hallo allemaal ff vraagje
ik heb bf2 ik moet online trophy halen van demonition man 20 kills maken in house
ik heb geprobeert is erg lastig willen jullie helpen ???
als jullie ook moeten kunnen we ff doen met private match maximaal 7 man moet het zijn of meerdere mensen
laat me ff snel weten
[img]http://www.ps3trophies.org/images/trophies/326/44.jpg[/img]
Je krijgt het van zelf wel als je online speelt
darksmoke ik ging proberen werkt echt niet tank en c4 en motar werkt niet je moet echt private game doen met 7 players
Ik moet deze trophy alleen nog voor platina, ik heb er denk ik 10 gehaald ofso.
firewalkernl toevoegen wimb00 kunnen we ff halen
komt op z’n tijd vanzelf wel
net als het knifen van vrienden
ik schiet zo nu en dan wel eens een huis kapot met een tank, of met mortar strike, en dan zitten er wel eens mensen in
of het nou van me eigen squad zijn of niet, volgens mij maakt dat niet vee uit
ff vraag nog als ik motar pakt als vijand achter muur staat ik doe met motar stuk muur kapot telt ook 1 in me lijst had het maar geen house kapot ik heb er nu 3 gemaakt
gelijk opgeschreven hiiiii
darksmoke ik moet 4x motar gebruiken voor house te doen sommige housen meer als 4x best lastig ik doe 3x motar 1 van ons team of anderteam 4x motar zo irritant is dat wat moet ik het best doen om te halen darksmoke
teamkills tellen niet!!! dan had ik er nu wel 20 maar ik weeet nii hoeveel ik er heb, wel meer dan 10
[b]wimb00 ik heb eergisteren had ik er 11 gedaan en gisteren 5 gepakt bij elkaar 16 stuks toen kreeg ik trophy waarschijndelijk had ik keer ooit 4x gedaan met opblazen maar ik heb gelukkig is echt pittig die 5 kills zat in een house slechte team met lagere ranks in house ik had 5x motar gebruikt 5 kills gemaakt en trophy
tip om te halen wimb00
kies game mode – rush
rush level – nelson bay
hardcore mode – no
pakt sniper – selecteer motar in
pakt huisen a en b
doe motar gebruiken huis mikken weer dood gaan weer motar mikken dood gaan
let op weer mikken niet dood gaan ff wachten tot die vol is snel gebruiken zo heb ik gedaan die laaste 5 kills[/b]
Voeg mij ook toe, heb vnaaf niets te doen en heb nog maar 3 trohpies nodig voor platinum.
Het telt niet in Private Match alleen echt online anders had ik hem nu ook wel maar ik wil hem eerlijk halen, Ik heb een wijse les geleerd van Nis-Gens(of van iemand anders) je moet gewoon blijven spelen en dan haal je hem wel, zo werkt het ook met die pins
lol ik lees dat veel mensen zeggen dat dit vanzelf wel komt.. dat is dus niet, het is echt een hel! er is altijd wel een noob die net voor jou die laatste 40mm granaat afknalt. Ik ben al bijna 3 dagen online op BFBC2 en ik had pas 4 demolition kills…
Gisteren met 7 vrienden in een match gegaan. Eerst een squad aanmaken en een squad rush match zoeken. Probeer in een lege lobby te komen (zijn er veel van bij squad rush) en haal de andere 4 in de match. Let op! geen private match! een online match. Laat dan het aanvallende team de huizen kapot knallen ivm de punten.
Dit hebben wij gisteren met 8 man gedaan en nog waren we er bijna meer dan 2 uur mee bezig voor we alle 8 de trophy hadden. Een aantal hebben ook meteen de trophy voor et tu, brute gehaald.
En nu heb ik BFBC2 platinum :yahoo:
zelf heb ik hem dus al maar ik ga vanavond (tussen 8 en 9) wat mensen helpen met deze trophy, dus wie mee wilt doen is welkom. ook voor et tu, brute! Add me: Kanzlooz
hier kun je trouwens zien hoeveel kills je al hebt voor de trophie
[url]http://bfbc2.statsverse.com/[/url]