Misschien geïnteresseerd in deze games? -GTA IV, Call of Duty 4: Modern Warfare, Dead Space, Motorstorm, Beijing 2008 of Resistance 2. Eventueel heb ik ook nog Singstar met 2 microfoons, maar dat past niet in een bubbeltjesenvelop..
[quote]Misschien geïnteresseerd in deze games? -GTA IV, Call of Duty 4: Modern Warfare, Dead Space, Motorstorm, Beijing 2008 of Resistance 2. Eventueel heb ik ook nog Singstar met 2 microfoons, maar dat past niet in een bubbeltjesenvelop..[/quote]
Meeste daarvan heb ik al en de spellen die ik ervan niet heb, vind ik niet zo leuk. Sorry!
[quote]battlefield voor farcry 2 en topspin 3?[/quote]
dit is mijn complete collectie
infamous
destroy al humans
ratchet and clank tools of destruction,qeust for booty,a crack in time
prince of persia
resistance 1 en 2
ebdwar
ghostbusters
batman arkham asylum
brothers in arms hells highway
uncharted 1 en 2
assassins creed 1 en 2
the darkness
metal gear solid 4
devil may cry 4
moterstorm
modern warfare 2
burnout paradize
killzone 2
littlebigplanet
battlefield bad company
heavenly sword
gta 4
lost planet
[quote]Is er misschien iets uit mijn topic dat je zou willen ruilen voor Prototype of BF BC2? Voor BF BC2 zou ik ook wel 2 spelletjes willen geven :)[/quote]
Sorry, alle spellen die je nog hebt heb ik al, behalve Blu-ray Spider-Man 3, Motorstorm en Beijing 2008 (Let op, dit is een Promo) heb ik niet, maar dat zijn niet echt mijn type spellen, sorry.
[quote]Ik zou BFBC: 2 willen ruilen tegen 1 van de volgende spellen:
AC2
MAG
Uncharted 2
Grid
Need for speed shift
En anders, wil je hem ook gewoon verkopen?[/quote]
Over MAG en AC 2 moet ik even denken, Uncharted 2 heb ik al en racen is niet mijn ding. Gewoon verkopen doe ik niet omdat ik dan weer geld krijg wat ik op de grote hoop kan gooien en ik liever gewoon een game heb.
[quote]Ik wil heb een paar games die ik graag wil ruilen:
Battlefield: Bad Company 2
Prototype
Grand Turismo 5: Prologue[/quote]
Heb je BF BC2 nog en is de VIP code ongebruikt of gebruikt? Ik heb hier God of War 3 Collector’s Editie en Operation Flashpoint: Dragon Rising liggen die ik ruil.
[quote]Heb je BF BC2 nog en is de VIP code ongebruikt of gebruikt? Ik heb hier God of War 3 Collector’s Editie en Operation Flashpoint: Dragon Rising liggen die ik ruil.[/quote]
Hmm, zou je BF BC2 tegen operation flashpoint dragon rising willen ruilen of tegen Gow 3 Collectors editie? Als je kiest voor de Collectors editie, dan zou ik graag wel een extra (oude?) game (of nieuwe? dan betaal ik wat bij) uit willen kiezen.. Volg je het nog? 😛 Want de VIP code kopen kost 13 euro. Naja ik hoor het wel.
[quote]Hmm, zou je BF BC2 tegen operation flashpoint dragon rising willen ruilen of tegen Gow 3 Collectors editie? Als je kiest voor de Collectors editie, dan zou ik graag wel een extra (oude?) game (of nieuwe? dan betaal ik wat bij) uit willen kiezen.. Volg je het nog? 😛 Want de VIP code kopen kost 13 euro. Naja ik hoor het wel.[/quote]
Operation Flashpoint: Dragon Rising heb ik in mijn bezit gehad, maar vind ik geen leuk spel. Ik doe niks erbij, gewoon Battlefield: Bad Company 2 tegen jouw God of War III.
Als je de VIP code erbij kan regelen, dan hebben we een deal. Zo niet, dan houdt het helaas op. Een recentere (collectors editie) game ruilen tegen BF BC2..prima… maar niet als het een ‘halve’ spel betreft..
[quote]Als je de VIP code erbij kan regelen, dan hebben we een deal. Zo niet, dan houdt het helaas op. Een recentere (collectors editie) game ruilen tegen BF BC2..prima… maar niet als het een ‘halve’ spel betreft..[/quote]
waar zou je de game prototype het liefst tegen ruilen ?
Zeg maar waar ik uit kan kiezen 🙂
Battlefield 2 ruilen tegen 1 van deze games:
– Grid
– Smackdown vs raw 2010
– Fifa 10
[quote]Battlefield 2 ruilen tegen 1 van deze games:
– Grid
– Smackdown vs raw 2010
– Fifa 10[/quote]
Sorry, die spellen zijn niet echt mijn type games.
Mirror’s edge, endwar, brother in arms of farcry voor prototype of bad company, meerde mag !
[quote]Mirror’s edge, endwar, brother in arms of farcry voor prototype of bad company, meerde mag ![/quote]
Sorry.
Eventueel geïnteresseerd in Overlord II?
[quote]Eventueel geïnteresseerd in Overlord II?[/quote]
Ook niet mijn type spel.
Misschien geïnteresseerd in deze games? -GTA IV, Call of Duty 4: Modern Warfare, Dead Space, Motorstorm, Beijing 2008 of Resistance 2. Eventueel heb ik ook nog Singstar met 2 microfoons, maar dat past niet in een bubbeltjesenvelop..
battlefield voor farcry 2 en topspin 3?
[quote]Misschien geïnteresseerd in deze games? -GTA IV, Call of Duty 4: Modern Warfare, Dead Space, Motorstorm, Beijing 2008 of Resistance 2. Eventueel heb ik ook nog Singstar met 2 microfoons, maar dat past niet in een bubbeltjesenvelop..[/quote]
Meeste daarvan heb ik al en de spellen die ik ervan niet heb, vind ik niet zo leuk. Sorry!
[quote]battlefield voor farcry 2 en topspin 3?[/quote]
Nee bedankt.
prototype voor metal gear solid 4 of destroy all humans ?
heb nog meer liggen dus vraag gerust naar een titel die je wil hebben
[quote]prototype voor metal gear solid 4 of destroy all humans ?
heb nog meer liggen dus vraag gerust naar een titel die je wil hebben[/quote]
Welke games heb je dan nog meer liggen? Kan je geen lijstje geven? Of iniedergeval de meest recente games even opsommen.
dit is mijn complete collectie
infamous
destroy al humans
ratchet and clank tools of destruction,qeust for booty,a crack in time
prince of persia
resistance 1 en 2
ebdwar
ghostbusters
batman arkham asylum
brothers in arms hells highway
uncharted 1 en 2
assassins creed 1 en 2
the darkness
metal gear solid 4
devil may cry 4
moterstorm
modern warfare 2
burnout paradize
killzone 2
littlebigplanet
battlefield bad company
heavenly sword
gta 4
lost planet
vip code al gebruikt?
zonee ruilen voor heavy rain?
[quote]vip code al gebruikt?
zonee ruilen voor heavy rain?[/quote]
Al gebruikt.
En jefreum, Prototype ruilen voor Assassins Creed 2?
alsnog ruilen?
Nee, game is te kort voor mij.
Jefreum, wil je assassins creed 2 ruilen voor prototype?
GOW collection tegen Battlefield 2?
[quote]GOW collection tegen Battlefield 2?[/quote]
Nee, bedankt.
welke spellen vind je wel chill stan ?:P
Vooral shooters en freeroamers, maar ook andere.
*schopje*
Uncharted 2 voor BFBC 2??
[quote]Uncharted 2 voor BFBC 2??[/quote]
Sorry, die heb ik al.
30 incl voor battlefield ?
[quote]30 incl voor battlefield ?[/quote]
Alleen ruilen.
Is er misschien iets uit mijn topic dat je zou willen ruilen voor Prototype of BF BC2? Voor BF BC2 zou ik ook wel 2 spelletjes willen geven 🙂
[quote]Is er misschien iets uit mijn topic dat je zou willen ruilen voor Prototype of BF BC2? Voor BF BC2 zou ik ook wel 2 spelletjes willen geven :)[/quote]
Sorry, alle spellen die je nog hebt heb ik al, behalve Blu-ray Spider-Man 3, Motorstorm en Beijing 2008 (Let op, dit is een Promo) heb ik niet, maar dat zijn niet echt mijn type spellen, sorry.
Is prima 🙂
Niemand?
Ik zou BFBC: 2 willen ruilen tegen 1 van de volgende spellen:
AC2
MAG
Uncharted 2
Grid
Need for speed shift
En anders, wil je hem ook gewoon verkopen?
[quote]Ik zou BFBC: 2 willen ruilen tegen 1 van de volgende spellen:
AC2
MAG
Uncharted 2
Grid
Need for speed shift
En anders, wil je hem ook gewoon verkopen?[/quote]
Over MAG en AC 2 moet ik even denken, Uncharted 2 heb ik al en racen is niet mijn ding. Gewoon verkopen doe ik niet omdat ik dan weer geld krijg wat ik op de grote hoop kan gooien en ik liever gewoon een game heb.
Bad Company 2 tegen twee games die bij elkaar even veel waard zijn uit mijn topic?
[url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?10140-[/url][TK-TR]-Vele-dingen
Battlefield 2 tegen 1 van dezen:
– GTA liberty city
– DBZ raging blast collectors edition
– Darksiders
@Rullez: Assassin’s Creed 2 en InFamous?
[quote]Ik wil heb een paar games die ik graag wil ruilen:
Battlefield: Bad Company 2
Prototype
Grand Turismo 5: Prologue[/quote]
Heb je BF BC2 nog en is de VIP code ongebruikt of gebruikt? Ik heb hier God of War 3 Collector’s Editie en Operation Flashpoint: Dragon Rising liggen die ik ruil.
[quote]Heb je BF BC2 nog en is de VIP code ongebruikt of gebruikt? Ik heb hier God of War 3 Collector’s Editie en Operation Flashpoint: Dragon Rising liggen die ik ruil.[/quote]
De VIP-code is gebruikt.
Hmm, zou je BF BC2 tegen operation flashpoint dragon rising willen ruilen of tegen Gow 3 Collectors editie? Als je kiest voor de Collectors editie, dan zou ik graag wel een extra (oude?) game (of nieuwe? dan betaal ik wat bij) uit willen kiezen.. Volg je het nog? 😛 Want de VIP code kopen kost 13 euro. Naja ik hoor het wel.
[quote]Hmm, zou je BF BC2 tegen operation flashpoint dragon rising willen ruilen of tegen Gow 3 Collectors editie? Als je kiest voor de Collectors editie, dan zou ik graag wel een extra (oude?) game (of nieuwe? dan betaal ik wat bij) uit willen kiezen.. Volg je het nog? 😛 Want de VIP code kopen kost 13 euro. Naja ik hoor het wel.[/quote]
Operation Flashpoint: Dragon Rising heb ik in mijn bezit gehad, maar vind ik geen leuk spel. Ik doe niks erbij, gewoon Battlefield: Bad Company 2 tegen jouw God of War III.
Als je de VIP code erbij kan regelen, dan hebben we een deal. Zo niet, dan houdt het helaas op. Een recentere (collectors editie) game ruilen tegen BF BC2..prima… maar niet als het een ‘halve’ spel betreft..
[quote]Als je de VIP code erbij kan regelen, dan hebben we een deal. Zo niet, dan houdt het helaas op. Een recentere (collectors editie) game ruilen tegen BF BC2..prima… maar niet als het een ‘halve’ spel betreft..[/quote]
Sorry, dan gaat de deal niet door.
Too bad (company 2 😛 )
– Virtua Fighter 5
– Fallout 3
– Dead Space
– HAZE
– Bionic Commando
Spreekt hiervan je iets aan?
[quote]- Virtua Fighter 5
– Fallout 3
– Dead Space
– HAZE
– Bionic Commando
Spreekt hiervan je iets aan?[/quote]
Sorry.
Nog geïnteresseerden?
[quote]@Rullez: Assassin’s Creed 2 en InFamous?[/quote]
Sorry ik heb je reactie helemaal over het hoofd gezien… Geld dit aanbod nog steeds tegen BC 2?
[quote]Sorry ik heb je reactie helemaal over het hoofd gezien… Geld dit aanbod nog steeds tegen BC 2?[/quote]
Je bedoelt Infamous én Assassin’s Creed II tegen Bad Company 2 ruilen?
EDIT: Stuur me maar een pm’etje als de deal doorgaat met je msn.
gt5 prolugue tegen bayonetta ?
[quote]gt5 prolugue tegen bayonetta ?[/quote]
Sorry, niet mijn type game.