Forum

Topic: [OOT] Medal of Honor

Anoniem's avatar

Heej,

Aangezien de nieuwe Medal of Honor komt wou ik hier een topic over houden!
Zet in dit topic, reacties van bijv. hoe de game gaat worden??
– Nieuwe trailers
– Nieuws
– Wat je maar kan bedenken!

Graag wel ontopic houden!

Hier alvast 2 filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=czDu97cMSIY

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    ik vond Bad company 2 al een mw2 killer.. xD

  2. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ook ja xD

  3. 593 XP
    tovenaar's avatar

    maar denk toch dat je medal of honor beter kan vergelijken met call of duty mw2 dan bf bc2 met mw2..

    als ea slim is kijken ze goed naar wat de community van mw2 ze zeggen heeft over mw2 en maken ze een game geheel naar die info..
    en gaan ze niet net als iw een eigen trui breien zonder naar de consument te luisteren.

    nu maar hopen dat ze de verwachtingen niet hoger maken dan wat het eindproduct te bieden heeft (ook een fout van iw namelijk).

    kan in ieder geval niet wachten op deze game.. altijd al een groot MOH fan geweest. t/m frontline op ps3 en MOH: AA op de pc..

    Hier een beetje nostalgie van MOH 1 op de psx:
    Een van de leukste trailers ooit…!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=tCj5KHqaPPA

  4. 993 XP
    rickaa12's avatar

    idd MW2 vs. MoH

  5. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    idd MW2 vs. MoH

    ik denk eerder black ops vs moh 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=aYYmKNLe_AQ

  6. 993 XP
    rickaa12's avatar

    ja dan wint cod7 want dat is vetter dan dat battlefield achtig spel

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik ben nog steeds van mening dat het een goeie combinatie van Bad Company 2 en MW2…. Black Ops weet ik nog zo niet, aangezien al die lameass custom killstreaks en kutperks terugkomen heb ik niet zin in weer meer frustratie… World at War heb ik namelijk maar 3 weken gespeeld ofzo

  8. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik ben nog steeds van mening dat het een goeie combinatie van Bad Company 2 en MW2…. Black Ops weet ik nog zo niet, aangezien al die lameass custom killstreaks en kutperks terugkomen heb ik niet zin in weer meer frustratie… World at War heb ik namelijk maar 3 weken gespeeld ofzo

    Ik was ook eerst van moh :O
    Maar toen hoorde ik over black ops (footage).
    En denkt toch dat ik liever black ops heb:P probeer er alleen niet te veel gehyped voor te raken.
    Ik ga deze zowiezo kopen sp lijkt me fantastisch maar wss niet direct 😛 geld niet voor xD

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Black Ops haal ik denk ik wat later:P Multiplayer lijkt me tof, met al die wapens enzo maar die perks en killstreaks…. Nah…

  10. 593 XP
    tovenaar's avatar

    laatste COD die goed was was cod4..

    cod5 was alleen de zombie modes vet maar verder zo achterhaald, en bovendien is de ww2 scene niet meer boeiend voor mij

    mw2 was alleen de eerste 2 weken leuk maar bracht meer frustratie dan fun op een gegeven moment.. na 4 x gekillt te zijn door diezelfde harrier 4 sec na spawn vreet ik me controller op.. (geen achterlijke reacties op dit voorbeeld van fanboys a.u.b, zo wel ga lekker unreal spelen uhmm sorry mw2 bedoel ik)

    black ops word weer zo’n achterhaalde mw2 rip-off.. als de zombie-mode vet is miss toch kopen uit budgetbak..

    daarintegen is moh voor mij toch echtwel een must have. en waarom, omdat de beta al zo vet is in mijn ogen..

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    @ tovenaar

    Helemaal mee-eens! 🙂

  12. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    @tovenaar idd heb precies hetzelfde MoH gewoon kopen en black-ops misschien is uit de budgetbak halen en ik ga er van uit dat het toch niet lang zal duren voor die in die bak word gedeponeerd xd

    ben altijd als MoH fan geweest : european assault, rising sun,Airborne, allied assault, frontline allemaal op de 1ste xbox

    heb me er altijd goed mee vermaakt en vond het ook jammer toen er al die tijd niks uitkwam voor ps3

  13. 118 XP
    nWo_CyBerMaNiaC's avatar

    MoH vond ik wel degelijk maar ik ben nog niet helemaal overetuigd. Dan maar de kat uit de boom kijken.

  14. 39 XP
    janter's avatar

    De trailers hebben mij tot nu toe nog steeds niet echt kunnen overdonderen. Vooral de laatste trailer was voor mij niet het van jet. Het waren zelfs oude beelden uit oudere trailers!

  15. 593 XP
    tovenaar's avatar

    De trailers hebben mij tot nu toe nog steeds niet echt kunnen overdonderen. Vooral de laatste trailer was voor mij niet het van jet. Het waren zelfs oude beelden uit oudere trailers!

    van trailers moet je nooit uitgaan, dat moeten mensen nu onderhand toch wel weten…

    wacht tot er gameplay op het net komt te staan van de alpha versie van de game..
    daar kun je over oordelen.

    en evenb over de beta, dit is ook zeker niet de kwaliteit die het eindproduct zal hebben..