Patatje Battlefield en goodies bij de Battlefield 3 nachtopening

Diverse winkels hebben natuurlijk aankomende woensdag een nachtopening voor Battleifeld 3. Zo ook de Nedgame in Leiden,  die hier aardig wat leuke dingen bij heeft verzonnen om wat meer klanten naar de Haarlemmerstraat 220 te Leiden te trekken.

Zo zullen de mensen in de rij vanaf 23.00 een patatje Battlefield krijgen en zullen de eerste 250 klanten beloond worden met een gratis Battlefield 3 t-shirt. Het loont ook nog eens om verkleed op te komen dagen, de tien mooist geklede Battlefield 3 fans maken namelijk kans op Battlefield 3 vaults en Razor accessoires. Wij zijn wellicht zelf ook van de partij, dus misschien tot dan!

  1. User  avatar
    233 XP

    Raar, de nachtopening van Gamemania is geannuleerd door samenspraak met EA, waarom mag deze opening dan wel?

    0
  2. User  avatar
    20030 XP

    @Poulske: Deze nachtopening is georganiseerd samen met EA.

    0
  3. User  avatar
    1179 XP

    ik ben wel bf3 gek maar niet zo gek om bij de nachtopening te zijn 😛 gaat me te ver.. en moet ook donderdag gewoon werken dus kan pas s,avond online

    0
  4. User  avatar
    1956 XP

    Bij MW3 geeft GameMania volgens mij wel een nachtopening.

    0
  5. User  avatar
    3062 XP

    helemaal in fucking leiden. get the fuck outta here !

    0
  6. User  avatar
    3062 XP

    @Tom-Zwolle:

    als je geluk hebt, kan je hem ook woensdag krijgen. game mania is volgens mij van plan om hem eerder uit te brengen. Wie weet kan je die kassa overhalen om hem woensdag te krijgen. Mij was het paar keer gelukt.

    0
  7. User  avatar
    1956 XP

    Ik woon dicht bij Leiden………Nee toch maar niet xD.

    0
  8. User  avatar
    2036 XP

    eerste 250 man. damn, moet toch wel een opkomst zijn daar midden in de nacht voor een spelletje. 🙂

    0
  9. User  avatar
    3062 XP

    @De Zak Aardappelen:

    hahahaha you lucky butthole

    0
  10. Anoniem's avatar

    Liever (PS3) BF3 LE voor 35,00 bij 2 games inruil
    dan een nachtopening

    0
  11. User  avatar
    1179 XP

    @moes:

    heb hem bij dixons ge-preorderd en donderdag komt mij ook het best uit.. morgen kan ik niet vanwege dat ik naar de voetbal ga en woensdag krijgen we bezoek 😛

    0
  12. User  avatar
    3062 XP

    @Tom-Zwolle:

    hahaha ah jammer

    0
  13. User  avatar
    1179 XP

    @moes:

    ik wacht al weken/maanden/jaren dus 2 dagen kunnen er nog wel bij haha 😛

    0
  14. User  avatar
    2521 XP

    ik heb geen haast

    0
  15. User  avatar
    724 XP

    bij gouda is er ook 1,das 5 min fietsen voor me,miss ga kwel

    0
  16. User  avatar
    2210 XP

    @joeythekilla:
    Ik krijg spellen hierzo nieteens mee als me ouders er.niet bij zijn..

    0
  17. User  avatar
    3062 XP

    @Tom-Zwolle:

    hahaha FUCK NO ! mijn geduld is al opgeraakt…sinds de eerste teaser zelfs xD ik wil hem gewoon NU !! ik wou dat ik 1 dag een dikke vette cheeseburgervretende amerikaan was. dan had ik battlefield 3 nu in mn handen. inclusief de cheeseburger natuurlijk….

    0
  18. User  avatar
    510 XP

    En dan zijn er dus al mensen die dankzij bart smit al de nodige uurtjes BF3 erop hebben zitten… sta je daar midden in de nacht…

    0
  19. Aaron's avatar

    Ze moeten zicht SCHAMEN!! die EA ik wil een nachtopening bij Game mania in leeuwarden!!!!!! GVD, nu wachten tot morgen :O

    0

Meer Battlefield 3

Meer