Iniden je een bug/fout/probleem bent tegengekomen, hier melden!
(lock deze topic moest die al bestaan)
– ik probeer alle bronzestars te halen maar ik krijg nooit statistieken voor de WW2 Thompson, wtf?:dizzy:
Iniden je een bug/fout/probleem bent tegengekomen, hier melden!
(lock deze topic moest die al bestaan)
– ik probeer alle bronzestars te halen maar ik krijg nooit statistieken voor de WW2 Thompson, wtf?:dizzy:
Die is geglitcht je krijgt hem alleen met de m1 garand en daar kan dus ook geen ster voor komen
das klote
Ik know
Ik heb dat probleem nie enkel met thompson maar ook met M14. En ik kan maar niet veteran worden… Ik heb alle mogelijke procedures gevolgd maar t lukt me maar ni…
probeer via EA.com
ik ben lekker wel veteran ^^
dan moet je naar: Battlefield.vetaren.com gaan ofzo.. weet niet meer precies
ik ben ook veteran, maar dan moet je minimaal 3 battlefield games gespeeld hebben, daar de accounts (of product codes) van hebben, en battlefield 1943 telt daar niet in mee!
voor de rest eigenlijk geen glitches of bugs tegen gekomen, afgezien van resupplies count, en de sterren voor de ‘bonus’ wapens waaronder de garand.
het is niet zo zeer een bug.
maar het vuur, je gaat er gewoon niet dood aan.. daarom wil ik even tegen jullie zeggen:
wanneer er een tank word opgeblazen bij een over te nemen punt in concuest ga dan boveop die kapotte tank zitten in het vuur wat er vannaf komt..
niemand die je ziet en je kunt de boel rustig over nemen en kils maken.. wel zorgen dat je ze in de rug schiet.
btw ik speel altijd hardcore
Heb problemen met het geluid wat soms weg valt, verder geen problemen.
De Isla-Inocentes knife bug. Heel irritant als de vijand die kent.
Is btw meer een glitch.
[quote]Heb problemen met het geluid wat soms weg valt, verder geen problemen.[/quote]
Hier heb ik dus ook last van en vind het best wel vervelend hoor. Heb ook al lopen klooien bij de audio settings, maar niets wat tot nu toe geholpen heeft. Iets van 4 of 5 keer al gehad, erg vervelend ja.
[quote]De Isla-Inocentes knife bug. Heel irritant als de vijand die kent.
Is btw meer een glitch.[/quote]
Wat is dat dan voor een glitch? Kan me niet herinneren dat er ooit iets mis is gegaan met het knifen in Isla Inocentes :huh:
ik kan me ook niet herinneren dat er ooit iets is fout gegaan met knifen op isla ??incocilaconetalacentes??
er is zo’n punt als je rush doet en dan kan je dat huisje iets van 3X nifen dan stort het neer. Dat is die knifeglitch;)
[quote]er is zo’n punt als je rush doet en dan kan je dat huisje iets van 3X nifen dan stort het neer. Dat is die knifeglitch;)[/quote]
En is die nog niet gepatcht?
[quote]En is die nog niet gepatcht?[/quote]
Paar weken geleden iig nog niet.
is al lang gepatch 😉
IIG dat zei DIVE al een tijd geleden bij een patch
OMG ben ik de enige die alle stats kwijt is ??