Topic: random reader

19 april 2010om 08:46

Yo,

ik heb van mn oom een tip gekregen dat je je saldo kan checken met de app Bankieren op de iPod/iPhone, ik gedownload, alleen nu blijkt dat ik een random reader nodig heb om dat hele gebeuren te kunnen activeren, alleen mn vader zei van: nee ik vind t niet nodig, en toen ik later zei van dat je daarvoor een random reader nodig hebt, zei hij: Ja dat kan al helemaal niet, een random reader is afgestemd op 1 pinpas en daar kun je niet meerdere passen op doen, klopt dit wat hij zegt?

Want ik stond net even te proberen en ik kreeg na mn pincode intoetsen gewoon de toegangscode van de rekening(?)

Dus kan het nou wel of niet, en heeft iemand ervaringen met die app Bankieren?

Marco

6 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Je bedoeld met random reader dat apparaat dat de bank jou verschaft om in te kunnen loggen op je internet bankieren, zo ja, dan is deze niet gebonden aan je pinpas, ik heb er hier 1 liggen en die gebruikt me vriendin ook gewoon.

0
  2. User  avatar
    232 XP

Oh oke ja dat bedoel ik wel ja 😉

En denkje dat dat ook kan nu ik 15 ben, gewoon dat internetbankieren aanvragen en dat ik dan dat op mn iPod kan zien?

0
  3. User  avatar
    6621 XP

Je moet internetbankieren hebben en als ik het goed begreep moet je bank het ook nog ondersteunen, welke bank zit jij?

0
  4. User  avatar
    232 XP

Rabobank

0
  5. User  avatar
    13 XP

Hey je kan gewoon internet bankieren aanvragen hoor gewoon even binnelopen en vragen of ze het kunnen activeren voor je.
    Alhoewel ik wel denk dat je vader of moeder mee moet gaan i.v.m dat je nog geen 18 bent en geen wijzingen aan je rekening kan doen, zonder je vader of moeder.

0
  6. User  avatar
    20030 XP

Voor Rabo op je iPhone moet je de Rabofoon activeren, heb ’t zelf ook.

0