Topic: [OOT] Call Of Duty: Black Ops

05 april 2010om 22:32

In deze topic gaan we gezellig praten over COD7, zet regelmatig informatie neer wat je hebt gevonden.
Call of Duty 7 zal [b]waarschijnlijk[/b] “Call of Duty: Black Ops” heten

Hier alvast uitgelekte informatie:

-Mogelijke absentie van aanpasbare killstreaks
-Op dit moment houdt Treyarch rekening met het probleem van na een dood verder meetellende kill streaks , die door ”camping for killstreaks” voor problemen zorgen
-Geen Commando perk gepland
-Geen Sentry Gun killstreak gepland
-Mogelijkheid dat alleen pistols en launchers een secondary weapon kunnen zijn, en niet zwaar wapentuig als machinegeweren, die voor onbalans zorgen
-Knife wordt mogelijk een secondary weapon
-Game-ending killstreaks als de nuke keren niet terug

[u]Houd er rekening mee dat dit niet definitief hoeft te zijn! [/u] bron: [url]http://www.callofduty.nl/news/3070/Multiplayerweetjes_van_de_nieuwe_CoD,_volgens_een_dev.html[/url]

http://www.youtube.com/watch?v=k0_nXjCx9q

764 reacties

1. User  avatar
    2036 XP

[quote]Wallbang, de kogel knalt tegen de muur en komt zo bij die gozer..[/quote]

inderdaad. ketst af op de muur en raakt zo die gast toch.

0
  2. User  avatar
    903 XP

[quote]inderdaad. ketst af op de muur en raakt zo die gast toch.[/quote]

xD kan dat dan? :O

0
  3. User  avatar
    400 XP

Ja, in BO kan alles xD

0
  4. User  avatar
    931 XP

Lolz xD

0
  5. User  avatar
    602 XP

[quote]Ja, in BO kan alles xD[/quote]

behalve supressor op je weapon

0
  6. User  avatar
    2036 XP

[quote]Ja, in BO kan alles xD[/quote]

inderdaad. in BO kan er ook iemand gekilld worden door een bijltje de hele map over te gooien 🙂
    ook beetje vergezocht maar ze moeten iets om het leuk te houden he. 🙂

0
  7. User  avatar
    548 XP

[quote]behalve supressor op je weapon[/quote]

je kan gewoon niet spele met supressor dat is ut 😉

0
  8. User  avatar
    602 XP

[quote]je kan gewoon niet spele met supressor dat is ut ;)[/quote]

jaah dat bedoel ik ::

0
  9. User  avatar
    903 XP

hoezo niet met supressor? Dat ding schiet niet verkeerd hoor, vind ik

0
  10. User  avatar
    1755 XP

[quote]hoezo niet met supressor? Dat ding schiet niet verkeerd hoor, vind ik[/quote]

Yeah idd … 😛 in het begin had ik altijd mijn AK 74 met silencer, maar niet echt nodig vind ik xD

0
  11. User  avatar
    538 XP

Laatste tomahawk is die van mij 😀

http://www.youtube.com/watch?v=g7yplf0gERQ

0
  12. User  avatar
    1100 XP

[quote]Laatste tomahawk is die van mij 😀

http://www.youtube.com/watch?v=g7yplf0gERQ%5B/quote%5D

nice man 😉

0
  13. User  avatar
    1755 XP
    0
  14. User  avatar
    538 XP

lol nice 😛

0
  15. User  avatar
    548 XP

whaha die 6 zijn dan echt dik geowned

0
  16. User  avatar
    146 XP

Ik vindt het jammer dit te zeggen, maar ik stop ermee totdat de random resets zijn opgelost !
    Het zou jammer zijn om terug naar level 1 gereset te worden.
    Voor mij dan maar mw2… :unsure:

0
  17. User  avatar
    548 XP

Ik kap er ook mee, hebben ze weer iets zitten updaten ofzo want alles gaat echt fucking sloom.

0
  18. User  avatar
    1755 XP

[quote]Ik kap er ook mee, hebben ze weer iets zitten updaten ofzo want alles gaat echt fucking sloom.[/quote]

Ja, ik loop precies als een dikzak. En kheb marathon …. lol 😐 maar toch heb ik lekkere ratios.

Momenteel: 1.82 en steeds naar boven ! xD

0
  19. User  avatar
    548 XP

[quote]Ja, ik loop precies als een dikzak. En kheb marathon …. lol 😐 maar toch heb ik lekkere ratios.

Momenteel: 1.82 en steeds naar boven ! xD[/quote]

Bij mij werkt dat in ut tegendeel. Aangezien ik meestal eerst met hardline speelde. Maarja heb nu LightWeight erop gezet en je rent nog al een slak :S Nee spel speel ik voorlopig ff niet meer. Gekste is op de Xbox zijn er nauwelijks problemen :S Achja kijken of het straks misschien verholpen is maarja ik amuseer me ook zeer goed zonder BlackOps 😛

0
  20. User  avatar
    1755 XP

[quote]Bij mij werkt dat in ut tegendeel. Aangezien ik meestal eerst met hardline speelde. Maarja heb nu LightWeight erop gezet en je rent nog al een slak :S Nee spel speel ik voorlopig ff niet meer. Gekste is op de Xbox zijn er nauwelijks problemen :S Achja kijken of het straks misschien verholpen is maarja ik amuseer me ook zeer goed zonder BlackOps :P[/quote]

Straks gaan we nog een xbox aanschaffen lol xD

0
  21. User  avatar
    548 XP

[quote]Straks gaan we nog een xbox aanschaffen lol xD[/quote]

whahaha never nooit komt hier meer een Xbox in huis 😛 k*t console 😛

0
  22. User  avatar
    1755 XP

[quote]whahaha never nooit komt hier meer een Xbox in huis 😛 k*t console :P[/quote]

Haha ² xD. Famas en Galil vind ik momenteel echt goed! Speel ik echt graag mee. Sommige vinden black ops echt slecht hé ma ik vind hem echt vet. Alle maps zijn goed, en heeft veel vette wapens.

Momenteel: 1.84 xD

0
  23. User  avatar
    538 XP

begint nu wel een beetje saai te worden 😛
    moet maar es snel maart zijn voor mappack.
    nog 2 wins en ik zit op een winstreak van 100 😀

0
  24. User  avatar
    400 XP

Dat winstreak lukt mij maar niet, in mw2 kon ik zo 300 games achterelkaar winnen, maar in BO krijg ik om de 10 games minimaal een connection interrupted en heb ik er weer een loss bij…

0
  25. User  avatar
    538 XP

ik ragequit wel eens 😡 maar tog heb ik nog steeds me winstreak 😛
    maar heb bijna geen last meer van connection interupted en als dat zo is wordt er nieuwe host gevonden :p

0
  26. User  avatar
    548 XP

Ik vind winstreak niet echt intressant eigenlijk. Is leuk voor je dat je bijna 100 potjes achter elkaar wint. maarja wil niet altijd zeggen dat je goed bent 😛 Maarja 😛 boeiend. Heb gister de game weer ff gespeeld na paar dagen niet gespeeld te hebben. Ben nu 5e prestige level 25 😛 gister maar 4 leveltjes omhoog gegaan en toen had ik er geen zin meer in. maarja maybe vanavond weer ff schieten 😛

0
  27. User  avatar
    7 XP

Je kan het beste, BO ff een tijdje spelen, en dan weer 2 uurtjes MW2…:unsure:

0
  28. User  avatar
    16 XP

Met winstreak laat je tenminste wel zien dat je niet blijft campen voor kills maar ook echt voor de overwinning gaat 😉
    Als iemand hoge KD heeft en laag win ratio dan is het sowieso een KD camper

0
  29. User  avatar
    548 XP

[quote]Met winstreak laat je tenminste wel zien dat je niet blijft campen voor kills maar ook echt voor de overwinning gaat 😉
    Als iemand hoge KD heeft en laag win ratio dan is het sowieso een KD camper[/quote]

Ik vind mijn K/D belangrijker als mijn W/L ratio en win streak hoor. Maarja wil niet zeggen dat als je maar een lage winstreak hebt dat je niet voor de overwinning gaat hoor. Ik ga met elk speltype gewoon vol voor de overwinning :S

0
  30. User  avatar
    16 XP

KD is voor campers, lage winstreak is voor KD campers
    KD campers denken dat ze goed zijn omdat ze een hoge KD hebben maar in hoekje wachten op kills is niet lastig 😛
    Maar ja iedereen zijn eigen ding 😉

0
  31. User  avatar
    1755 XP

[quote]KD is voor campers, lage winstreak is voor KD campers
    KD campers denken dat ze goed zijn omdat ze een hoge KD hebben maar in hoekje wachten op kills is niet lastig 😛
    Maar ja iedereen zijn eigen ding ;)[/quote]

Niet iedereen dat naar de KD kijkt is een camper hé :p

0
  32. User  avatar
    548 XP

Dude ik haat campen dus om mij nu gelijk uit te maken voor campen vind ik iets te ver gaan.

0
  33. User  avatar
    400 XP

Lage win ratio kan ook komen door veel connection interrupted of host die leaved enz.
    Ik heb een ratio van 2.63, en een w/l van 1.05 ofzo. Alle loses zowat door host migration. Maar is goed, als ik alleen maar een hoge ratio heb door campen kom dan maar is een keertje tegen me. Zullen we zien wat er gebeurd! 😛

0
  34. User  avatar
    193 XP

ik kan niet online gamen op CoD
    hij blijft de hele tijd laden en dan valt mijn PSN uit :S

0
  35. User  avatar
    16 XP

Begrijp mij niet verkeerd hier

Ten eerste moet iedereen spelen zoals die zelf wilt

Maar ik heb uit eigen ervaringen gezien dat mensen die hoge KD hebben over het algemeen(niet iedereen)alleen spelen voor hun KD en niks om het ´´team´´geven

Met zulke spelers zul je ook amper een game winnen zoals domination , demolition , capture the flag of wat dan ook

Misschien win je alleen TeamCampMatch 😛

Oja mijn KD is 2.30 en mijn WR is 5.50 met een winstreak van 494

[quote]Dude ik haat campen dus om mij nu gelijk uit te maken voor campen vind ik iets te ver gaan.[/quote]
    Als je je beledigd voelt dan was dat niet mijn bedoeling
    ik zei dat in het algemeen en niet om je persoonlijk aantevallen 😉

[quote] Maar is goed, als ik alleen maar een hoge ratio heb door campen kom dan maar is een keertje tegen me. Zullen we zien wat er gebeurd! :P[/quote]Jij voelt je ook al gelijk aangevallen haha je begint gelijk met mij uit te dagen maar een keer 1vs1 moet wel kunnen 😛

0
  36. User  avatar
    969 XP
    0
  37. User  avatar
    538 XP

lolz nice, alweer de Konfuzed shot :p

0
  38. User  avatar
    969 XP
    0
  39. User  avatar
    538 XP

Alweer te ziek o0

Heb alweer een tomahawk accross the map, nu op firing range 😀

http://www.youtube.com/watch?v=gDYvks-_r0A

0
  40. User  avatar
    969 XP

netjes man 😉

0
  41. User  avatar
    146 XP

Ik kan eindelijk eens zeggen dat ik ook een across the map heb 😀
    Zal waarschijnlijk de eerste en de laatste zijn ghehe
    http://www.youtube.com/watch?v=AmEZOUMQrD8

0
  42. User  avatar
    538 XP

nice bounce erbij :p
    maar als je tomahawk op elke class gebruikt en paar warlord pro classes haal je ze wel xD
    heb nu zon 4400 tomahawks gegooid 😡

0
  43. User  avatar
    146 XP

[quote]nice bounce erbij :p
    maar als je tomahawk op elke class gebruikt en paar warlord pro classes haal je ze wel xD
    heb nu zon 4400 tomahawks gegooid :x[/quote]

ja dat is waar..

ik zag op je profiel dat je uit sittard kwam ?
    same here… (Y)

0
  44. User  avatar
    538 XP

ow lolz das ook toeval :p
    waar uit sittard dan ergens?

0
  45. User  avatar
    1700 XP
    0
  46. User  avatar
    538 XP

damn die is best wel nice o0

0
  47. User  avatar
    548 XP

Stomme vraag maar hebben jullie allemaal zo een capture card?

0
  48. User  avatar
    538 XP

ik heb er wel een maar die werkt nog niet omdat ik van die splitters nodig heb. de rest hier heeft
    volges mij ook met theatermode gedaan

0
  49. User  avatar
    1755 XP

[quote]Stomme vraag maar hebben jullie allemaal zo een capture card?[/quote]

Theater mode bestaat niet voor niks xD

0
  50. User  avatar
    538 XP

idd 😛 alleen wel jammer dat het nog steeds in beta zit, anders was het mss mogelijk om langere gameplay te uploaden 🙁

0
  51. User  avatar
    548 XP

[quote]idd 😛 alleen wel jammer dat het nog steeds in beta zit, anders was het mss mogelijk om langere gameplay te uploaden :([/quote]

Dus de filmpjes in je fileshare kun je terug vinden op internet of ben ik nu lomp ?

0
  52. User  avatar
    538 XP

je kunt clips van 30 seconden renderen.
    als je op de black ops site een account hebt kun je inloggen en naar theater mode gaan.
    daar vind je je filmpjes terug en kun je je psn en youtube account koppelen met dit account.
    op je eigen youtube account komen dan automatisch de clips te staan die je hebt gerenderd ( kan soms ff duren )

0
  53. User  avatar
    538 XP

weet niet of dubbelpost mag, maar heb weer tomahawk accross the map 😀

http://www.youtube.com/watch?v=K24kBIVsFjY

en nog een :$

http://www.youtube.com/watch?v=71hX71OvJfQ

0
  54. User  avatar
    1755 XP

Op summit heb ik er al zeker 5 gekilld met de tomahawk xD echt vet!

0
  55. User  avatar
    2036 XP

ik probeer dat ook wel eens, om zo’nkill te krijgen, maar omdat ik toch nooit een kill krijg zo gebruik ik gewoon een granaatje.

0
  56. User  avatar
    538 XP

ik heb toma op iedere class heb er nu zon 5000 gegooid 😛
    werd gister zelf zo voor het eerst zo gekilld op summit 😡

0
  57. User  avatar
    764 XP

Spelen dit mensen nog echt serieus?

Ik vind persoonlijk slechtste game van 2010 had echt meer verwacht.

0
  58. User  avatar
    538 XP

heb t sinds vandaag ook ff helemaal gehad met Black Ops.
    maar dat komt gwn door campers die t verzieken met hun kut ghost en second chance
    zodra de update er is hoop ik dat het beter gaat tot dan denk ik dat ik wel ff minder speel 😛

0
  59. User  avatar
    548 XP

[quote]heb t sinds vandaag ook ff helemaal gehad met Black Ops.
    maar dat komt gwn door campers die t verzieken met hun kut ghost en second chance
    zodra de update er is hoop ik dat het beter gaat tot dan denk ik dat ik wel ff minder speel :P[/quote]

Dan moet je zoeken op ‘Locale Only’ want die amerikanen campen non-stop 😛 Ben trouwens gister ook voor het eerst gekild met een tomahawk accros te map :O 😛

0
  60. User  avatar
    538 XP

ik speel bijna alleen maar met party
    dan maar even tegen host zeggen 😛

0
  61. User  avatar
    400 XP

Gisteren bij mijn neef op de Xbox gespeeld.
    1) Wat zijn die Xbox-ers slecht!!! Stond 4x ofzo 97-5 en dat soort scores. En dat met een of andere gare kut in je hand liggende controller 😛 (had btw PS3 in mijn clan tag gezet en daar kunnen ze volgens mij niet goed tegen op de Xbox.. xD)
    2) Wat me opvalt is dat bijna niemand op de Xbox last stand of ghost gebruikt. Dus een verbetering.
    3) Op de Xbox heb ik bijna geen last gehad van connection problems.

Dus ik denk dat het op de Xbox beter is dan op PS3. En dat de problemen dus alleen maar op de PS3 en PC voorkomen…
    Goed hoop dus dat het ook op de PS3 goed gaat komen (Y)

0
  62. User  avatar
    538 XP

idd, krijg geen open NAT op xdoos dus kan daar al niet op spelen :/
    als update 1.06 er is zou er al een verbetering moeten zijn, krijg je tenminste geen
    kut assists de hele tijd. en ghost mogen ze van mij er wel uitflikkeren (second chance ook wel ) :p

0
  63. User  avatar
    548 XP

[quote]idd, krijg geen open NAT op xdoos dus kan daar al niet op spelen :/
    als update 1.06 er is zou er al een verbetering moeten zijn, krijg je tenminste geen
    kut assists de hele tijd. en ghost mogen ze van mij er wel uitflikkeren (second chance ook wel ) :p[/quote]

Dan gooi liever dat Second Change er maar uit want daar klopt geen drol van :S Werd vanmorgen gewoon ACROSS the map door mijn kop geschoten door een gozer die in second change lag :S

0
  64. User  avatar
    538 XP

wtf o0 maar dat locale helpt wel 🙂

0
  65. User  avatar
    969 XP
    0
  66. User  avatar
    400 XP

Lol, Tomahawk fail @0.38! Hij raakt die gast nog niet eens.
    Btw, dit is het BO topic dus alleen maar BO. En dit filmpje was toch grotendeels MW2.

0
  67. User  avatar
    969 XP

[quote]Lol, Tomahawk fail @0.38! Hij raakt die gast nog niet eens.
    Btw, dit is het BO topic dus alleen maar BO. En dit filmpje was toch grotendeels MW2.[/quote]

wrm is iedereen zo negatief altijd.

0
  68. User  avatar
    400 XP

[quote]wrm is iedereen zo negatief altijd.[/quote]

Niks negatiefs, om het topic ‘schoon’ te houden moet iedereen de dingen bij het juiste topic plaatsen.
    Zo blijft sense overzichtelijk en zo is het dus makkelijker om dingen snel op te zoeken..

0
  69. User  avatar
    969 XP

[quote]Niks negatiefs, om het topic ‘schoon’ te houden moet iedereen de dingen bij het juiste topic plaatsen.
    Zo blijft sense overzichtelijk en zo is het dus makkelijker om dingen snel op te zoeken..[/quote]

Lol, Tomahawk fail @0.38! Hij raakt die gast nog niet eens.
    dat bedoel ik

0
  70. User  avatar
    538 XP

maar het is tog niet zo dat er helemaal geen bo in zit?
    vet nice killcams weer 🙂

0
  71. User  avatar
    718 XP

Hallo mensen 😛

Ik wil graag voor iemand een montage maken als iemand belang stelling heeft pm me dan ff.
    Wrrm niet me eigen gameplay omdat ik altijd voor fun speel dus niet echt intresand om een montage over te maken.

Mvg. DARKSMOKE

0
  72. User  avatar
    1191 XP

[quote]http://www.youtube.com/watch?v=t-hpO493uiw[/quote]

lol zet hem eens stil op 1.29 en kijkt hoe die kogel gigantisch misgaat:p lol:p

0
  73. User  avatar
    400 XP

[quote]Lol, Tomahawk fail @0.38! Hij raakt die gast nog niet eens.
    dat bedoel ik[/quote]

Hij gaat toch ook gigantisch mis? Kom op hij vliegt bijna een meter naast hem in de grond…

0
  74. User  avatar
    969 XP

[quote]Hij gaat toch ook gigantisch mis? Kom op hij vliegt bijna een meter naast hem in de grond…[/quote]

ja weet ik maar altijd negatief reageren.. ;z

0
  75. User  avatar
    602 XP

[quote]ja weet ik maar altijd negatief reageren.. ;z[/quote]

de rest van het filmpje is nice hoor (K) xD

0
  76. User  avatar
    400 XP

[quote]ja weet ik maar altijd negatief reageren.. ;z[/quote]

Je begint nu echt op mijn MenO leraar te lijken. Die zit ook altijd te zeuren dat er teveel negatieviteit in de wereld enz. is…

0
  77. User  avatar
    602 XP

[quote]Je begint nu echt op mijn MenO leraar te lijken. Die zit ook altijd te zeuren dat er teveel negatieviteit in de wereld enz. is…[/quote]

zit jij soms bij mij in de klas?? 😛

ownee, ik heb geen robert in de klas

0
  78. User  avatar
    538 XP
    0
  79. User  avatar
    602 XP

ik wordt zo gek van activision als ze dat doen.

Moet wel zeggen dat er nu heel veel lagg is.

0
  80. User  avatar
    2295 XP

CoD4 FTW !
    Waarom doen mensen altijd zo moeilijk over hoe slecht Black Ops is?
    Black Ops is gwn zo, niks aan te doen.

-Verbrand het.

0
  81. User  avatar
    538 XP

Ja maar wij zijn wel degene die ervoor betalen, dus wij betalen hun loon.
    dan mag je tog ook wel een degelijk product verwachten?
    na cod 4 niet echt meer gebeurd. nu is het wel zo dat treyarch zijn best doet
    en al veel heeft bereikt maar er zijn wel nog kleine dingen die mij in ieder geval ergeren
    weet niet of dat met andere mensen ook zo is, maar zoals al op de homepage stond hoeven
    we ons nergens zorgen over te maken volgens Josh Olin.

0
  82. User  avatar
    1191 XP

[quote]Ja maar wij zijn wel degene die ervoor betalen, dus wij betalen hun loon.
    dan mag je tog ook wel een degelijk product verwachten?
    na cod 4 niet echt meer gebeurd. nu is het wel zo dat treyarch zijn best doet
    en al veel heeft bereikt maar er zijn wel nog kleine dingen die mij in ieder geval ergeren
    weet niet of dat met andere mensen ook zo is, maar zoals al op de homepage stond hoeven
    we ons nergens zorgen over te maken volgens Josh Olin.[/quote]

Het is in ieder geval beter geregeld met die perks, dan in Modern warfare 2 met die 1 man army pro,danger close en grenade launcher… kanzloze gasten dat…-.-

0
  83. User  avatar
    538 XP

zoiezo en airsupport ook.
    maar ik snap ghost en second chance niet
    meest irritante perks ooit

0
  84. User  avatar
    1755 XP

Je snapt Ghost niet ? xD lol

Gisteren was ik op ik echt aant ownen op jungle. Had na 30 seconden honden ofzo xD had 46/2 ofzo

Ik heb ook samen met een maat een clan opgericht. [R&C] -> Rush and Crush xD Hij heeft ratio van 2.11 en ik van 1.87 😛

0
  85. User  avatar
    538 XP

daarmee bedoel ik dus dat dat meest kutste perks ooit zijn.
    kijk ik kut ghost camper zijn ik kd van 4.55 hebbe ik pro zijn
    fucking kut ghost campers met hun kut second chance is gewoon te noob.
    daarom snap ik niet dat ze dit in de game hebben gedaan, het ”promoot” het campen
    alleen maar imo

0
  86. User  avatar
    548 XP

[quote]daarmee bedoel ik dus dat dat meest kutste perks ooit zijn.
    kijk ik heb een kd van 4.55 en hoe…
    fucking kut ghost campers met hun kut second chance is gewoon te noob.
    daarom snap ik niet dat ze dit in de game hebben gedaan, het ”promoot” het campen
    alleen maar imo[/quote]

Jou K/D is maar 1.56 hoor 😉

0
  87. User  avatar
    1755 XP

[quote]Jou K/D is maar 1.56 hoor ;)[/quote]

Waarschijnlijk mistypt xD de 4 en 1 liggen zo dicht bij elkaar …lol

0
  88. User  avatar
    538 XP

zo bedoelde ik het niet….
    bedoelde die kut ghost campers :p

0
  89. User  avatar
    1755 XP

[quote]kijk [b]ik[/b] heb een kd van 4.55[/quote]

ik staat meestal voor jezelf xD

0
  90. User  avatar
    538 XP

nu tevreden? en ga dit ook niet letterlijk lezen -.-‘

0
  91. User  avatar
    1755 XP

[quote]nu tevreden? en ga dit ook niet letterlijk lezen -.-‘[/quote]

Was maar een geintje dude, relax xD en laten we het nu terug hebben over ons favoriet spel xD

0
  92. User  avatar
    538 XP

hehe, ok dan terug naar ons ”favourite” spel :p

0
  93. User  avatar
    548 XP

Mij boeit het allemaal niet meer eigenlijk, speel alleen nog maar in private match met vrienden. Vind de game persoonlijk steeds saaier vinden om online te gaan doen. Enigste wat ze daar nog kunnen is campen met de Ghost en Second Change perks. Of ze knalle een NOOBtube tegen je knar.

0
  94. User  avatar
    2036 XP

wat ik vaak doe de laatste tijd in black ops is combat training met een aantal.
    is gewoon leuk om zoveel mogelijk kills zien te krijgen als je hem op recruit zet xD

0
  95. User  avatar
    538 XP

Idd :p
    hopelijk kan de nieuwe mappack wat verandering brengen.
    beter gooien ze ghost eruit, en met patch 1.06 wordt second chance
    waarschijnlijk ook wat minder irritant

0
  96. User  avatar
    969 XP
    0
  97. User  avatar
    538 XP

nice man 😮

0
  98. User  avatar
    602 XP

@rick
    had je al keertje laten zien, maar nice dat die door machinima is geselecteerd (Y)

0
  99. User  avatar
    538 XP

hij is geselecteerd door 360 cinema die contract hebben bij machinima tog?

0
  100. User  avatar
    969 XP

[quote]hij is geselecteerd door 360 cinema die contract hebben bij machinima tog?[/quote]

yup. 😛

0