Hey
Ik ga voor platina bij BF BC 2 , en ik heb iemand nodig die helpt bij “Et tu, brute?” trofee.
Er staat bij , knife 5 friends , degene die dat doet mag dat ook bij mij doen 😉
PSN: J-u-s-t_m-e dus als je wilt voeg me maar toe 🙂
Greetz J-u-s-t_M-e
Topic: Battlefield BC 2 Et tu, brute?
11 maart 2010om 16:21

heb jij geen 5 vrienden in je lijst die bc2 doen? xD
dat kan toch ook bij een willekeurig persoon in de game?:P Doe het gewoon bij iemand die een UAV bestuurt, dan heb je hem wel (denk ik?)
5 ‘vrienden’ he, niet zomaar mensen in de server.
moeten het 5 verschillende vrienden zijn?
ik zag het op een filmpje , met 1 vriend lukt dat ook, dan 5 keer neersteken.(neeh , ik heb niet iemand in me lijst die dat wilt doen :P)
maar hoe zorg je er dan voor dat je tegen je vriend moet? altijd als je elkaar invite kom je bij elkaar in squad toch? bij squad rush mode is denk ik het makkelijkst
[quote]maar hoe zorg je er dan voor dat je tegen je vriend moet? altijd als je elkaar invite kom je bij elkaar in squad toch? bij squad rush mode is denk ik het makkelijkst[/quote]
Ik had een keertje dat mijn vriends team vol zat en dat ik bij de tegenstander kwam
Ey, ik ben ook bezig met platinummmen (lol, is dat een woord?) en wil je wel helpen.
M’n PSNID is Pangafile, hoe gaan we dit aanpakken? (welke mode enzo)
Ik heb net zonder enige moeite Et Tu, Brute gehaald, ging helemaal per ongeluk
perongeluk ?? toevallig iemand uit je vriendelijst die in dezelfde server was ofzow??
Wil deze ook wel graag hebben
PM me maar!
[quote]perongeluk ?? toevallig iemand uit je vriendelijst die in dezelfde server was ofzow??[/quote]
Ik probeerde een vriend te joinen maar zijn team zat vol dus werd ik in het andere team gezet, toen ging ik het maar gewoon proberen
Verplaats naar trophies, daar hoort het namelijk :p
hem em ook gehaald:yay: me vriend probeerde me te joinen, het team van mij was vol dus kwam hij in andere team en sproken we af onder een brugje xD dan gaat het erg makkelijk. Nog 3 trophies en dan heb ik platina
Ik wil deze graag halen, wil iemand misschien mij helpen (en hem zelf ook halen)? Voeg me toe op PSN: Stanboy96
We gaan dan elkaar joinen en proberen niet in elkaars team te komen. (Beste is denk ik Squad Rush?) Dan spreken we in tekstchat een plekje af en kniven we elkaar 5 keer.
Ik doet ook graag mee. PSN: Achos
Waar en wanneer?
ik wil ook wel mee doen mijn psn is Cypherthanatos.
Voeg me maar toe
Wil iemand mij vanavond misschien helpen met deze?
PSN: agentclanker.
Voeg me maar toe als je wilt helpen.
ik heb hem zelf wel maar als mensen hem nog moeten halen mogen ze me gerust toevoegen. Ik help je graag even. PSN: Kanzlooz
Deze tophie leek mij 1 van de moeilijkste in de game..
Chopper Down met stationair AT was ook nog wel grappig en pittig om te doen zelf eens een Black Hawk neer gehaald met een Mortar strike:p
Wil ik ook wel doen.
PSN: stardust12345678
gewoon in squad deathmatch gaan en random mensen toevoegen;)
hier heb je het meeste kans omdat je 4 tegen 4 speelt.
lukte mij na 1 keer 😀
suc6
Ik moet deze ook nog halen… Mijn PSN-ID is Game-Boy611