Metal Gear Solid Delta Fox Hunt modus zal geen cross-play ondersteunen

Eerder konden we al melden dat de nieuwe ‘hide-and-seek’ multiplayer modus van de aankomende Metal Gear Solid Delta, niet direct bij release zal verschijnen. Inmiddels is duidelijk dat dit uitstel in ieder geval niets te maken heeft met de toevoeging van cross-play, want deze functie zal niet ondersteund worden.

Dat blijkt uit een bericht dat is gedeeld via het X-account van Metal Gear, waar de negatieve reacties inmiddels op binnenstromen. Waar het vroeger normaal was dat games geen cross-play-ondersteuning boden, is dat de afgelopen jaren juist de standaard geworden. Waarom de nieuwe Metal Gear-titel hier toch vanaf ziet, blijft vooralsnog onduidelijk.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater is vanaf 28 augustus beschikbaar voor de PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc.

  1. User  avatar
    1947 XP

    “Waarom de nieuwe Metal Gear-titel hier toch vanaf ziet, blijft vooralsnog onduidelijk.”

    Nou zal ik een handje helpen.

    1: Voordeel van een muis en keyboard speler kwa Aim is al aanzienlijk.
    2: en dit is waarschijnlijk het meest belangrijke stukje. PC speler overspoelen praktisch ieder game met cheating.

    Kijk alleen al naar BF6 beta, eerzte dag meer dan 300 DUIZEND mensen gebanned/blocked door hun anti cheat software en door klooie aan genoemde software.

    Cross-platform had altijd onder consoles moeten blijven en PC spelers lekker in hun eigen PC master race bubbeltje blijven.

    Vroeger zelf veel PC gespeeld, zelfs competitief en punt 1 is gewoon een keiharde waarheid. Kijk alleen al naar fortnite bijna alle Pro spelers zijn M&K.

    Dus goed bezig zijn ze met Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 

    0
  2. Anoniem-5726's avatar

    @Redrum83: probleem aan jou argument is alleen ondanks dat je punten op papier kloppen, er vrijwel geen enkel bedrijf is die dat boeit. De punten die je maakt zijn namelijk ook bij andere crossplay games te vinden en toch hebben ze crossplay.

    Hoe het ook zit, ik vind crossplay sowieso stront waard. Ook mijn mening is dat het een oneven balans creëert. Maar als je dan weer kijkt naar de Pipo’s in Amerika dan hoor je niks als WIJ WILLEN CROSSPLAY WANT GAMES KOSTEN TEGENWOORDIG 70 DOLLAR. Dus die zien crossplay als een soort extra waarde als het aanwezig is puur vanwege wat games nu kosten.

    0
  3. User  avatar
    1947 XP

    @Anoniem-5726:

    Ja eens.

    Speel zelf veel Fortnite tegenwoordig en daar is het verschil tussen PC en Console immense..

    PC kan alleen al puur door een grafische settings heel laag te zetten een groot voordeel pakken.. en ofcourse nog het Mouse en Keyboard verhaal.

    Maar again, hoop dat dit in Battlefield 6 beter gaat.. maar klote is vroeger stond Crossplay standaard uit. Nu standaard aan en daar staan veel console spelers niet bij stil.. dus als jij het wel uitzet, zijn er genoeg die het niet doen waardoor het vinden van lobbies een drama kan zijn

    0

Meer Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

Meer