Forum

Topic: 4x splitscreen, alleen bij god of war 3

Anoniem's avatar

hey,

ik heb vandaag ps3 en god of war 3 gekocht, alleen zodra ik deze afspeel krijg ik 4x de zelfde soort van splitscreen, ik heb dit probleem bij geen van bijde van me andere games.

iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
ik heb mijn kabel a gecheck of die goed er in zat, me tv kan hd aan.

alvast bedankt,

groetjes,
biesman

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik snap je probleem niet. Kan je wat specifieker zijn?

  2. 3 XP
    biesman's avatar

    kijk,
    als ik de game zegmaar start, heb ik in plaats van zeg maar 1x het hele beeld, 4x het zelfde beeld op me beeldscherm,
    dus eigenlijk, als of ik met 4 personen speel, alleen, het is allemaal het zelfde.

    is er anders pic van nodig?

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Oh ok. Is dit ook in het XMB (als je je PS3 opstart, dat menu met al die icoontjes)? Zo ja, dan moet je ff naar de beeldinstellingen gaan en daar even goed aanpassen. Met welke kabels je speelt etc. Als het alleen in God of War III is, dan denk ik dat er een fout in de game is ofzo…

  4. 3 XP
    biesman's avatar

    dankje wel voor jullie hulp,

    ik heb inmiddels het probleem verholpen, door de resolutie tot maar 720p te laten gaan, hele probleem is inmiddels verholpen.

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, dan was je tv waarschijnlijk geen 1080p maar probeert God of War III het tot 1080p of 1080i te upscalen. Ok mooi zo! 😀

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    raar, ik heb ook maar een HD ready TV en mijn PS3 staat op output 1080P maar ik heb hier geen last van.
    is dat alleen bij god of war dan?