Topic: Abbo + Telefoon

24 april 2010om 13:34

Ik wil binnenkort een nieuwe telefoon gaan halen, waarschijnlijk de Blackberry 9700 voor 31,25 per maand 2 jaar lang 🙂
Ik heb hierbij dan 200belmin/400 sms. Maar ik zit nu ook een beetje andere andere telefoons te kijken en die zien der toch ook wel erg mooi uit!

Zo heb ik de HTC HD 2 gezien die wel erg mooi is, alleen er zit windows op dus die telefoons worden dan een beetje traag omdat die alle progamma’s laat open staan ipv te gelijk afsluit. Heeft iemand ervaring met de HTC HD 2? Of de BlackBerry bold 9700? Of raden jullie helemaal iets anders aan? Reageer dan fftjes! 😀

ps. Ik wil ongeveer rond de 30 euro per maand kwijt zijn, iets duurder is niet erg

[b]Blakckberry bold 9700:[/b] [img]http://www.cellbharat.com/blog/wp-content/uploads/2010/01/BlackBerry_Bold_9700.jpg[/img] [b]HTC HD 2:[/b] [img]http://www.carkitstunter.nl/contents/media/htc%20hd2.jpg[/img]

24 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

HTC = mooi maar werkt erg kut
    Blackberry = Mooi en werkt ook zoals het hoor

0
  2. User  avatar
    3388 XP

Wat mij tegenhoud met die HTC is dat windows erop! _O Dat lijkt me echt verkloot werken, met blackberry besturings systeem heb ik geen ervaring, maar wat ik van een windows phone heb gezien is het best wel verkloot. Nu heb ik ook een oude versie ervan maar daarom vraag ik iemand met evaring! 😀

ff overzichtje gemaakt met prijzen:
    [quote]
    Blackberry 9700
    T-mbobile 2 jaar:
    34,35 P/M

Bellen 250/500 sms
    Zorgeloos internet
    Toestel kosten: 0,00

Bellen 250min/500sms
    Zorgeloos internet
    Toestel kosten: 60,00[/quote]

0
  3. User  avatar
    145 XP

HTC zoiezo niet doen… windows mobile is de slechste os ooit.
    Blackberry’s zijn zeker het overwegen waard heb zelf de originele BB bold gehad.
    persoonlijk raad ik je een iphone aan 😛 ik heb veel mobieltjes en Iphone vind ik tot nu toe de beste.
    de Iphone is gewoon helemaal compleet als wat ik nodig heb zit er op en werkt goed. moet binnekort abbo verlengen en kies dan weer voor de iphone 😀
    wel de nieuwe versie dan.

0
  4. User  avatar
    3343 XP

Ik wil net zeggen, als dat jouw kosten zijn, zou ik voor de iPhone gaan. Echter is een BB ook mooi, maar met HTC en BB heb ik geen ervaring.

0
  5. User  avatar
    3388 XP

[quote]HTC zoiezo niet doen… windows mobile is de slechste os ooit.
    Blackberry’s zijn zeker het overwegen waard heb zelf de originele BB bold gehad.
    persoonlijk raad ik je een iphone aan 😛 ik heb veel mobieltjes en Iphone vind ik tot nu toe de beste.
    de Iphone is gewoon helemaal compleet als wat ik nodig heb zit er op en werkt goed. moet binnekort abbo verlengen en kies dan weer voor de iphone 😀
    wel de nieuwe versie dan.[/quote]

Ik heb al een Ipod touch 😀 Dus ik wil eigenlijk geen Iphone nemen 🙂 Liefst iets nieuws snap je?

0
  6. User  avatar
    133 XP

Als die HTC binnen je butget ligt waarom neem je de Nokia N900 dan niet??
    Meamo zou een heel stabiel en gebruiksvriendelijk besturingssysteem zijn en je kan er ook nog MeeGo opzetten in de toekomst.
    + dat je overal je wilt chille games kan spelen als vele soorten warcraft!!

0
  7. User  avatar
    3388 XP

[quote]Als die HTC binnen je butget ligt waarom neem je de Nokia N900 dan niet??
    Meamo zou een heel stabiel en gebruiksvriendelijk besturingssysteem zijn en je kan er ook nog MeeGo opzetten in de toekomst.
    + dat je overal je wilt chille games kan spelen als vele soorten warcraft!![/quote]

Die N900 kan ik niet vinden bij T-mobile of andere providers _O

0
  8. User  avatar
    133 XP

Kijk anders op [url=Tweakers.net]Tweakers.net[/url] en dan pricewatch.

0
  9. User  avatar
    192 XP

Eventueel kun je ook een Xperia X10 nemen als je de HD 2 aantrekkelijk vind. X10 heeft ook een groot scherm maar draait op android 1.6 ( krijgt in Q3 2010 een update naar 2.1 )
    Maar als je dan toch wilt kiezen uit de HD2 en BB zou ik voor de BB gaan, want Windows Mobile 6.5 werkt echt klote ( Op mijn Omnia Qwerty B7610 iig )

0
  10. User  avatar
    6621 XP

Ik ga ook een nieuw mobiel kopen, ga voor de HTC Desire, de iphone begint saai te worden en heb niets met BB, android begint groot te worden en ziet er prachtig uit, de specs zijn ook erg goed 😀

http://www.winmag.nl/uploads/images/htc%20desire.jpg

0
  11. User  avatar
    3388 XP

[quote]Eventueel kun je ook een Xperia X10 nemen als je de HD 2 aantrekkelijk vind. X10 heeft ook een groot scherm maar draait op android 1.6 ( krijgt in Q3 2010 een update naar 2.1 )
    Maar als je dan toch wilt kiezen uit de HD2 en BB zou ik voor de BB gaan, want Windows Mobile 6.5 werkt echt klote ( Op mijn Omnia Qwerty B7610 iig )[/quote]

Die X10 ziet er wel mooi uit! =D Ik zet die denk ik bij mijn keuze lijstje! 🙂 Ziet er echt strak en goed uit! Thnx! 😀

@Myx, vriend van mij heeft nu ook de desire, ik ga binnenkort even voelen of dat wat is:P

0
  12. User  avatar
    6621 XP

[quote]Die X10 ziet er wel mooi uit! =D Ik zet die denk ik bij mijn keuze lijstje! 🙂 Ziet er echt strak en goed uit! Thnx! 😀

@Myx, vriend van mij heeft nu ook de desire, ik ga binnenkort even voelen of dat wat is:P[/quote]

Oke vet 😀 kan je dan ff zeggen wat je ervan vind, help je mij erg mee :$
    Je moet wel weten, de x10 heeft geen multitouch en een verouderde android versie.

0
  13. User  avatar
    3388 XP

[quote]Oke vet 😀 kan je dan ff zeggen wat je ervan vind, help je mij erg mee :$
    Je moet wel weten, de x10 heeft geen multitouch en een verouderde android versie.[/quote]

Thnx voor telling! 😉 Multi touch is toch een groot punt! Maar ik weet nog niet wanneer ik hem ga proberen:P Mischien vrijdag maar kan ook over heeeeeeel lang pas zijn dus wacht niet op mij! XD

0
  14. User  avatar
    670 XP

geen hd2 je moet htc desire nemen die is egt super snel
    en blackberry ja is ook wel handig met die ping en whatsapp kan je naar iphone mensen soort van chatten

0
  15. User  avatar
    3388 XP

[quote]geen hd2 je moet htc desire nemen die is egt super snel
    en blackberry ja is ook wel handig met die ping en whatsapp kan je naar iphone mensen soort van chatten[/quote]

Ik ga er nog even over nadenken, denk dat het toch de BlackBerry wordt! Best wel veel vrienden van mij hebben een blackberry dus dan kan je lekker pingen!:D En kga nog ff overleggen met me ouders, want die gaan me rijbewijs voorschieten maar dat moet ik dan wel terug betalen en als ik nu een abbo ga nemen……. Eerst ff toestemming vragen, jullie horen het morgen!

0
  16. User  avatar
    145 XP

Pingen is de bom!! op iphone kan je ook pingen :p
    maarja als je geen iphone wil zou ik zoiezo voor een blackberry gaan 😀
    de nieuwe bb storm is btw ook wel nice.

0
  17. User  avatar
    3388 XP

[quote]Pingen is de bom!! op iphone kan je ook pingen :p
    maarja als je geen iphone wil zou ik zoiezo voor een blackberry gaan 😀
    de nieuwe bb storm is btw ook wel nice.[/quote]

Ik zit nu ook te denken over die E72 (A) Der is echt teveel keuze:p

0
  18. User  avatar
    145 XP

er zijn tegenwoordig veelste veel mobieltjes 😛
    maarja als je een goed mobieltje wil die veel kan, lang mee gaat zou ik voor een iphone of blackberry gaan.
    en ook heb je een ipod touch zou ik als nog de iphone overwegen.
    je kan ook ff naar telefoonkopen of een andere winkel voor mobieltjes gaan en gewoon ff alles bekijken en vergelijken.
    heb ik ook gedaan. kunnen de mensen die daar werken ook advies geven als je verteld wat je wil 😛

0
  19. User  avatar
    6621 XP

[quote]er zijn tegenwoordig veelste veel mobieltjes 😛
    maarja als je een goed mobieltje wil die veel kan, lang mee gaat zou ik voor een iphone of blackberry gaan.
    en ook heb je een ipod touch zou ik als nog de iphone overwegen.
    je kan ook ff naar telefoonkopen of een andere winkel voor mobieltjes gaan en gewoon ff alles bekijken en vergelijken.
    heb ik ook gedaan. kunnen de mensen die daar werken ook advies geven als je verteld wat je wil :P[/quote]

Android is ook een groeiend platform, zou zeker even bekijken.

0
  20. User  avatar
    778 XP

Met een ipod touch kan je toch ook pingen..?

0
  21. User  avatar
    3388 XP

jaaa maar niet overal:P

0
  22. User  avatar
    3388 XP

Just Orderd my HTC Desire! 😀 Topic kan dicht!

0
  23. User  avatar
    6621 XP

kuuuuttt, ik wil de desire zoooo faking graag alleen mag het nog niet van me ouders door mijn rapport. kakakakakaak ik wil hem zooo graag 🙁

0
  24. User  avatar
    3388 XP

[quote]kuuuuttt, ik wil de desire zoooo faking graag alleen mag het nog niet van me ouders door mijn rapport. kakakakakaak ik wil hem zooo graag :([/quote]

Haha achhjaa das klote he:P Mijn ouders hebben der niks over te zeggen is mijn geld xD

0