Topic: Battlefield BC 2 Et tu, brute?

11 maart 2010om 16:21

Hey
Ik ga voor platina bij BF BC 2 , en ik heb iemand nodig die helpt bij “Et tu, brute?” trofee.
Er staat bij , knife 5 friends , degene die dat doet mag dat ook bij mij doen 😉
PSN: J-u-s-t_m-e dus als je wilt voeg me maar toe 🙂
Greetz J-u-s-t_M-e

24 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

heb jij geen 5 vrienden in je lijst die bc2 doen? xD

0
  2. User  avatar
    2449 XP

dat kan toch ook bij een willekeurig persoon in de game?:P Doe het gewoon bij iemand die een UAV bestuurt, dan heb je hem wel (denk ik?)

0
  3. User  avatar
    6621 XP

5 ‘vrienden’ he, niet zomaar mensen in de server.

0
  4. User  avatar
    227 XP

moeten het 5 verschillende vrienden zijn?

0
  5. User  avatar
    156 XP

ik zag het op een filmpje , met 1 vriend lukt dat ook, dan 5 keer neersteken.(neeh , ik heb niet iemand in me lijst die dat wilt doen :P)

0
  6. User  avatar
    227 XP

maar hoe zorg je er dan voor dat je tegen je vriend moet? altijd als je elkaar invite kom je bij elkaar in squad toch? bij squad rush mode is denk ik het makkelijkst

0
  7. User  avatar
    657 XP

[quote]maar hoe zorg je er dan voor dat je tegen je vriend moet? altijd als je elkaar invite kom je bij elkaar in squad toch? bij squad rush mode is denk ik het makkelijkst[/quote]

Ik had een keertje dat mijn vriends team vol zat en dat ik bij de tegenstander kwam

0
  8. User  avatar
    1 XP

Ey, ik ben ook bezig met platinummmen (lol, is dat een woord?) en wil je wel helpen.
    M’n PSNID is Pangafile, hoe gaan we dit aanpakken? (welke mode enzo)

0
  9. User  avatar
    657 XP

Ik heb net zonder enige moeite Et Tu, Brute gehaald, ging helemaal per ongeluk

0
  10. User  avatar
    156 XP

perongeluk ?? toevallig iemand uit je vriendelijst die in dezelfde server was ofzow??

0
  11. User  avatar
    111 XP

Wil deze ook wel graag hebben
    PM me maar!

0
  12. User  avatar
    657 XP

[quote]perongeluk ?? toevallig iemand uit je vriendelijst die in dezelfde server was ofzow??[/quote]

Ik probeerde een vriend te joinen maar zijn team zat vol dus werd ik in het andere team gezet, toen ging ik het maar gewoon proberen

0
  13. User  avatar
    1755 XP

Verplaats naar trophies, daar hoort het namelijk :p

0
  14. User  avatar
    227 XP

hem em ook gehaald:yay: me vriend probeerde me te joinen, het team van mij was vol dus kwam hij in andere team en sproken we af onder een brugje xD dan gaat het erg makkelijk. Nog 3 trophies en dan heb ik platina

0
  15. User  avatar
    327 XP

Ik wil deze graag halen, wil iemand misschien mij helpen (en hem zelf ook halen)? Voeg me toe op PSN: Stanboy96

We gaan dan elkaar joinen en proberen niet in elkaars team te komen. (Beste is denk ik Squad Rush?) Dan spreken we in tekstchat een plekje af en kniven we elkaar 5 keer.

0
  16. User  avatar
    278 XP

Ik doet ook graag mee. PSN: Achos

Waar en wanneer?

0
  17. User  avatar
    145 XP

ik wil ook wel mee doen mijn psn is Cypherthanatos.

0
  18. User  avatar
    278 XP

Voeg me maar toe

0
  19. User  avatar
    284 XP

Wil iemand mij vanavond misschien helpen met deze?

PSN: agentclanker.

Voeg me maar toe als je wilt helpen.

0
  20. User  avatar
    80 XP

ik heb hem zelf wel maar als mensen hem nog moeten halen mogen ze me gerust toevoegen. Ik help je graag even. PSN: Kanzlooz

0
  21. User  avatar
    48 XP

Deze tophie leek mij 1 van de moeilijkste in de game..
    Chopper Down met stationair AT was ook nog wel grappig en pittig om te doen zelf eens een Black Hawk neer gehaald met een Mortar strike:p

0
  22. User  avatar
    15 XP

Wil ik ook wel doen.

PSN: stardust12345678

0
  23. User  avatar
    10 XP

gewoon in squad deathmatch gaan en random mensen toevoegen;)
    hier heb je het meeste kans omdat je 4 tegen 4 speelt.
    lukte mij na 1 keer 😀

suc6

0
  24. User  avatar
    573 XP

Ik moet deze ook nog halen… Mijn PSN-ID is Game-Boy611

0