Het gaat erom wat jij in mw3 wilt hebben
Hoe moet volgens jou de nieuwe cod mw3 eruit komen te zien ? en moeten ze die naam nog wel houden door welk bedrijf moet het gemaakt worden
|| Edit|| some say: Foley and his team will be deployed in Russia.
weet niet of het waar is zag ik net staan op een ander forum
ff poll wat jou irriteert aan codmw2
Mijn voorkeuren:
Het moet zich wel in deze tijd afspelen dus niet terug in de tijd maar ook niet te ver vooruit geen 2090 ofzo
De maps moeten beter zoals echte sniper levels maar ook close combat game’s en beide in een zoals crossfire cod4 daar kon je goed sniperen maar ook close combat doen urban warfare
Gebouwen moeten ook kunnen instorten zoals in Bad Company 2 dat is veel beter en realistieser dan heb je dus niet mensen die de hele tijd in een gebouw gaan zitten maar de gebouwen moeten niet in een keer kapot moet je wel 2 a 3 granaten of 2 noobtube’s naar binnen knallen
Er moet wat gedaan worden tegen campers hoe weet ik nog niet
Heel veel maps release en niet na 6 maand map packs op de markt brengen en een paar oude maps terugbrengen van cod4 en mw2 zou ook wel dope zijn
Wapens moeten toch wel meer up2date zijn heb op discovery dingen gezien die niet in mw2 zitten 😛
Geen choppergunner meer of misschien helemaal geen heli’s en bommen vanuit de lucht meer dan gaat het echt om skillz en word er ook een eerlijk gevecht gevochten want als je camper bent en 5 kills maakt huppa bommen gooien heli de lucht in en dan naar je choppergunner komen totaal geen skills in voor
Uniformen moete gekozen kunnen worden en het moet beter bekend worden wie er bij jou hoort want soms zie je iemand lopen en knal je een keer en dan later zie je pas dat het je partner is
De servers moeten gewoon vanuit speciale locaties komen en niet van mensen zelf zo kan je het lag voorkomen hoop ik
Door wie het gemaakt moet worden weet ik zo niet
Hoe moet volgens jou de nieuwe cod eruit komen te zien ?

okee nu een heel lijstje waar ik mij aan erger bij mw2:
Campers
Noobtubes
Maps
Killstreaks
Heartbeatsensor
No recoil voor ar’s
Hitmarkes van sniper’s
finals stand
painkiller: haal 10 sec weg maak het juggernaut voor totdat je dood gaat
Knife range zonder commando
Knife range met commado
Geen support voor ps3 community
akimbo
shotgun: secundairy –> primary, range verminderen van spas-12
etc. vast nog wel wat vergeten
en alsnog speel ik mw2 veels te veel xD
O ja en wat word mijn volgende perfecte cod: cod7: black ops (hoop ik echt zo cod5 is al veel beter dan mw2 dus als die al even goed word =D ben ik blij =D)
Geen nuke, hopelijk 3, 5, 7 =D
Knife mss secundairy =D
Verleden tijd setting =D
bovenstaande was dingen die al een gerucht zijn nu wat ik zelf graag wel zien 😛
euuhhh
Ik erger me maar aan 1 ding:
Mensen die zitte te janken/zeiken dat mw2 zo slecht is. In het begin vond iedereen het spel waauw en dat is ook zo. Bij de review op Sense kreeg het een hoge score, maar volgens de members was die score niet hoog genoeg. Wat zitten jullie dan nog te zeiken, en ik geloof dat jij daar één van bent nis-gens …. Er zijn een heleboel fouten in mw2, maar zo erg zijn ze nu ook niet dat ze je spelplezier bederven. Waarschijnlijk spelen die mensen nog uren op mw2, maar worden ze te gefrustreerd omdat ze te hard in het spel ingaan. Het is maar een spel hoor, speel gewoon maak plezier kill mensen. Als jij nu een Nuke hebt geef jou dat voldoening en tevredenheid, maar als het tegen jou gebruikt wordt vind je het kut :s make up your mind. En als je mw2 toch zo slecht vind, waarom speel je dan mee in het toernooi ? Jij was één van de eerste veronderstel ik …
Als Battlefield: Bad Company 2 nog niet uit zou geweest zijn ben ik er 100 % van overtuigd dat die nu nog mw2 zitten te spelen. Nu is er een game dat mss ook beter is online, maar ook verschillend uit en iedereen zeikt over mw2 dat die zo slecht is. Speel dan battlefield en blijf daar. Het is de tweede meest verkochte game in Amerika en wrs in Europa ook. Dus gelieve te stoppen met het negatieve uit mw2 te halen en breng het positieve naar boven zodat mensen mw2 blijven spelen …
int kort: Stop met het zeiken over mw2, we hebben het al duizenden keren gehoord ….. :annoyed_h4h:
[QUOTE]
Nis-gens op review: nice review maar wel een beetje schokkend van het mp gedeelte.
een 9 maar :O[/quote] :rofl:
maar hoe zou jij mw3 willen zien —^^ Shmet
want het is niet de bedoeling om alle slechte dinge van w2 hier te zegge mensen
maar gewoon hoe jij mw3 wil zien wat er beter kan enzo
Waar ik mijn erger aan mw2?
oke, hier komt de waslijst:
1. Killstreaks zijn overpowered
2. Noobtubes
3. Campers
4. Hitmarkers (sniper)
5. Painkiller
6. Final/last stand
7. Akimbo
8. Servers (veel connection lost)
9. [b]Commando pro[/b]
10. Underpass/Estate
11. Heartbeat sensor
12. etc. belangerijkste heb ik al genoemd
[b]Wat ik in mw3 wil zien?[/b]
– Killstreaks: UAV, Predator Missile, Attack Helicopter
– Betere maps
– Geen commando pro
– Geen overpowerde wapens
– Geen Akimbo
– Zombie mode!! jajaa, tegenwoordige zombies hea, denk aan left for dead
– Langere singleplayer
– M40A3 (die sniper in cod4)
– MP5 (zelfde als cod4)
– etc. veel meer
[quote]Ik erger me maar aan 1 ding:
Mensen die zitte te janken/zeiken dat mw2 zo slecht is. In het begin vond iedereen het spel waauw en dat is ook zo. Bij de review op Sense kreeg het een hoge score, maar volgens de members was die score niet hoog genoeg. Wat zitten jullie dan nog te zeiken, en ik geloof dat jij daar één van bent nis-gens …. Er zijn een heleboel fouten in mw2, maar zo erg zijn ze nu ook niet dat ze je spelplezier bederven. Waarschijnlijk spelen die mensen nog uren op mw2, maar worden ze te gefrustreerd omdat ze te hard in het spel ingaan. Het is maar een spel hoor, speel gewoon maak plezier kill mensen. Als jij nu een Nuke hebt geef jou dat voldoening en tevredenheid, maar als het tegen jou gebruikt wordt vind je het kut :s make up your mind. En als je mw2 toch zo slecht vind, waarom speel je dan mee in het toernooi ? Jij was één van de eerste veronderstel ik …
Als Battlefield: Bad Company 2 nog niet uit zou geweest zijn ben ik er 100 % van overtuigd dat die nu nog mw2 zitten te spelen. Nu is er een game dat mss ook beter is online, maar ook verschillend uit en iedereen zeikt over mw2 dat die zo slecht is. Speel dan battlefield en blijf daar. Het is de tweede meest verkochte game in Amerika en wrs in Europa ook. Dus gelieve te stoppen met het negatieve uit mw2 te halen en breng het positieve naar boven zodat mensen mw2 blijven spelen …
int kort: Stop met het zeiken over mw2, we hebben het al duizenden keren gehoord ….. :annoyed_h4h:
:rofl:[/quote]
hahahah werd een keer tijd dat iemand me daar op pakte =D xD
dat was voordat die uit was he 😉
[quote]maar hoe zou jij mw3 willen zien —^^ Shmet
maar gewoon hoe jij mw3 wil zien wat er beter kan enzo[/quote]
het slechte is toch juist wat er beter kan ?xD
[quote]maar hoe zou jij mw3 willen zien —^^ Shmet
maar gewoon hoe jij mw3 wil zien wat er beter kan enzo[/quote]
het slechte is toch juist wat er beter kan ?xD
[quote]hahahah werd een keer tijd dat iemand me daar op pakte =D xD
dat was voordat die uit was he 😉
het slechte is toch juist wat er beter kan ?xD[/quote]
jah maar er word meer naar slechte mw2 dingen gekeken dan wat je n mw3 wil
het enige waar ik me aan erger zijn noobtubes, voor de rest kan t me niet zoveel schelen.. in Hardcore campt iedereen, en ik ken nu alle plekjes wel waar ze zitten
[quote]het enige waar ik me aan erger zijn noobtubes, voor de rest kan t me niet zoveel schelen.. in Hardcore campt iedereen, en ik ken nu alle plekjes wel waar ze zitten[/quote]
ja maar wat wil je graag in mw3 daar gaat het topic eigelijk over
[quote]ja maar wat wil je graag in mw3 daar gaat het topic eigelijk over[/quote]
In Mw3 wil ik makarov killen.. xD
ik wil een claymore in de vorm van een paashaas
@ mvdr4life: doe ff normaal man …
@ Krayface: Nja het gaat ook om jouw enquête hé, had dan niet die enquete gedaan … xD
[quote]@ mvdr4life: doe ff normaal man …
@ Krayface: Nja het gaat ook om jouw enquête hé, had dan niet die enquete gedaan … xD[/quote]
dat is een poll en ik heb een hele lijst gemaakt van wat ik graag in mw3 wil zien mja wou het alleen ff aangeven zodat het niet een topic word van mw2 is dit en dat en etc etc etc
Wat moet in MW3 komen..? Duidelijk remake van cod4
Modern Warfare 3 moet gewoon op servers komen ipv dat p2p systeem.
Geen Lag of connection fail.
Iets meer in ballans dan MW2 (deze is teveel uit ballans getrokken door Commando pro perk, quick scoop aim assist, en te makkelijke killstreaks)
Maps met iets minder hoekjes en gaatjes. (liever ook iets grotere maps)
Beter beveiligt en beter gecontroleerd op foutjes.
Meer double xp weekenden.
[quote]Modern Warfare 3 moet gewoon op servers komen ipv dat p2p systeem.
Geen Lag of connection fail.
Iets meer in ballans dan MW2 (deze is teveel uit ballans getrokken door Commando pro perk, quick scoop aim assist, en te makkelijke killstreaks)
Maps met iets minder hoekjes en gaatjes. (liever ook iets grotere maps)
Beter beveiligt en beter gecontroleerd op foutjes.
Meer double xp weekenden.[/quote]
kijk dit zijn goeie dinge 😀
ben met je eens dat ze gewoon eigen servers moeten krijgen die P2P is echt ***
Double xp weekend + altijd chill
Gooi dat Modern Warfare 3 maar naar de prullenbak
geef mij maar> Call of Duty: World at War 2
Doe mij maar gewoon precies hetzelfde zoals call of duty 4:). Drie standaard killstreaks, diezelfde perks [zonder martyrdom dan] alleen misschien wat ander wapens.. want cod4 was gewoon geweldig en niet zoveel frustratie
Ik wil ook wel een remake van cod 4 <3333333
[quote]Gooi dat Modern Warfare 3 maar naar de prullenbak
geef mij maar> Call of Duty: World at War 2[/quote]
Omfg, snap jij het wel?
[quote]Doe mij maar gewoon precies hetzelfde zoals call of duty 4:). Drie standaard killstreaks, diezelfde perks [zonder martyrdom dan] alleen misschien wat ander wapens.. want cod4 was gewoon geweldig en niet zoveel frustratie[/quote]
en lang niet zoveel campers alleen die net begonnen zaten beetje te campen maar voor de rest was het gewoon knallen:rofl:
[quote]Omfg, snap jij het wel?[/quote]
ja ik snap het wel xD, ik vind cod5 gewoon leuker, met die honden enzo…
WW II , ftw
[quote]ja ik snap het wel xD, ik vind cod5 gewoon leuker, met die honden enzo…
WW II , ftw[/quote]
Kan leuk zijn maar dan moet je gwn cod5 erin drukken
cod1,2,3,5 waren al WoII this nu weer tijd voor een remake van cod4 😛
modern warfare 3 duurt nog ff hoor dat tie uit komt
ik wou dat alle levels mw1 en mw2 naar 3 moeten gaan geen title en emblem niet meer doen in online gewoon knallen net als deel 1
ben hier heel kort over..
MW3 mag van mij weg blijven.
ff over mw2 is 1 weekje leuk.. totdat je met de mp begint…
dat is zo misbakken!! heb nog meer plezier gehad aan amsterdoom van davilex…
[quote]ben hier heel kort over..
dat is zo misbakken!! heb nog meer plezier gehad aan amsterdoom van davilex…[/quote]
Omdat IW één slechte game maakt hoeven ze gelijk geen andere te maken?
[quote]ben hier heel kort over..
dat is zo misbakken!! heb nog meer plezier gehad aan amsterdoom van davilex…[/quote]
mw2 is inderdaad niet je van het maar het kan vaak nog wel leuk zijn als het een beetje meezit
tis dan niet zon topper als cod4/5 maar nog wel een redelijke game
[quote]Omdat IW één slechte game maakt hoeven ze gelijk geen andere te maken?[/quote]
Je hebt gelijk! Iedereen begint gelijk te zeiken.
[quote]Je hebt gelijk! Iedereen begint gelijk te zeiken.[/quote]
pak hem?
als mw3 uit ga komen dan wil ik dat online multyplayer niet worden gebruikt dat wil ik
geen killstreaks
geen titels en emblem
geen noobs
geen challenge
toestaan :
clan tag
gewoon knallen
weapons te unlocken
1 t/m 10 prestige
elke prestige
custom unlock en wapens en anderen dingen unlocken elke prestige tot 10e
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Wat ik in mw3 wil zien:
-Geen stomme lagg meer
-Geen RPG
-Geen Finalstand meer
en mw2 is echt wel een toppie alleen mogen de mappen wat groter en dat er meer mappen zijn inbegrepen bij de game