Forum

Topic: [PS3] 10 (nieuwe) titels, [X360] 4 oudere titels

Anoniem's avatar

Beste mensen,

Vandaag even mijn kast met games op de kop gezet, en tot de conclusie gekomen dat ik bepaalde spellen niet, of weinig meer speel. Daarom zet ik deze spellen te koop. De spellen liggen overigens niet in de weg, waardoor te lage biedingen echt geen zin hebben. Als je meerdere spellen in één keer wilt kopen, dan is dat mogelijk. Dan valt er ook te praten over een korting.

Ik noem geen bedragen bij de spellen, dus doe gewoon een bod! Ik herhaal nogmaals, doe geen onzin biedingen. Alle spellen zijn overigens in perfecte staat. Ik ga zuinig met de spellen om, zodat ik krassen op de DVD`s en gekreukelde boekjes/handleidingen voorkom.

**UPDATE** AC 2 toegevoegd!

Het gaat om de volgende PS3 titels:


Alle PS3 titels op een rij

Assassins Creed II (inclusief officiele strategy guide van Piggyback)


Siren: Blood Curse


Little Big Planet


Uncharted 2: Among Thieves


Pro Evolution Soccer 2010


Fifa 09


Devil May Cry 4


Grand Theft Auto 4



DJ Hero
De draaitafel is in perfecte staat. Alle buttons werken perfect en er is geen schade aan de draaitafel. Ook de doos en kassabon is
aanwezig.


Call of Duty: Modern Warfare 2


Colin McRae: Dirt 2


Saints Row 2


4 Xbox 360 titels

Daarnaast heb ik ook nog de Special Edition van Heavy Rain te koop (HMV Exclusive). Zie: http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?10228-[PS3]-Heavy-Rain-Exclusive-HMV-Special-Edition

Groetjes,

Mark

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik heb hier een gesealde versie van Risen voor de 360 liggen, wil je die ruilen tegen een PS3 game?

  2. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Ik heb hier een gesealde versie van Risen voor de 360 liggen, wil je die ruilen tegen een PS3 game?

    Bedankt voor het aanbod, maar dat is niet mijn type spel.

  3. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Hoeveel inclusief verzendkosten voor LittleBigPlanet en DJ Hero+ Draaitafel?
    Heb ook evt de volgende spellen te ruil:
    NFS: Undercover
    HP: Half Bloed Prins
    WWE: Legends of Wrestlemanie
    Skate 2

  4. 424 XP
    Dawes's avatar

    Iets uit mijn topic [Dawes Verkoop Topic] voor DJ Hero?

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    35 euro voor mw2 ?

  6. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Hoeveel inclusief verzendkosten voor LittleBigPlanet en DJ Hero+ Draaitafel?
    Heb ook evt de volgende spellen te ruil:
    NFS: Undercover
    HP: Half Bloed Prins
    WWE: Legends of Wrestlemanie
    Skate 2

    Ruilen wordt hem niet.

    Voor die twee spellen vraag ik 65 euro.

    @Dawes: Zit niks tussen, helaas.
    @Shmet: 37,50 is een deal.

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ruilen wordt hem niet.

    Voor die twee spellen vraag ik 65 euro.

    @Dawes: Zit niks tussen, helaas.
    @Shmet: 37,50 is een deal.

    Incl verzendkosten dan ( het is wel belgië sorry daarvoor xD ), 37.50 incl is een deal voor mij !

  8. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ruilen wordt hem niet.

    Voor die twee spellen vraag ik 65 euro.

    65 euro? Waarom? Hij kost nieuw bij de MediaMarkt 55 euro.

  9. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Incl verzendkosten dan ( het is wel belgië sorry daarvoor xD ), 37.50 incl is een deal voor mij !

    Zijn de verzendkosten voor Belgie hoger dan? Zo ja, hoeveel zijn deze vanuit Nederland?

    @PkertNL: Ben afgelopen maandag nog bij de MM in Hengelo geweest, koste toch echt nog 79,99 euro!

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Zijn de verzendkosten voor Belgie hoger dan? Zo ja, hoeveel zijn deze vanuit Nederland?

    @PkertNL: Ben afgelopen maandag nog bij de MM in Hengelo geweest, koste toch echt nog 79,99 euro!

    Weet niet precies, mss 1 euro of 2 euro duurder, maar niet echt heel veel … is het dan een deal ? want boven de 37.50 ga ik niet.

  11. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Ja, dat is een deal. Zullen we het verder afhandelen via PM?

  12. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik was vorige week nog bij MM in A’dam en toen was DJ Hero 55 euro en ik zat nog te twijfelen vandaar.

  13. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    De prijzen per Media Markt willen nog wel eens verschillen, zo blijkt ook hier!

  14. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb je een pm gestuurd ! stuur zsm eentje terug aub.

  15. 52 XP
    Snitser's avatar

    Modern warfare tegen ac 2 ?

  16. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Ik was vorige week nog bij MM in A’dam en toen was DJ Hero 55 euro en ik zat nog te twijfelen vandaar.

    met draaitafel erbij? ik geloof er niks van..

  17. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik meen het, volgens mij staat het zelfs nog op Budgetgaming.

  18. 1562 XP
    dikked's avatar

    Modern Warfare 2 voor €30,00 ??

  19. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Wat betreft MW2 heb ik al een deal met Shmet. Echter, de internationale betaling is wat gecompliceerd (voor mij :$)

    Mocht het dus niet door gaan, dan ben jij de volgende, maar voor 30 eurii gaat hij niet weg…

  20. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Wat betreft MW2 heb ik al een deal met Shmet. Echter, de internationale betaling is wat gecompliceerd (voor mij :$)

    Mocht het dus niet door gaan, dan ben jij de volgende, maar voor 30 eurii gaat hij niet weg…

    De deal met mij gaat niet meer door, heb hem namelijk al, veel succes verder met je verkoop 😀

  21. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Okej, jammer maar begrijpelijk!

    Alle spellen zijn nog te koop! Meerdere spellen in één keer kopen is mogelijk. Een passende korting hoort daar natuurlijk bij!

  22. 424 XP
    Dawes's avatar

    Okej, jammer maar begrijpelijk!

    Alle spellen zijn nog te koop! Meerdere spellen in één keer kopen is mogelijk. Een passende korting hoort daar natuurlijk bij!

    Is er niks ‘uberhaupt’ uit mijn verkooptreath wat je eventueel interesseert (a.d.h.v. je reactie op mijn post) in combinatie met een geldbedrag voor DJ Hero?

  23. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Nee, helaas er zit niks bij! Doe een goed bod, en je hebt gegarandeerd een goede, nette draaitafel, in een perfecte doos! Je zult er geen spijt van krijgen.

  24. 424 XP
    Dawes's avatar

    Nee, helaas er zit niks bij! Doe een goed bod, en je hebt gegarandeerd een goede, nette draaitafel, in een perfecte doos! Je zult er geen spijt van krijgen.

    Hetgeen is dat ik er niet de volle mep voor wil betalen. Aangezien ik ‘m eventueel goedkoper nieuw kan halen dan jij ‘m wss aanbiedt (personeelskorting). Vandaar dat ik opzoek ben naar ruilmateriaal ..

    Dus ik zet helaas geen bod :), sorry

    // Dawes

  25. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Kom op ruil mijn gesealde Xbox 360’s Risen tegen Siren voor PS3. 😛
    Foto: http://i43.tinypic.com/egbql0.jpg

  26. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Kom op ruil mijn gesealde Xbox 360’s Risen tegen Siren voor PS3. 😛
    Foto: http://i43.tinypic.com/egbql0.jpg

    Haha, doe een goed bod en het spel is van jou!

  27. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Misschien.. Risen voor 360 in seal ?

    Haha xD. Nee ik heb geen cash meer. Dat is alles wat ik aan te bieden heb of wat 360 acc na. Zoals blauwe design faceplate in verpakking,en een koeler…

  28. 704 XP
    Boemtje's avatar

    uncharder 2 voor iets uit my topic wil best 2 spellen er voor ruilen ik hoor het van je 😉

  29. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik heb ook nog een 64 MB Memory Card in de verpakking liggen voor de 360?!!

  30. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    uncharder 2 voor iets uit my topic wil best 2 spellen er voor ruilen ik hoor het van je 😉

    Nee helaas, ik ruil niet! Tenzij het is voor een finaleplaats in de KNVB Beker :rofl1:

    @UPD8NL: Nee geen interesse in!

  31. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Heb nu ook Assassins Creed II te koop! Daar heb ik ook de officiele strategy guide bij van Piggyback.

  32. 15 XP
    Gido's avatar

    Heb je MW2 nog te koop?

  33. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Heb je DJ Hero nog te koop??
    tegen guitar hero + gitaar + toetsenbord voor op controller

    Anders hoor ik graag een bedrag, zo rond de €40,- !??

  34. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    MW2 heb ik niet meer.

    DJ Hero heb ik nog wel, maar die ruil ik niet tegen Guitar Hero. Verkoop de set wel, mijn vraagprijs ligt rond de 50 euro.

  35. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik heb nu voor Xbox 360 te ruil:
    Lego Batman The Game + Pure
    Forza 2
    en Risen.

    Heb je hier ergens interesse in?

  36. 24 XP
    Go Ahead Eagles's avatar

    Nee helaas, eigenlijk alleen interesse in verkoop!

  37. 158 XP
    Tofdark's avatar

    mijn lijstje:

    -MAG
    -Burnout: Paradise (ultimate box)
    -battlefield bad company 1
    -Bakugan(promo)

    laat me weten

  38. 935 XP
    Mormel123's avatar

    dirt 2 ruilen voor M.A.G?