In deze topic gaan we gezellig praten over COD7, zet regelmatig informatie neer wat je hebt gevonden.
Call of Duty 7 zal [b]waarschijnlijk[/b] “Call of Duty: Black Ops” heten
Hier alvast uitgelekte informatie:
-Mogelijke absentie van aanpasbare killstreaks
-Op dit moment houdt Treyarch rekening met het probleem van na een dood verder meetellende kill streaks , die door ”camping for killstreaks” voor problemen zorgen
-Geen Commando perk gepland
-Geen Sentry Gun killstreak gepland
-Mogelijkheid dat alleen pistols en launchers een secondary weapon kunnen zijn, en niet zwaar wapentuig als machinegeweren, die voor onbalans zorgen
-Knife wordt mogelijk een secondary weapon
-Game-ending killstreaks als de nuke keren niet terug
http://www.youtube.com/watch?v=k0_nXjCx9q

black ops werkt eens mee
had net 76-14 demo game op WMD :p
1ste gameplay opgenomen met een Dazzle, geen slechte kwaliteit toch? 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=vhBP4mxXapg
[quote]1ste gameplay opgenomen met een Dazzle, geen slechte kwaliteit toch? 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=vhBP4mxXapg%5B/quote%5D
Alleen nog goed renderen 😉
hehe ja, windows movie maker zit beetje wazig in elkaar, en heb nog geen sony vegas pro 9 :p
[quote]hehe ja, windows movie maker zit beetje wazig in elkaar, en heb nog geen sony vegas pro 9 :p[/quote]
hijs opzich wel nice.
maar volledig scherm in 1080p is net zo goed als in 320p xD
maar nice filmpje 😉
Volgens mij is er nu ook een Prestige Hack voor CoD BlackOps, want zag net iemand met 9999999999 codpoint, level 50 en 15e prestige. Gelijk die gast 25x gereport voor cheating enzo.
[quote]Volgens mij is er nu ook een Prestige Hack voor CoD BlackOps, want zag net iemand met 9999999999 codpoint, level 50 en 10e prestige. Gelijk die gast 25x gereport voor cheating enzo.[/quote]
nou uhm lvl 50 10e prestige kan gewoon, als iemand niks meer koopt spaar je cod point, je overdrijft denk met 9999999999 cod points, maar is denk geen hack.
Er is wel een hack voor 15e prestige enzo, dus dat is oud nieuws
Sorry ik bedoelde 15e prestige. Maar in 1 minuut en 46 seconden haal je echt geen 15e prestige level 50 joh
nis-gens heeft die hack hier gepost deze week in chatbox, was youtube filmpje
[quote]Sorry ik bedoelde 15e prestige. Maar in 1 minuut en 46 seconden haal je echt geen 15e prestige level 50 joh[/quote]
dat heb je ook niet gezegd 😛
[quote]dat heb je ook niet gezegd :P[/quote]
Nee klopt maar was ook laat joh. Vind jammer dat mensen het niet gewoon eerlijk kunnen halen. Ff offtopic: Perry kan ik je oude naam verwijderen of moet ik die eraan laten staan?
Die hack is bullshit.
Dat kan niet niet, alleen in Theater.
Wat dacht je van deze?
[VIDEO]http://www.youtube.com/user/iRobbertMayne?gl=NL&hl=nl[/VIDEO]
Video wordt automatisch gestart op mn YouTube channel.
btw, gefilmd met mn HTC.
Die hack kan echt wel, er zijn genoeg manieren te vinden om prestige hack online enz. te doen.
Een aantal mensen hebben dit al gedaan, over een half jaartje word het weer precies zoals Mw2…
[quote]Nee klopt maar was ook laat joh. Vind jammer dat mensen het niet gewoon eerlijk kunnen halen. Ff offtopic: Perry kan ik je oude naam verwijderen of moet ik die eraan laten staan?[/quote]
uhmm, verwijder hem maar, (als je ff me nieuwe toevoegd (A) )
Mwah, jah, okee, je, hebt, geleik,
[quote]uhmm, verwijder hem maar, (als je ff me nieuwe toevoegd (A) )[/quote]
Zal je dadelijk ff toevoegen dan 😛
ik wil wel graag een X tgn die NWO clan spelen :D:D
@ nis-gens : ga ik volledig mee akkoord!
[quote]Die hack kan echt wel, er zijn genoeg manieren te vinden om prestige hack online enz. te doen.
Een aantal mensen hebben dit al gedaan, over een half jaartje word het weer precies zoals Mw2…[/quote]
indd. Je hebt altijd wel mensen die het zonder het lang te spelen of er mee bezig te zijn meteen al de 10de prestige bijvoorbeeld willen zijn. Heb ik zelf al gemerkt als ik meteen na de release online ging -.-. Jammer genoeg zijn er zo’n mensen, maar je hebt er dan wel die met hacks die prestige hebben maar zonder hacks spelen en dan blijft het grappig dat je ze zo maar in maakt 🙂
Yeah men allereerste clanmatch gewonnen op Black Ops xD Wel 2vs2 maar toch lol
Ze hadden beide ratio van 2.40. Booya xD
[quote]Yeah men allereerste clanmatch gewonnen op Black Ops xD Wel 2vs2 maar toch lol
Ze hadden beide ratio van 2.40. Booya xD[/quote]
Netjes 😉
We hadden gister in die 3 potjes dat ik S&D speelde ook 3 mensen die prestigehack hebben gedaan en de codpoints helemaal op 99999999999 hadden staan. nou die waren dus echt geen partij die 3 mensen 😛
[quote]Mwah, jah, okee, je, hebt, [b]geleik[/b],[/quote]
Shiszlezz? :shifty:
http://www.emofaces.nl/nl/smilies/n/nerd-smile.gif
Geleik, met een ‘ei’?
[quote]ik wil wel graag een X tgn die NWO clan spelen :D:D[/quote]
Date and time please 😈
We’re gonna rape the shit out of you! xD
:bishop2:
Spelen jullie ook clanwars 2vs2 ? en zijn jullie leden van gamebattles.com ?
ik zit in een GB Team maar wij doen 4v4 en sommige 2v2, zelf mss ook gaan proberen 🙂
Nieuwe serie waarvan ep.2 aant uploaden is 🙂
Misschien ook wat om gwk serie te beginnen? heb er wel pas 1 🙁
http://www.youtube.com/watch?v=42fJlddzt3E
lucky kill man xD
wel netjes, mij lukt het niet..
ik heb er nu meer als 10 :p
maarja van de 6000 throws is dat dan idd lucky xD
Leuke informatie over black ops 😀
[url]http://twitpic.com/3vex13[/url]
alleen klopt die volgens mij niet qua perks 😛
geen ghost of second chance als top perk? kan tog niet ? o0
Ghost, flak jacket, hardline en Second chance worden toch echt wel het meest gebruikt…
[quote]Spelen jullie ook clanwars 2vs2 ? en zijn jullie leden van gamebattles.com ?[/quote]
We waren op GB, maar omdat we een paar Fransen hadden geowned met een admin erin zijn we gebanned…
GB zuigt dus…
Maar 2v2 is ook goed. Ik en ???
Heb vanmiddag bij een maat van mij de Mappack gedownload op zijn Xbox360 en ik vind de multi-player maps er echt vet uitzien. Al vind ik Berlin Wall en Discovery toch echt 2 veel te grote maps 😛 Kan nu al niet wachten tot 1 maart 😀
denk niet dat ik mappack ga halen sinds ik genoeg van black ops heb :p
Heey,
ff hele stomme vraag.
Waarom is nuketown 24/7 weg?
Hij was er maar 3 dagen 🙁
En er staat toch egt 24 uur 7 dagen in de week xD
Groet,
Vincent
Getikt op iPod
[b]EDIT:[/b] by NL-3rR0r-NL
Berichten verplaatst naar het [OOT] topic.
@ vinnie, hier hoeft geen nieuw topic voor gestart te worden!
was volgens mij alleen maar voor dubbel xp weekend.
Was er alleen maar voor het Double XP weekend dus… En 24/7 is een term dat je deze dan continu kan doen, alleen moet deze optie er wel zijn… Nu niet meer dus…
wel jammer, was wel leuke xp met domination/demolition en HQ :p
jah inderdaad, hopelijk komt het terug
Berichten verplaatst naar dit [OOT] topic.
Ja was wel lachen, maar HQ vind ik maar dom … xD
Ging net Activision mailen. Echt respect. Kreeg binnen 6 minuten antwoord :O
Dit was antwoord:
Hi Vincent,
There was a limited time only game type called Nuketown 24/7 for the double XP weekend, there are no plans on keeping that game type as of now.
heb dat 24/7 geen 1x gespeeld. Want haat de map NukeTown zowiezo al dan gaan ze er speciaal ook nog een fucking speltype voor maken joh 😛 Ben blij dat het weer weg is 😛 😛
als je chopper paar keer haalt op die map tijdens domination on demolition haal je wel superveel kills :p
[quote]als je chopper paar keer haalt op die map tijdens domination on demolition haal je wel superveel kills :p[/quote]
tenzij die wordt neergehaald.
zijn de servers trouwens weer goed?
volgens paar vrienden weer wel nadat die playlist is weggehaald
Ik heb nergens last van gehad. Zometeen nog even spelen want morgenochten om 5.30 gaat mijn wekkertje alweer :S
Zitten er geen HQ spelers in dit topic ?
Ik ben het een beetje zat om met een random team te spelen die voor de kills gaan en niet voor de punten..
add : xEndymi0nx , zal ik wel keer online komen voor wat HQ 🙂
Goed, zal ik doen..
Moet er wel even bij zeggen dat ik niet de enige ben die speelt op de ps3 op mijn account.
Broertjes en vriendin spelen er op die laaaaaaaaaang niet zo goed zijn als mij :sothere: haha
hehe ok :p
Ik speel nooit HQ speel de laatste tijd vaak SnD, Domination en TDM 😛 Heel af en toe nog wel eens keertje GroundWar als we met teveel man zijn 😛 En als ik geen zin heb om online te knallen doen we gewoon PrivateMatch een potje gungame of one in the chamber 😛 Wat af en toe wel geinige momenten oplevert 😛
speel wel altijd HQ, alleen kom ik bijna altijd in zo’n kut team met campers.
zelfde hier.
dus als ik black ops al zou spelen doe ik dat altijd met party win je tenminste altijd 😛
[quote]speel wel altijd HQ, alleen kom ik bijna altijd in zo’n kut team met campers.[/quote]
Voeg me toe als je wilt, ik ben altijd wel opzoek naar ghoede hq spelers 😀
M-Judy
HQ is echt stom, altijd een kutscore daar 😛
tjonge wat een NOOBS met hoofdletters zijn er online. Speel je Domination gaan ze non-stop die vlaggen capturen. Nou fijn dan weet je ook niet waar ze re-spawnen dus gegarendeer een kut K/D :S Word er ondertussen beetje gek van. Denk dat ik gewoon weer terug ga na MW2 daar had je dat gezeik tenminste niet. Alleen daar heb je weer van die idiote quickscopers waar je trouwens geen skills voor hoeft hebben :S en die overpowerde NOOBtubes en COmmando perk
Noobtubers zijn er nog maar weinig 🙂
wel heel veel snipers 😀
Zo behoor je domination te spelen, ze doen het goed xD
Vele mensen spelen objective games zoals Tdm en profiteren van hun team die het spel wel speelt zoals het hoort…
K/D’s boeien niet, wel je W/L ratio. Maar aangezien je in BO constant connection fails krijgt is die ook al verneukt bij de meeste.
ROFL, speelde net met wat clangenoten CTF, ik speelde 2 games, en ik was er GELIJK klaar mee ! Geen CTF voor mij meer.. KUT.
laatst een keer met een stuk of 6 ook CTF gedaan op nuketown.
het enige wat je hoorde en zag waren constant granaten/semtexen/grenadelaunchers. niet normaal.
black ops blijft beter dan killzone 3 !!!
Heb Black Ops deze week ingeleverd bij Game mania en Killzone 3 gehaald 😀
tog wel blij dat ik dat heb gedaan :p
[quote]heb black ops deze week ingeleverd bij game mania en killzone 3 gehaald :d
tog wel blij dat ik dat heb gedaan :p[/quote]
fail !
[quote]fail ![/quote]
valt wel mee hoor, ik vind killzone 3 eigenlijk ook beter als black ops.
Killzone 3 valt mij ook wat tegen hoor, de multiplayer vooral.
Oké, jullie sporen NIET.
mijn ogen werken wel gewoon goed hoor, ik kan ook gewoon lezen wat er staat als je gewone formaat letters gebruikt.
idd, en wat dan nog als ik black ops kut vind? dan FAIL ik maar idc 😀
Iedereen heeft toch zijn eigen mening over een spel. Zo vind ik Killzone3 en Black Ops wel vet maar vind ik Battlefield weer geen drol aan. Zo heeft iedereen zijn eigen smaak. BTW heb enkel Killzone3 de demo gespeeld 😛 Moet spel nog halen maar heb ik nog niet echt zin in om te doen want ben nog wel bezig met Black Ops. Ben 8ste prestige level 50 😛 moet nog die 54000 XP voor na de 9e prestige.
black ops is idd nu goed , tot afgelopen vrijdag had ik om de 3 spellen last van freezes en vanaf zaterdag waaren deze opeens op miraculeuze wijze verdwenen en kon ik uren aan een stuk spelen zonder enige freeze .
soms wel connection interupted maar dat vind ik niet zo erg als die freezes , dus nu gaat het de goeie kant op
[quote]black ops is idd nu goed , tot afgelopen vrijdag had ik om de 3 spellen last van freezes en vanaf zaterdag waaren deze opeens op miraculeuze wijze verdwenen en kon ik uren aan een stuk spelen zonder enige freeze .
soms wel connection interupted maar dat vind ik niet zo erg als die freezes , dus nu gaat het de goeie kant op[/quote]
heb de laatste tijd ook vaak last van dat die zielige hosts weer leaven als ze 3x achter elkaar gespawn killed worden 😛 Naja WELCOME TO CoD BLACK OPS 😛 whaha 😛
Ik vind alleen de Call of Duty reeksen leuk, en voor de rest is de rest allemaal mislukt.
Zoals: ‘Killzone, Battlefield etc.’
‘mijn mening ;)’
[quote]Ik vind alleen de Call of Duty reeksen leuk, en voor de rest is de rest allemaal mislukt.
Zoals: ‘Killzone, Battlefield etc.’
‘mijn mening ;)'[/quote]
Ik vond Killzone 2 best wel tof, maar de derde heeft wel te grote mappen/stomme wapens xD
Prestige 8 btw xD
Ik ben nieuw hier op deze forum las af en toe wel eens berichten! Wel gezzelie hier en soms kan je nog veel leren ook nog eens! Maar ik speel vaak black ops niet multiplayer maar meer zombie’s ik heb level 66 gehaald had eerder 75 maar pas op met private maches! Want als je boven de 30 komt wilt je highscore wel eens veranderen! Maar ik vind het leuk om met nlers te spelen en hun mijn stategy te laten zien.. (helpen) we hadden hoger kunnen komen dan 66 maar ik moest naar mijn werk..:( maar ik wil liever alleen mensen met een headset die me toevoegen aub want heet toch niets voor niets CALL of duty;) me psn nick is ook gevaar88 m.v.g
Whahaaa, als jij zin in een pro-game hebt, voeg mij dan maar toe 😛
[quote]
Prestige 8 btw xD[/quote]
Whow dan wordt het voor mij wel tijd voor zonlicht, ik heb je ingehaald xD Prestige 9
Ghehe ik zal dr over nadenken shisz
Zo wtf :p Zombies level 66 damn en ik al blij dat ik level 13 had gehaald xD Ben ook gewoon level 50, geen prestige, daar ben ik te lui voor.
[quote]Zo wtf :p Zombies level 66 damn en ik al blij dat ik level 13 had gehaald xD Ben ook gewoon level 50, geen prestige, daar ben ik te lui voor.[/quote]
Whahaha, ik ben ook pas 1ste prest. level 41, omdat ik black ops pas 4 maanden na dat die uit kwam gekocht had, en veel tijd aan school nodig heb enzo :p
[quote]Whahaha, ik ben ook pas 1ste prest. level 41, omdat ik black ops pas 4 maanden na dat die uit kwam gekocht had, en veel tijd aan school nodig heb enzo :p[/quote]
Ik speel sowieso erg weinig omdat mijn broer de ps3 meestal bezet houdt 🙁
ik heb ook is een vraag voor hier se .
ik heb dus die mappack voor black ops gekocht en gedownload op de releasedatum , maar kan ik die niet spelen met mijn 2de account op hetzelfde toestel ??
want dat lukt namelijk niet , als ik verander van account op hetzelfde toestel (want ik speel nooit op een ander zijn ps3) dan krijg ik die first strike niet te zien en moet ik die gewoon kopen .
dus mis ik hier iets ? instelling veranderen of dergelijk of gaat dat gewoon niet ? zou wel heel lame zijn aangezien het op hetzelfde toestel staat
op je andere account wel in de store ingelogd met dezelfde gegevens als waarop je hem hebt gekocht?
[quote]ik heb ook is een vraag voor hier se .
ik heb dus die mappack voor black ops gekocht en gedownload op de releasedatum , maar kan ik die niet spelen met mijn 2de account op hetzelfde toestel ??
want dat lukt namelijk niet , als ik verander van account op hetzelfde toestel (want ik speel nooit op een ander zijn ps3) dan krijg ik die first strike niet te zien en moet ik die gewoon kopen .
dus mis ik hier iets ? instelling veranderen of dergelijk of gaat dat gewoon niet ? zou wel heel lame zijn aangezien het op hetzelfde toestel staat[/quote]
Jaa, en anders gebruik je de wisseltruc”
[quote]op je andere account wel in de store ingelogd met dezelfde gegevens als waarop je hem hebt gekocht?[/quote]
met deze zin kan ik even ni volgen maateke
[quote]Jaa, en anders gebruik je de wisseltruc”[/quote]
en wat is die wisseltruc ?
http://www.youtube.com/watch?v=giZh_xEmeTg
kijk nummer 3
[quote]http://www.youtube.com/watch?v=giZh_xEmeTg
kijk nummer 3[/quote]
stelletje hackers als je het mij vraagt
[quote]met deze zin kan ik even ni volgen maateke[/quote]
je bent met je eerste account (waarop je de mappack hebt gekocht) ingelogd met een emailadres en wachtwoord in de playstation store.
Met je tweede account waarop je de mappack ook wil spelen, ben je daar ook ingelogd in de store met hetzelfde emailadres als account 2?
[quote]je bent met je eerste account (waarop je de mappack hebt gekocht) ingelogd met een emailadres en wachtwoord in de playstation store.
Met je tweede account waarop je de mappack ook wil spelen, ben je daar ook ingelogd in de store met hetzelfde emailadres als account 2?[/quote]
neen mijn 2 accounts hebben een verschillend email adres .
en als je dan op je tweede account inlogt met je emailadres van je eerste account, dan de mappack download in de store en installeert, en daarna je mailadres weer aanpast naar die van account 2? xD
oh ik dacht dat je niet 2 dezelfde emailadressen kon hebben op 2 accounts , want toen ik die tweede account aanmaakte kon ik niet het emailadres nemen van mijn eerste account .
maar goed ik zal eens proberen straks , alvast bedankt voor de uitleg
ik heb het net geprobeert maar ik kan het email adres niet hetzelfde maken als van mijn eerste account hoor . dan zegt het gewoon , can not use this email adres
Prestige 9 xD
[quote]Prestige 9 xD[/quote]
Omg xD
[quote]http://www.youtube.com/watch?v=giZh_xEmeTg
kijk nummer 3[/quote]
Ik vind dat noscopen en quickscopen maar vaag en raar, mag weg voor altijd uit CoD!
OffTopic: check het einde met die pratende dieren lol
[quote]Ik vind dat noscopen en quickscopen maar vaag en raar, mag weg voor altijd uit CoD![/quote]
Dat is niet vaag/raar..
Daarmee bewijs je dat je kan aimen, en goede reflexen hebt.
Ik vind QS/NoScope’n altijd nog het vetst van heel CoD, jammer dat het weg is.
Mja zo heeft iedereen wel weer iets dattie noob vindt…
Ik vind mensen die een beetje met een sniper rondlopen alsof het een shotgun is een beetje noob maarja
[quote]Dat is niet vaag/raar..
Daarmee bewijs je dat je kan aimen, en goede reflexen hebt.
Ik vind QS/NoScope’n altijd nog het vetst van heel CoD, jammer dat het weg is.[/quote]
Oh ja vooral omdat je dan gebruikt maakt van de auto aim en zo je crosshair bijna automatisch op de vijand mikt zodra je maar in zn buurt bent…
Ik ben zeeeeeer blij dat dit noob gedoe der uit is… die one shot kills gingen vaak helemaal nergens over… Wie me nu snipered krijgt respect… Snipers lopen niet rond te springen en van voor iemands neus iemand af te schieten… : NO SKILLS
Prestige gedaan op 2 dagen tijd xD en van 2.05 naar 2.10 gegaan. Het gaat erover de laatste tijd hoe ik speel
Ben nog steeds level 50 en dat houd ik zo… Heb echt nog maar 1 dag en 12 uur online gespeeld zag ik laatst :p Wauw da’s echt weinig
Maarre nWo_VuistInKut, Spelen jullie met nWo clan wars met Black ops?
Niemand die het nog speelt ofwat ? 😛
heel veel nog.
en sexy plaatje:)