijven drukken he haha

    0
  19. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-3707: denk dat ze hem niet meer willen…..

    0
  20. Anoniem-8582's avatar

    @Anoniem-3707: Gaza

    0
  21. Anoniem-9529's avatar

    @Smaakmaker: dat one releases ben ik al lang mee gestopt. Wacht eerst de reviews en wat patch notes af voor ik de game koop. Scheelt vaak geld en je speelt een betere versie.

    0

Meer Mafia: The Old Country

Meer