Topic: Bugs in Battlefield

27 april 2010om 17:48

Iniden je een bug/fout/probleem bent tegengekomen, hier melden!
(lock deze topic moest die al bestaan)

– ik probeer alle bronzestars te halen maar ik krijg nooit statistieken voor de WW2 Thompson, wtf?:dizzy:

17 reacties

1. User  avatar
    657 XP

Die is geglitcht je krijgt hem alleen met de m1 garand en daar kan dus ook geen ster voor komen

0
  2. User  avatar
    116 XP

das klote

0
  3. User  avatar
    657 XP

Ik know

0
  4. User  avatar
    363 XP

Ik heb dat probleem nie enkel met thompson maar ook met M14. En ik kan maar niet veteran worden… Ik heb alle mogelijke procedures gevolgd maar t lukt me maar ni…

0
  5. User  avatar
    657 XP

probeer via EA.com

0
  6. User  avatar
    1390 XP

ik ben lekker wel veteran ^^

dan moet je naar: Battlefield.vetaren.com gaan ofzo.. weet niet meer precies

0
  7. User  avatar
    9970 XP

ik ben ook veteran, maar dan moet je minimaal 3 battlefield games gespeeld hebben, daar de accounts (of product codes) van hebben, en battlefield 1943 telt daar niet in mee!

voor de rest eigenlijk geen glitches of bugs tegen gekomen, afgezien van resupplies count, en de sterren voor de ‘bonus’ wapens waaronder de garand.

0
  8. User  avatar
    582 XP

het is niet zo zeer een bug.
    maar het vuur, je gaat er gewoon niet dood aan.. daarom wil ik even tegen jullie zeggen:

wanneer er een tank word opgeblazen bij een over te nemen punt in concuest ga dan boveop die kapotte tank zitten in het vuur wat er vannaf komt..

niemand die je ziet en je kunt de boel rustig over nemen en kils maken.. wel zorgen dat je ze in de rug schiet.

btw ik speel altijd hardcore

0
  9. User  avatar
    187 XP

Heb problemen met het geluid wat soms weg valt, verder geen problemen.

0
  10. User  avatar
    284 XP

De Isla-Inocentes knife bug. Heel irritant als de vijand die kent.

Is btw meer een glitch.

0
  11. User  avatar
    124 XP

[quote]Heb problemen met het geluid wat soms weg valt, verder geen problemen.[/quote]

Hier heb ik dus ook last van en vind het best wel vervelend hoor. Heb ook al lopen klooien bij de audio settings, maar niets wat tot nu toe geholpen heeft. Iets van 4 of 5 keer al gehad, erg vervelend ja.

[quote]De Isla-Inocentes knife bug. Heel irritant als de vijand die kent.

Is btw meer een glitch.[/quote]

Wat is dat dan voor een glitch? Kan me niet herinneren dat er ooit iets mis is gegaan met het knifen in Isla Inocentes :huh:

0
  12. User  avatar
    343 XP

ik kan me ook niet herinneren dat er ooit iets is fout gegaan met knifen op isla ??incocilaconetalacentes??

0
  13. User  avatar
    189 XP

er is zo’n punt als je rush doet en dan kan je dat huisje iets van 3X nifen dan stort het neer. Dat is die knifeglitch;)

0
  14. User  avatar
    778 XP

[quote]er is zo’n punt als je rush doet en dan kan je dat huisje iets van 3X nifen dan stort het neer. Dat is die knifeglitch;)[/quote]

En is die nog niet gepatcht?

0
  15. User  avatar
    284 XP

[quote]En is die nog niet gepatcht?[/quote]
    Paar weken geleden iig nog niet.

0
  16. User  avatar
    3650 XP

is al lang gepatch 😉

IIG dat zei DIVE al een tijd geleden bij een patch

0
  17. User  avatar
    156 XP

OMG ben ik de enige die alle stats kwijt is ??

0