De nieuwe firmware die deze donderdag al komt, zal de otheros functie van de ps3 fat verwijderen. Sony zegt het volgende via de playstation blog:
[QUOTE]For most of you, this won’t have any impact on how you use your PS3. If you are one of the few who use the “Other OS” feature, or if you belong to an organisation that does, then you can choose not to upgrade your system[/quote]dus voor mensen die graag hun OtherOS willen behouden, update dan niet, doe je dit wel en heb je linux geinstalleerd maak dan een backup want anders ben je de files gewoon kwijt :disgust1:
het bericht van sony kun je [url=”http://blog.eu.playstation.com/2010/03/29/ps3-firmware-3-21-coming-april-1st/”]hier[/url] bekijken

Ik gebruik het zelf niet, maar ik vindt het best gek dat sony zomaar functionaliteit verwijderd waar gewoon voor betaald is! Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat Sony bang is dat de Playstation gekraakt word, maar moeten wij daar de dupe van worden?
Niet echt boeiend voor mij ;), nooit gebruikt en ga het in de toekomst ook nooit gebruiken… Ik gebruik hem waar hij voor bedoelt is.. GAMEN!
Kut voor diegene die wel Linux gebruiken. 😉
Kan iemand mij zeggen welke datum het donderdag is? Ben hem effe kwijt 😛
1 april 😛 xD
En dan heb je net na 1,5 jaar proberen Linux erop staan , en dan flikkeren hun het met een update eraf 🙁
het is inderdaad verdacht dat het gereleased wordt op 1 april, maar volgens mij is sony redelijk bang voor george hotz , daarom waarschijnlijk deze update
Waarom is dat een gekke dag om te releasen? 1e dag van het 2e kwartaal….
PS3Proxy, kan je op de huidige fw blijven en toch online gaan. Probleem opgelost tot er CFW is.
Werkt dat dan op fw 3.15?