Mafia: The Old Country trailer toont beelden van de PlayStation 5 Pro-versie

Mafia: The Old Country komt voor verschillende platforms uit, waaronder de PlayStation 5. Gamers met een PlayStation 5 Pro kunnen hoogstwaarschijnlijk genieten van de beste versie van het spel en hoe dit eruitziet kan je aanschouwen in de nieuwste trailer hieronder.

Het is natuurlijk goed nieuws dat de PlayStation 5 Pro-versie van Mafia: The Old Country naar verwachting de beste ervaring brengt, maar we weten nog niet exact wat we hiervan kunnen verwachten. Hangar13 en 2K hebben namelijk nog niet officieel bekendgemaakt wat de PS5 Pro features exact zijn.

Blijft het bij een hogere resolutie en/of framerate of zijn er meer toeters en bellen toegevoegd? Zodra dit bekend wordt gemaakt, laten we het natuurlijk weten.

  1. User  avatar
    634 XP

    ligt het nou aan mij of ziet de game er niet eens dusdanig goed uit…

    0
  2. Anoniem-1499's avatar

    @BK87: dat ligt aan jou denk ik. Ik vind het er prima uit zien

    0
  3. Anoniem-7330's avatar

    @BK87: Ligt niet aan jou.

    0
  4. User  avatar
    218 XP

    Game ziet er goed uit. Maar ik loop vooralsnog niet helemaal warm. Gaat in ieder geval geen day one worden voor mij.

    1
  5. Anoniem-4809's avatar

    Lijkt polished ps3 game.

    0
  6. Anoniem-9606's avatar

    Deze lijkt me enorm saai

    0
  7. User  avatar
    634 XP

    @Anoniem-1499:

    Hmm, ik weet niet. Was van plan deze gelijk te kopen maar de laatste paar trailers vallen me toch tegen. Denk dat ik de reviews eerst maar eens afwacht.

    0
  8. Anoniem-286's avatar

    @Anoniem-4809: Heeft inderdaad veel weg van een PS3 game .Jammer, had er meer van verwacht. Skip.

    0
  9. Anoniem-4307's avatar

    Deze game ziet er echt wel goed uit,
    vraag me af mensen die zeggen het ziet er niet uit of die wel 2k kijken na deze trailer.

    De pre-order staat igg al dus voor mij Day one

    0
  10. Anoniem-8219's avatar

    @BK87: Ik zal zeggen: doe je ogen verder open, zodat je 4k ziet in plaats van nu 2k.

    0
  11. Anoniem-9423's avatar

    @Anoniem-8219: 4k is scherper en dan zie je nog beter dat het grafisch niet veel voorstelt.

    0
  12. Anoniem-6995's avatar

    @BK87:

    Ziet er wel goed uit.

    0
  13. Anoniem-6736's avatar

    Mafia : the old graphics

    0
  14. User  avatar
    634 XP

    @Anoniem-8219:

    Ahhhh dat was het inderdaad, goeie tip.

    0
  15. Anoniem-2938's avatar

    Leuke game voor 20 euro. Ik wacht wel een paar maanden.

    0
  16. Anoniem-9742's avatar

    @BK87: mafia 1 & 2 hadden (en dat voelde je tijdens gamen) dat die games met liefde en passie waren gemaakt. Hangar 13 kwam met mafia 3……….wat een misbaksel is die game. Zelfde maker van die game maakt deze. Je verwachtingen zijn gebasseerd op de eerste 2 delen(althans daar ga ik vanuit) hangar 13 is geen top ontwikkelaar. De games van hun zijn erg matig tot aan slecht. Deze game is dat dus ook

    0
  17. Anoniem-3595's avatar

    @BK87: ligt aan jou, of aan je bril / lenzen.

    1
  18. User  avatar
    634 XP

    @Anoniem-9742:

    Mijn verwachtingen zijn idd gebaseerd op deel 1 en 2, die waren echt geweldig namelijk.

    0
  19. Anoniem-5119's avatar

    Ik was super geïnteresseerd, dat is allang niet meer het geval. Hangar 13 kan niets, deel 3 was een drama.

    0

Meer Mafia: The Old Country

Meer