Topic: Verbinding?

19 maart 2010om 22:20

Ik heb een PS3 Slim geleend van mijn neef. Nou wil ik een verbinding maken om online te spelen, dus ik heb mijn internet kabel aangesloten op mijn PS3 en PC (deed ik ook altijd bij Xbox 360), maar hoe maak ik nou precies een verbinding. Onder netwerkinstellingen kan ik geen nieuwe verbinding maken ofzo. Komt het doordat mijn router beveiligd is ofzo? Ik heb een beveiligde sitecom router.

4 reacties

1. User  avatar
    2574 XP

du je gaat
    ps3 –> pc –> router
    of
    ps3–> router?

ga eens naar
    instelling – netwerk instellingen – netwerkinstellingen wijzigen en dan op aangepast
    kom je dan verder ?

0
  2. User  avatar
    20 XP

Router/modem zijn verbonden met mijn PC, dus mijn aparte internetkabel gaat van PS3 naar de PC die met het internet is verbonden. Tevens staat er bij mij geen netwerkinstellingen wijzigen.

0
  3. User  avatar
    80 XP

Heb je de kabel bij je PS3 gesplitst en zoja, hoe dan? Je kunt namelijk nooit twee apparaten op één poort van je router aansluiten.

0
  4. User  avatar
    278 XP

Op je PC Port-Forwarding in schakelen. En op de PS3 ALLE instellingen handmatig invoeren.

Of anders gewoon de PS3 direct aansluiten op de router :S dit werkt namelijk meteen. (nog wel even verbinding aan maken.)

0