Topic: Avatar bluray

19 april 2010om 08:09

Hey,

weet iemand of de 3D versie van de film avatar ook op de bluray staat?
ik had begrepen namelijk dat de 3D versie ook daarop zou staan, maar ik kan er nergens iets van terugvinden.

12 reacties

1. User  avatar
    232 XP

Ik zat ook laatst te kijken naar de Final Destination bluray of daar 3D op stond, ik keek op de achterkant en er stond op: HDTV 2D movie and SDTV 3D movie, dus moet je even kijken op de achterkant van het hoesje of je het bij die Avatar kunt vinden 🙂

0
  2. User  avatar
    2036 XP

hij is nog niet uit, toch?
    21ste pas dacht ik..

0
  3. User  avatar
    232 XP

Dat zou zomaar kunnen alleen dan moet je dan maar even kijken he?;)

0
  4. User  avatar
    647 XP

Hij zou misschien komen in 3D, dus waarschijnlijk komt er een re release straks.

0
  5. User  avatar
    571 XP

Ben jij van plan om een 3D tv te kopen dan of heb je dr al één?

0
  6. User  avatar
    232 XP

Eerlijk gezegd, ik wil het heus wel, alleen mn portemonnee wil het helaas niet:P Nee maar ik heb in november van mijn verjaardagsgeld een Full HD tv gekocht en daar ben ik heel tevreden mee, en nu ga ik niet meteen weer sparen voor een 3D tv, maar een vraagje: Als je Avatar in Blu-Ray wil afspelen en er staat een 3D versie op, MOET je dan zo een 3D tv hebben of is dit nog op de ”oude” methode die iedereen kan afspelen als die maar een blurayspeler heeft in huis?

0
  7. User  avatar
    3343 XP

[quote]Eerlijk gezegd, ik wil het heus wel, alleen mn portemonnee wil het helaas niet:P Nee maar ik heb in november van mijn verjaardagsgeld een Full HD tv gekocht en daar ben ik heel tevreden mee, en nu ga ik niet meteen weer sparen voor een 3D tv, maar een vraagje: Als je Avatar in Blu-Ray wil afspelen en er staat een 3D versie op, MOET je dan zo een 3D tv hebben of is dit nog op de ”oude” methode die iedereen kan afspelen als die maar een blurayspeler heeft in huis?[/quote]

Je kan kijken in 3D op een HDTV, echter moet je TV meer dan 200 Hz zijn.

@Topic, De 3D versie van Avatar komt echt later dit jaar, eerst wordt de gewone uitgebracht en later de 3D. De release weet ik niet.

0
  8. User  avatar
    914 XP

Moeite waard.

0
  9. User  avatar
    203 XP

ik wil best wel 3d tv kopen hoor maar nu nog ff niet fff teveel geld hiii 3d is wel gaaf

0
  10. User  avatar
    8 XP

3D is een hype laat ze maar verder werken aan HD/Full HD.

0
  11. User  avatar
    266 XP

Ik denk dat 3D het best wel kan gaan maken, nu Sony ook het stereoscopische beeld heeft bedacht..

0
  12. User  avatar
    1377 XP

[quote]3D is een hype laat ze maar verder werken aan HD/Full HD.[/quote]

Wat dacht je van [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Ultra_High_Definition_Video]Ultra HD[/url]? 😀 3D is een hype inderdaad.

0