Topic: [OOT] Call Of Duty: Black Ops

05 april 2010om 22:32

In deze topic gaan we gezellig praten over COD7, zet regelmatig informatie neer wat je hebt gevonden.
Call of Duty 7 zal [b]waarschijnlijk[/b] “Call of Duty: Black Ops” heten

Hier alvast uitgelekte informatie:

-Mogelijke absentie van aanpasbare killstreaks
-Op dit moment houdt Treyarch rekening met het probleem van na een dood verder meetellende kill streaks , die door ”camping for killstreaks” voor problemen zorgen
-Geen Commando perk gepland
-Geen Sentry Gun killstreak gepland
-Mogelijkheid dat alleen pistols en launchers een secondary weapon kunnen zijn, en niet zwaar wapentuig als machinegeweren, die voor onbalans zorgen
-Knife wordt mogelijk een secondary weapon
-Game-ending killstreaks als de nuke keren niet terug

[u]Houd er rekening mee dat dit niet definitief hoeft te zijn! [/u] bron: [url]http://www.callofduty.nl/news/3070/Multiplayerweetjes_van_de_nieuwe_CoD,_volgens_een_dev.html[/url]

http://www.youtube.com/watch?v=k0_nXjCx9q

764 reacties

1. User  avatar
    400 XP

[quote]Maarre nWo_VuistInKut, Spelen jullie met nWo clan wars met Black ops?[/quote]

Zo’n 10 per week.

0
  2. User  avatar
    722 XP

Ben ook even me BO skillz aan het upgraden 😀

0
  3. User  avatar
    1755 XP

Ik zit momenteel in een dipje lol. Wordt teveel gekilled .. xD

0
  4. User  avatar
    46 XP

Ik speel het even niet meer XD
    maar als ik andere games uit heb, en als ik me ga vervelen, dan stop ik toch Black Ops weer in mn PS3 😛

0
  5. User  avatar
    167 XP

Ik speel op het moment heel weinig, welke prestige zijn jullie, Ik ben prestige 10 (Level 1) 😛

0
  6. User  avatar
    722 XP

35 Level1 😀
    Im comming

0
  7. User  avatar
    46 XP

ik ben prestige 3 level 30 :$

0
  8. User  avatar
    421 XP

Dat jullie nog BO spelen, schandaligggggggggggggg!! 😛 LOL

0
  9. User  avatar
    46 XP

Niet alleen maar BO hoor 😉
    ook nog andere spellen 😛

0
  10. User  avatar
    2295 XP

[quote]Dat jullie nog BO spelen, schandaligggggggggggggg!! 😛 LOL[/quote]

Nou, gisteren werd ik geaakk omdat we een clan-war om Communicatie foutjes hebben verloren.
    De knife round van ons was sws bagger, aangezien iemand begint te schieten van ons team, omdat die niet wist dat het een knife-round was :rofl:

0
  11. User  avatar
    722 XP

jammer ^^

[quote]Nou, gisteren werd ik geaakk omdat we een clan-war om Communicatie foutjes hebben verloren.
    De knife round van ons was sws bagger, aangezien iemand begint te schieten van ons team, omdat die niet wist dat het een knife-round was :rofl:[/quote]

0
  12. User  avatar
    400 XP

Het is nog steeds het meest actieve spel in de wereld. Dus ja.

0
  13. User  avatar
    2295 XP

Teding Tsssssshhh

0
  14. User  avatar
    1755 XP

Tofste spel imo xD

0
  15. User  avatar
    538 XP

mw2 ftw ! 😀

0
  16. User  avatar
    1755 XP

Vant weekend dubbel xp guuyyyys. xD Maar aangezien ik prestige 14 ben en daarbij blijf maak het voor mij niets uit lol.

0
  17. User  avatar
    538 XP

die 1 laatste prestige heb je dan tog zo gehaald met die dubbel xp ? 😛

0
  18. User  avatar
    146 XP

Blijf je op de 14de prestige omdat je niet van het icoontje houd wat je krijgt als je 15de bent ? xD

0
  19. User  avatar
    167 XP

Ik heb een kleine edit gemaakt, en ik wil graag weten wat mensen vinden dus commentaar!

http://www.youtube.com/watch?v=fuwltZIIEzo

0
  20. User  avatar
    724 XP

hahaha is wel grappig:D

0
  21. User  avatar
    1755 XP

[quote]Blijf je op de 14de prestige omdat je niet van het icoontje houd wat je krijgt als je 15de bent ? xD[/quote]

Klopt, 14de is de mooiste. En die 15de zie ik teveel … Heb gouden wapens, meer heb ik niet nodig. xD

0
  22. User  avatar
    238 XP

ik ben pas 6de maar met het double xp weekend 7de 😛

0
  23. User  avatar
    2295 XP

Wie-o-Wie durft DuBz (2vs2) tegen mij en mijn engelse clangenoot?

Voeg; nS_DyNaMiiTe (ik dus) toe als je interresse hebt!

0
  24. User  avatar
    504 XP

Ik wel, maar ben niet een pro fzo

0
  25. User  avatar
    1592 XP

[quote]Wie-o-Wie durft DuBz (2vs2) tegen mij en mijn engelse clangenoot?

Voeg; nS_DyNaMiiTe (ik dus) toe als je interresse hebt![/quote]

Die engelse clangenoot is zeker facking goed 24/7 gb geek die jou kei hard aan het carryen is. xD (jk ofc)

0
  26. User  avatar
    2210 XP

[quote]Ik wel, maar ben niet een pro fzo[/quote]

Doe het maar niet 😉
    Luister, dit is voor jouw en je maat een insta Lose

0
  27. User  avatar
    1592 XP

Omg blops farewell/goodbye liedjes springen nu al op youtube

0
  28. User  avatar
    724 XP

snap ik…
    stom spel.

0
  29. User  avatar
    2295 XP

[quote]Die engelse clangenoot is zeker facking goed 24/7 gb geek die jou kei hard aan het carryen is. xD (jk ofc)[/quote]

Nee maar hij is wel eh.. 20x zo goed als mij xD

Meh, inderdaad, dit had ik niet moeten posten xD, lama zitten jongens!

Inderdaadd Bloody xD

0
  30. User  avatar
    5 XP

Hoi ik ben nieuw en ik vroeg me af of er hier ook mensen zitten die zombies spelen. Ik speel graag zombies en ben aardig goed, al zeg ik het zelf.
    Mijn PSN is SickTrickZ-010
    🙂

0
  31. User  avatar
    722 XP

Dope naam –^

0
  32. User  avatar
    5 XP

[quote]Dope naam –^[/quote]

Oke oke.

0
  33. User  avatar
    2210 XP

[quote]Hoi ik ben nieuw en ik vroeg me af of er hier ook mensen zitten die zombies spelen. Ik speel graag zombies en ben aardig goed, al zeg ik het zelf.
    Mijn PSN is SickTrickZ-010
    :)[/quote]

Rotterdam!!! 010

0
  34. User  avatar
    5 XP

[quote]Rotterdam!!! 010[/quote]

Sowieso 😛

Maar eigenlijk vroeg ik om zombie spelers 😛

0
  35. User  avatar
    146 XP

Ben er eigenlijk best trots op dat ik nu bijna prestige 14 heb behaald (momenteel prestige 13, level 49).
    Heeft wat bloed, zweet en tranen gekost…

0
  36. User  avatar
    2210 XP

[quote]Ben er eigenlijk best trots op dat ik nu bijna prestige 14 heb behaald (momenteel prestige 13, level 49).
    Heeft wat bloed, zweet en tranen gekost…[/quote]

Omg.
    Ik vind prestige suf.
    Of ik doe het niet.
    Of maar TOT de 2è of 3e

0
  37. User  avatar
    548 XP

Ik ben alweer een tijdje 15e prestige level 50 en dat met totaal maar met een online tijd van 14 dagen

0
  38. User  avatar
    1592 XP

[quote]Ik ben alweer een tijdje 15e prestige level 50 en dat met totaal maar met een online tijd van 14 dagen[/quote]

gratz

0
  39. User  avatar
    146 XP

[quote]Ik ben alweer een tijdje 15e prestige level 50 en dat met totaal maar met een online tijd van 14 dagen[/quote]

Ik zit net op 9 dagen. Maar moet er dan wel eerlijk bij vermelden dat ik vrijwel ieder double XP weekend optimaal heb benut.

0
  40. User  avatar
    548 XP

[quote]Ik zit net op 9 dagen. Maar moet er dan wel eerlijk bij vermelden dat ik vrijwel ieder double XP weekend optimaal heb benut.[/quote]

Ik heb zelf maar een weekend dubbel XP meegekregen en dat was afgelopen weekend. Helaas had het geen nut want was al 15e prestige. Wel weer lekker veel CoDpoints verdient dat weekend. In totaal genoeg voor 5 gold camo’s. Inmiddels heb ik de volgende weapons GOLD. AK-74u, AK-47, MPL, Commando, Galil, Aug, Famas, mp5, L96A1, SPAS, Olympia, Stoner, G11 en de Spectre

EDDIT: PM63 vergeten

0
  41. User  avatar
    1956 XP

Ik ben helemaal niet geprestiged, 9 dagen gespeeld. De gold l96a1 is wel sexy.

0
  42. User  avatar
    548 XP

Vanmiddag/vanavond nog even de Kiparis gold gekocht 😛 waarom geen idee want speel eigenlijk toch voornamelijk met de Ak-74u, Ak-47, Commando of MPL 😛

0
  43. User  avatar
    146 XP

Persoonlijk blijf ik Black Ops wel een toffe game vinden.
    Heb een hekel aan al die meelopers die ten tijde van de release (en de game dus gespeeld hadden) enthousiast waren en nu weer helemaal de grond in boren. Dat zie je nu ook weer overal in de previews en de komende reviews van MW3.

Toegegeven, Black Ops is zeker geen MW maar mensen; blijf bij je mening! Je kunt mij niet wijs maken dat je een game een jaar geleden nog goed vond en nu zowat betiteld als de slechtste game in de franchise.

Zo, die frustratie is er ook weer uit! :happy:

0
  44. User  avatar
    451 XP

ik vindt black ops nog steeds leuk . en ja leuker dan bf3 , maar je kan die games dan ook niet vergelijken . ik denk dat de battlefield reeks nooit iets voor mij zal zijn en altijd cod zal blijven spelen . het is gewoon een andere gameplay .

0
  45. User  avatar
    1592 XP

[quote]ik vindt black ops nog steeds leuk . en ja leuker dan bf3 , maar je kan die games dan ook niet vergelijken . ik denk dat de battlefield reeks nooit iets voor mij zal zijn en altijd cod zal blijven spelen . het is gewoon een andere gameplay .[/quote]

i know what you mean

0
  46. User  avatar
    146 XP

Bloodykill heeft zijn BF3 al te koop gezet? :happy:

0
  47. User  avatar
    1592 XP

[quote]http://www.youtube.com/watch?v=hYhe5uDTZ8E&feature=feedlik[/quote]

moois, ik zag die eerste bij een top 10 op machinima weet alleen niet meer welke

en die laatste ook

0
  48. User  avatar
    773 XP

Iemand die zombies wil doen op kino der toten, me psn is cibbekip. Ik ben niet zo heel goed maar wil wel graag samen met mensen solo doen. Mijn record is round 18 solo maar ik moest helaas stoppen :(. Ik heb een headset.

0
  49. User  avatar
    238 XP

black ops is dood!

0
  50. User  avatar
    1956 XP

Wist je dat nog best wel veel mensen het spelen als je kijkt naar users online.

0
  51. User  avatar
    1356 XP

yup ik vindt zombs leuk !

en somige delen van MP !

0
  52. User  avatar
    2295 XP

Zijn er nog mensen die dit online spelen?

0
  53. User  avatar
    5395 XP

[quote]Zijn er nog mensen die dit online spelen?[/quote]

M’n broertjes sinds vandaag. (zombies) 😛

We hebben een tweede PS3 gekocht en m’n broertje wou graag co-op spelen op 2 playstations, dus had hij ff Black Ops erbij gekocht vanwege de zombies. (ik heb Black Ops al op mijn PS3) xD

0
  54. User  avatar
    773 XP

[quote]M’n broertjes sinds vandaag. (zombies) 😛

We hebben een tweede PS3 gekocht en m’n broertje wou graag co-op spelen op 2 playstations, dus had hij ff Black Ops erbij gekocht vanwege de zombies. (ik heb Black Ops al op mijn PS3) xD[/quote]

Zelfde hier, 2 playstations, maar helaas wel maar 1 blops. Maar ik wil ook nog mijn eigen blops hebben, me broertje doet heel veel zombies, ascension round 25 net gedaan.

0
  55. User  avatar
    1956 XP

Ik speel dit zeker nog online, ik heb van die tijden dat ik graag BF3 speel en soms Blops en daar zit ik nu in xD
    Ik speel niet op mau_rkc, dat is voor BF3, Blops is mauric_769, bijna 4e prestige. Ik was het wwoord van dit account vergeten en heb toen mau_rkc aangemaakt en daar opnieuw begonnen, totaal 11 dagen en niet geprestiged maar op mauric_769 was ik begin 3e prestige en laatst wwoord goed geraden en daar ga ik nu mee verder.
    DoubleXP nu btw maar MP van Black Ops vind ik geweldig, heb alle DLC’s alleen First Strike niet, die is nu 7 eu maar ik betwijfel om die te kopen. Kzit op BO2 te wachten, kzie of ie goed wordt, anders MoH of beide. 😛

0
  56. User  avatar
    773 XP

[quote]Ik speel dit zeker nog online, ik heb van die tijden dat ik graag BF3 speel en soms Blops en daar zit ik nu in xD
    Ik speel niet op mau_rkc, dat is voor BF3, Blops is mauric_769, bijna 4e prestige. Ik was het wwoord van dit account vergeten en heb toen mau_rkc aangemaakt en daar opnieuw begonnen, totaal 11 dagen en niet geprestiged maar op mauric_769 was ik begin 3e prestige en laatst wwoord goed geraden en daar ga ik nu mee verder.
    DoubleXP nu btw maar MP van Black Ops vind ik geweldig, heb alle DLC’s alleen First Strike niet, die is nu 7 eu maar ik betwijfel om die te kopen. Kzit op BO2 te wachten, kzie of ie goed wordt, anders MoH of beide. :P[/quote]

Ascension is cool 🙂 Doe jij vaak zombies?

0
  57. User  avatar
    2610 XP

1x zombies gespeeld niks voor mij wat een sh*t (smaken verschillen).
    De MP van Black ops weer door Robbert gaan spelen en wat is het toch heerlijk!

0
  58. User  avatar
    1956 XP

[quote]Ascension is cool 🙂 Doe jij vaak zombies?[/quote]

Nee, gister met een vriend toen ik daar was, 29 Kino, hij heeft geen Mappacks, Daarvoor was het paar maanden geleden voor het laatst, het is wel leuk maar niet geweldig. Heb jij Rezurrection ook Thijs?

0
  59. User  avatar
    773 XP

[quote]Nee, gister met een vriend toen ik daar was, 29 Kino, hij heeft geen Mappacks, Daarvoor was het paar maanden geleden voor het laatst, het is wel leuk maar niet geweldig. Heb jij Rezurrection ook Thijs?[/quote]

Ik heb ze allemaal 🙂

0
  60. User  avatar
    2295 XP

[quote]1x zombies gespeeld niks voor mij wat een sh*t (smaken verschillen).
    De MP van Black ops weer door Robbert gaan spelen en wat is het toch heerlijk![/quote]

Inderdaad, vooral dat kills van jou nakken. Pfoe! Wat een lieve scores:

121-15
    81-13
    56-4
    En dat allemaal op Demolition. Super! Wie wil tegen mij? ^^

0
  61. User  avatar
    1956 XP

Ik voeg je wel toe Robbie, join ik je wel eens ofzo, m’n KD is alleen niet zo goed omdat ik dit account aanmaakte toen ik mijn PS3 net had maar ik ben er weer mee verder gegaan ( Ik was 3e prestige bij de PSN Hack, nu 4e ) en ben m’n KD en WL beetje omhoog aan het halen 😛 Ik voeg je toe op mauric_769, andere acc speel ik geen Blops meer, saai zonder prestigen maar khad daar 3500 L96 kills met een KD van 1.25 dat mede daardoor naar beneden ging. Maar nu speel ik voornamelijk Domination en SnD, en dan soms Demo, Headquarters enzo er tussen door.:) Ik zal jou even testen :P, Welk level ben je?

0
  62. User  avatar
    2295 XP

Is goed joh, ik speel alleen Demolition (veur de kills) en S&D voor de lol.
    Ik ben level 50, en blijf zo omdat ik geen prestige emblem wil, en als ik wil warren dat ik alles alvast heb.
    Vroeger was ik ook echt een sniperfreak, op MW2 kon niemand tegen me op met mijn Intervention, maar tegenwoordig xD.. Heb wel spijt dat ik toen gestopt was, want toen was ik echt de bom volgens anderen.

Nouja, ik ben benieuwd of je me in gaat maken, je zal is de eerste zijn weer na 10 FFA’s met verschillende boys!

0
  63. User  avatar
    1956 XP

Haha ok ja op mau_rkc had ik ook alles en ik kwam er later in dus dacht nah ik Presitge niet, en het is chill om alles te hebben bijv. alle Pro perks, enzo, zonde om kwijt te raken 😛
    Kan je nou ook alweer met een vriend FFA in? Of kon dat niet bij Wager matches ofzo?

0