Topic: [OOT] Call Of Duty: Black Ops

05 april 2010om 22:32

In deze topic gaan we gezellig praten over COD7, zet regelmatig informatie neer wat je hebt gevonden.
Call of Duty 7 zal [b]waarschijnlijk[/b] “Call of Duty: Black Ops” heten

Hier alvast uitgelekte informatie:

-Mogelijke absentie van aanpasbare killstreaks
-Op dit moment houdt Treyarch rekening met het probleem van na een dood verder meetellende kill streaks , die door ”camping for killstreaks” voor problemen zorgen
-Geen Commando perk gepland
-Geen Sentry Gun killstreak gepland
-Mogelijkheid dat alleen pistols en launchers een secondary weapon kunnen zijn, en niet zwaar wapentuig als machinegeweren, die voor onbalans zorgen
-Knife wordt mogelijk een secondary weapon
-Game-ending killstreaks als de nuke keren niet terug

[u]Houd er rekening mee dat dit niet definitief hoeft te zijn! [/u] bron: [url]http://www.callofduty.nl/news/3070/Multiplayerweetjes_van_de_nieuwe_CoD,_volgens_een_dev.html[/url]

http://www.youtube.com/watch?v=k0_nXjCx9q

764 reacties

1. User  avatar
    969 XP

ja wtf, dit wisten we al

0
  2. User  avatar
    284 XP

Ook een goedemorgen Southice 😛

Spuit 11 FTW.

0
  3. User  avatar
    1390 XP

Wat heb ik ongelofelijk veel zin in deze game xD gewoon al die nieuwe dingen zijn erg vet. Vooral Create a class 2.0

0
  4. User  avatar
    931 XP

[quote]Wat heb ik ongelofelijk veel zin in deze game xD gewoon al die nieuwe dingen zijn erg vet. Vooral Create a class 2.0[/quote]

True, moet je nog geld betalen ook om iets op je wapen te zetten xD

0
  5. User  avatar
    1 XP

Ik ben ook erg benieuwd naar black ops zeker de ballistic knifes,
    ook wordt het waarschijnlijk een stuk makkelijker
    om filmpjes te maken , maar WaW was zeker niet beter dan
    CoD4

0
  6. User  avatar
    284 XP

Denk inderdaad dat YT straks uitpuilt van BO footage/montages/commentaries. Vindt het raar dat mensen nu nog HD PVR gaan kopen, straks kan dat alles gratis :).

0
  7. User  avatar
    718 XP

Nou dat opnemen krijgt niet zo,n goeie kwaliteit als de haupauge hd pvr, Dus dat vind ik niet raar ik heb sinds kort 1 😛

0
  8. User  avatar
    778 XP

[quote]Nou dat opnemen krijgt niet zo,n goeie kwaliteit als de haupauge hd pvr, Dus dat vind ik niet raar ik heb sinds kort 1 :P[/quote]

Hoe weet je dat? Heb je al eerder gebruik gemaakt van de opnamefunctie in Black Ops?

0
  9. User  avatar
    718 XP

Zal me zin veranderen dat ik het denk dat het niet zo,n goeie kwaliteit is.

0
  10. User  avatar
    778 XP

[quote]Zal me zin veranderen dat ik het denk dat het niet zo,n goeie kwaliteit is.[/quote]

:ok:

10 tekens

0
  11. User  avatar
    969 XP

[quote]Zal me zin veranderen dat ik het denk dat het niet zo,n goeie kwaliteit is.[/quote]

+1

10 tkns

0
  12. User  avatar
    10 XP

ik heb een vraag of iemand al informatie heefd gevonden en of je kan quickscopen in black ops ?

0
  13. User  avatar
    844 XP

Laten we hopen dat het niet kan.

0
  14. User  avatar
    1390 XP

[quote]ik heb een vraag of iemand al informatie heefd gevonden en of je kan quickscopen in black ops ?[/quote]

Kijk zelf maar en oordeel 😛
    http://www.youtube.com/watch?v=2wFoR7lZCLY

0
  15. User  avatar
    511 XP

Lijkt me een ja 😛
    Ik zie mij dat nog wel lukken, zoomt snel genoeg in 😮

0
  16. User  avatar
    10 XP

oh mooi 🙂 en waarom hoop je van niet omdat je geownt word door quickscopers kom op ump45 no skill wapens quickscope is et moeilijkste wat er is….

0
  17. User  avatar
    511 XP

Lijkt me een ja 😛
    Ik zie mij dat nog wel lukken, zoomt snel genoeg in 😮

0
  18. User  avatar
    511 XP

minimaal 1080-DEGREES no-scope headshot is wel moeilijker dan quickscopen.. (y)

0
  19. User  avatar
    718 XP

Iedereen kan quickscope als je maar veel oefend.

0
  20. User  avatar
    969 XP

ik weet nog is niet, ik hoop dat die semi sniper goed wordt

0
  21. User  avatar
    10 XP

ik denk dat de bolt action sniper erg goed word mooi geluid ook als et schiet heb egt zin in de game mw2 gebin ik egt zat te worden ikwil wel wat nieuws jammer dat et nog 2 maanden ong. duurt

0
  22. User  avatar
    303 XP

@iceberg voor mooi geluid moet je bij BFBC2 wezen serieus beste geluid in een spel tot nu toe ooit gemaakt. ben je mw2 nu pas beu? ik was hem al beu na 1 maand kvond hem zwaar tegen vallen en kommop CoD BO wordt weer het zelfde -_- alleen nieuwe wapens nieuwe maps meer niet gameplay precies het zelfde :S de zombiemode wordt alleen vet denk ik

0
  23. User  avatar
    1191 XP

Hey allemaal,

Ik heb even gekeken op het Forum, maar kon niks vinden dat dit een beetje kon dekken. Daarom heb ik dus maar een nieuwe gemaakt.

Zet hier jouw beste killstreaks en potjes neer!

Ik had zojuist nog een potje in Jungle met Ground war in Domination een potje 82-5! Voor de mensen die ook graag hun vaardigheden willen zien. Zeg het hier en vermeld even je Psn zodat we je allemaal kunnen bewonderen haha:P

Ik wou een dezer dagen nog zo`n Easycap ding kopen en dan kan ik hem hopelijk ook hier neerzetten:p.

0
  24. User  avatar
    400 XP

Gisteren demo in firing range: 69-3 😀 love it! 😛

0
  25. User  avatar
    33 XP

65 – 13 op Nuketown

0
  26. User  avatar
    400 XP

lkkr hoor, vooral op nuketown! Veel te kleine map vind ik, vooral als je er SD of domination op moet spelen!

0
  27. User  avatar
    1191 XP

Haha! had net 43-2 in Launch! met Kingbilla lol! en iets daarvoor nog 64-2 in Ground War! Kijk maar in mijn file share en laat je mond openvallen van verbazing ULTRAOMFGBBQWTF!

0
  28. User  avatar
    495 XP

haha dang, mijn beste potje tot nu toe is 49-20 ofzo.. ben nog eff aant klooien met al de wapens.. 🙂

0
  29. User  avatar
    3343 XP

Lol, ik faal dan ook hard. Me K/D is 9/10 keer gewoon 1.00. XD

0
  30. User  avatar
    400 XP

Net lkkr potje in Nuketown! Had met chopper 14 kills en met dogs 21!!!!! Score: 59-1 😀

0
  31. User  avatar
    1191 XP

[quote]Net lkkr potje in Nuketown! Had met chopper 14 kills en met dogs 21!!!!! Score: 59-1 :D[/quote]

Nice mijn record was 56-0 maar ik had een suicide lol. Ik lag naast een zo`n gastank en die schoot ik zelf verrot met mijzelf erbij:P anders had ik 56-0 gehad BBQ Had choppergunner en hind in Ground war dus ga maar na:P

0
  32. User  avatar
    969 XP

96 – 4 Nuketown

0
  33. User  avatar
    146 XP

haha ik ben super slecht en speel dan ook echt puur voor de lol maar ik heb al een keer 15-4 ofzo gehad hahaha

0
  34. User  avatar
    266 XP

64-10(H)

IK ben nog bezig om een manier te vinden om hem op youtube te zetten.

0
  35. User  avatar
    2036 XP

ik haal deze scores allemaal niet hoor. ik heb 1x een mooie score gehaald, 37-2, en dat is ook de enige keer geweest. dit was trouwens in Jungle, een erg vette map.

0
  36. User  avatar
    1191 XP

hmm:/ sommige potjes heb ik echt goeie verbinding en own ik baggerhard, andere potje zelfde host is ie onwijs kut en heb ik 20-10:/

Ik heb de laatste tijd ook onwijs veel dat ik gewoon altijd host migration heb… speel je 10 min, dan gelijk weer zo`n graf migration…

me beste potjes tot nu toe:
    64-2 54-4 82-5 17-2 in S&D 43-2 in TDM

0
  37. User  avatar
    3343 XP

[quote]hmm:/ sommige potjes heb ik echt goeie verbinding en own ik baggerhard, andere potje zelfde host is ie onwijs kut en heb ik 20-10:/

Ik heb de laatste tijd ook onwijs veel dat ik gewoon altijd host migration heb… speel je 10 min, dan gelijk weer zo`n graf migration…

me beste potjes tot nu toe:
    64-2 54-4 82-5 17-2 in S&D 43-2 in TDM[/quote]

Doe je goed Luc. Ik kom niet in de buurt van die scores. Welke game-modi spelen jullie allemaal?

0
  38. User  avatar
    538 XP

65-27 op nuketown met demolition
    gister maar es headquarters gespeeld en vind dit op black ops tog wel de beste game mode
    dus vooral TDM, Demo, HQ en af en toe wat stick and stones

0
  39. User  avatar
    2036 XP

sticks and stones en gun game vind ik ook echt supertoevoegingen, alleen jammer dat je er geen xp mee verdient 🙂

0
  40. User  avatar
    538 XP

idd maar je kunt er wel wat leuke cod points mee verdienen :p

0
  41. User  avatar
    2036 XP

wanneer komt nou de eerste patch, want ik erger me een ongeluk aan de multiplayer.
    waar jezelf of de tegenstander respawnt, regelmatig achter je zodat je in de rug wordt geschoten, terwijl je net dat stuk door hebt gelopen om te checken of er niemand zit.
    de host migration, waarbij mijn ps3 vaker vastloopt dan dat de host gemigrate is. en ga zo maar door..

0
  42. User  avatar
    538 XP

vraag ik me dus ook af. Ik dacht dat treyarch wel snel was met patchen, maar nog steeds dat je vaker gekicked wordt door host migration en game lobby closed na zon beetje elke game.

0
  43. User  avatar
    15 XP

Mijn Call of Duty gevoel is een beetje aan het vervagen sinds Modern Warfare 2.
    Ik speelde Call of Duty vanaf het eerste deel, daarna kwam United Offensive als ik me nog kan herinneren in huis.
    Wat heb ik dit spel gespeeld, niet meer normaal. Call of Duty 2 brengt een echte smile op mijn snuit.
    Modern Warfare 2 heb ik geen poot naar uitgestoken omdat het helemaal uit balans was.
    Call of Duty is geen game meer voor de hardcore onder ons maar voor de casuals. Je ziet ook dat deze spellen zo overhypt worden.
    Echt hatelijk, sorry voor de gene die het spel wel als hardcore game zien. Verder wens ik iedereen nog veel speel plezier toe!

0
  44. User  avatar
    280 XP

FFA matches vinden duurt bij mij heel lang.

0
  45. User  avatar
    116 XP

Call of Duty: Black Ops (veel punten ;)) kampt nog steeds met allerlei framerateproblemen maar je kan ze minderen door mensen uit je friendlist te kicken en je send en received messages te verwijderen. (dit werkte toch bij mij)

0
  46. User  avatar
    116 XP

Aangezien deze topic door de crash verdewenen is, post ik hem opnieuw.

Wapens: ak47u of ak47

-lightweight
    -sleight of hand
    -marathon (aangezien je in BO aan ninja geen zak hebt 🙁 )

0
  47. User  avatar
    116 XP

58-2 was mijn beste pot. (maar ik suck tegenwoordig omdat ik constant framerate en lag issues heb 🙁 )

0
  48. User  avatar
    538 XP

ak74U is het maar is idd een chill wapen 🙂

gebruik zelf ak74u,ak47 of mpl

Perks
    Lightweight Pro/hardline
    Sleight of hand Pro
    Marathon want aan ninja heb je idd helemaal niks -.-

0
  49. User  avatar
    414 XP

Famas Surpressor

Scavenger Pro
    Hardened Pro
    Marathon

0
  50. User  avatar
    266 XP

Commando met red dot (crosshairs with dot, teal colored, green lens) & extended Mag
    m1911 met extended mag

Lightweight Pro
    Warlord Pro
    Marathon Pro

0
  51. User  avatar
    2449 XP

Nu al alles op pro? Wist niet dat het zo snel ging xD

0
  52. User  avatar
    538 XP

pro is voor de meeste perks niet moeilijk lighweight en SoH had ik zo

0
  53. User  avatar
    5 XP

Ik vind dat er nog veel problemen,in het spel zitten als ik met een vriend wil spelen val ik de hele tijd weg hoop dat er snel een update komt.grts

0
  54. User  avatar
    5 XP

25kills en 0 keer dood in jungle (H)

0
  55. User  avatar
    266 XP

[quote]Nu al alles op pro? Wist niet dat het zo snel ging xD[/quote]

Haha, ik ben nogal pro op de pc.(A) Dit was trouwens mijn oude class, want ik ben u weer 1e prestige leveltje 31..

0
  56. User  avatar
    903 XP

Gisteren paar carepackage gekregen. ik die dingen oproepen. Vielen ze gewoon door de grond heen xD

wel geinig om paar keer te zien

0
  57. User  avatar
    538 XP

toevallig op havana?
    zag ik ook zon filmpje waar dat gebeurde :p

0
  58. User  avatar
    657 XP

Gebruik Hardline Pro ik heb al vaak gehad dat ik Ammo veranderde in een Gunship/Chopper Gunner!

0
  59. User  avatar
    414 XP

Er wordt aan de foutjes gewerkt:

[url]http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=72&t=313365&sid=vqmotrhng6nla5ohs4u3g1u5k1[/url]

0
  60. User  avatar
    538 XP

dan mogen ze daar wel es mee opschieten

0
  61. User  avatar
    35 XP

naast de al bekende MP problemen, hebben mensen hier ook problemen met het aflezen van de disc??? want mn ps3 doet er soms wel n paar minuten of paar keer in-uit over om die disc te lezen van BO

0
  62. User  avatar
    35 XP

standaard MP of Commando met Red dot sight en hardline pro, hardened pro en marathon pro

en met hardcore een supressor erop en ninja pro ghost pro en warlord pro

0
  63. User  avatar
    2036 XP

nee, daar heb ik nog geen last van gelukkig. hij leest de disk wel.
    gebeurt het ook bij andere spellen/blurays?

0
  64. User  avatar
    116 XP

Ik heb ook pro maar dat hoef je er niet bij te zetten

0
  65. User  avatar
    35 XP

vind pro erachter toch beter klinken…(Y)

0
  66. User  avatar
    35 XP

nee heb het alleen bij Black Ops, is hiervoor ook nog niet voor gekomen

0
  67. User  avatar
    2036 XP

misschien is de disk niet goed. een keer teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

0
  68. User  avatar
    35 XP

moet ik maar ns gaan doen ja, want een krasloze en vetloze cd moet ie toch wel in 1x pakken..

0
  69. User  avatar
    35 XP

kom nie verder dan iets van 40-5 elke keer dat ik eindelijk een killstreak begin op te bouwen respawnen ze weer met zn allen achter me…

0
  70. User  avatar
    266 XP

[quote]vind pro erachter toch beter klinken…(Y)[/quote]

Het klinkt niet alleen beter, maar het beïnvloedt ook wel een beetje je stijl.

0
  71. User  avatar
    1755 XP

AK 74 is echt goed idd, AK 47 ook maar soms is ie te traag vind ik 🙁

0
  72. User  avatar
    35 XP

vind de AK zo stuiteren

0
  73. User  avatar
    35 XP

en ja inderdaad, je stijl veranderd zeker positief met pro erachter, vind het vooral bij Hardline handig omdat ik bijna altijd ammo in mn pakketjes krijg en ze nu kan omruilen…

0
  74. User  avatar
    266 XP

[quote]vind de AK zo stuiteren[/quote]

Ja, vreemde stuiterbal is het. Ik gebruik daarom liever de iets rustigere wapens zodat ik het overzicht goed kan bewaren.

0
  75. User  avatar
    363 XP

G11/ Commando (als ik ni prestige)
    Famas/M16 (als ik prestige)

sleight of hand, marathon, lightweight

0
  76. User  avatar
    433 XP

ik wil wel is weten wat jullie level is met call of duty black ops dus laat het hier weten!

ik zelf ben 22 heb nog niet veel kunnen spellen:P

0
  77. User  avatar
    266 XP

Eerste prestige level 31(A)

0
  78. User  avatar
    400 XP

32, beetje druk met school de laatste tijd en als ik kan spelen alleen maar framedrops.

0
  79. User  avatar
    433 XP

zijn er ook al meschien mensen die al bijna klaar zijn?:P

0
  80. User  avatar
    903 XP

level 35, bijna 36 xD

0
  81. User  avatar
    903 XP

[quote]toevallig op havana?
    zag ik ook zon filmpje waar dat gebeurde :p[/quote]

ook op nuketown had ik het paar keer

0
  82. User  avatar
    266 XP

[quote]zijn er ook al meschien mensen die al bijna klaar zijn?:P[/quote]

Nee, dat denk ik niet..

0
  83. User  avatar
    538 XP

zit nog maar op 41 -.-

0
  84. User  avatar
    146 XP

ik geloof ik 34 of iets morgen ochtend weer ff spelen 😀 hopelijk snel een patch voor die framedrops !

0
  85. User  avatar
    2036 XP

1ste prestige level 6 of 7 volgens mij. ik hoop inderdaad ook dat die patch snel komt

0
  86. User  avatar
    2036 XP

update staat nu online, eens ff kijken of het verbeterd is.. 🙂

0
  87. User  avatar
    35 XP

leveltje 48 nu en dan 1e prestige in

0
  88. User  avatar
    35 XP

laten we t hopen want t wachten tussen de potjes in en de connectie zelf was waardeloos af en toe

0
  89. User  avatar
    1191 XP

lvl 18 1e prestige, hq FTW!

0
  90. User  avatar
    3650 XP

lvl 35 😛
    Prestege 1 😛

0
  91. User  avatar
    764 XP

@Knetter0704 heb ik ook wel is vooral als ik online ga

0
  92. User  avatar
    280 XP

famas is de best

0
  93. User  avatar
    266 XP

[quote]famas is de best[/quote]

Niet mee eens, ik haal namelijk het dubbele aantal kills met de Galil of de Commando;)

0
  94. User  avatar
    538 XP

commando nog niet kunnen gebruiken , maar tot nu toe vind ik de ak74u en de ak47 tog wel het beste

0
  95. User  avatar
    568 XP

Topic: “jouw level in black ops ” samengevoegd met dit topic.

0
  96. User  avatar
    1755 XP

[quote]commando nog niet kunnen gebruiken , maar tot nu toe vind ik de ak74u en de ak47 tog wel het beste[/quote]

² enige wapens waarmee ik speel. AK74u heerst gewoon hard

0
  97. User  avatar
    35 XP

vind die MPL ook wel n fijn wapen maar die AK47U is zeker baas ja en de commando vind ik ook fijn knallen

0
  98. User  avatar
    21 XP

Wat moet je allemaal doen om Hardline Pro te krijgen?
    Want ik snap er niks van..

0
  99. User  avatar
    903 XP

[quote]Wat moet je allemaal doen om Hardline Pro te krijgen?
    Want ik snap er niks van..[/quote]

Je moet naar playercard > challenges > perk 2 > hardline gaan.

daar staan 3 challenges van de perk en die moet je allemaal halen om pro te halen xD

0
  100. User  avatar
    35 XP

als ik het goed heb een killstreak van 7 halen, 10 care packages delen met je teamgenoten dus heb ze steeds met n kameraad geruild en je moet in 1 potje 7 keer n killstreak hebben maar zou zeker de moeite effe doen want het is het zeker waard…

0