Topic: krijg psp niet op het internet

04 mei 2010om 16:41

Hallo

ik heb vandaag een psp go aangeschaft maar ik krijg hem niet online. ik heb gewoon bij netwerkinstellingen op infrastructuurmodus gedrukt dan scannen mijn eigen router aangeklikt en het juiste wachtwoord ingevoerd (heb ik meerdere malen gecontroleerd).
maar als ik dan de verbijnding test krijg ik: verbindingdfout er kon geen verbinding worden gemaakt met het toegangspunt controleer de beveiligingsinstellingen van het wlan en probeer het opnieuw.
ik heb al op internet gezocht maar ik kan nergens een oplossing vinden.
mijn router is een: linksys Wireless-G breedbandrouter (wrt54gl)
op mijn psp staat software versie 5.70
en mijn ps3 werkt wel gewoon draadloos met die router.

kan iemand mij helpen?
alvast bedankt.

12 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Dit heb ik ook wel eens op me PSP Fhat (1000) en dan moet je gewoon blijven proberen. Op een gegeven moment doet hij het. Kan soms 5 minuten lang duren, voordat het lukt…

0
  2. User  avatar
    20 XP

[quote]Dit heb ik ook wel eens op me PSP Fhat (1000) en dan moet je gewoon blijven proberen. Op een gegeven moment doet hij het. Kan soms 5 minuten lang duren, voordat het lukt…[/quote]

heb ik al zo’n beetje de hele dag zitten doen maar het helpt helaas niks. maar tog bedankt

0
  3. User  avatar
    1215 XP

Probeer eens een software update naar firmware 6.20 😉

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Ja updaten helpt wel 😉 Anders doe je een nieuwe verbinding opzetten terwijl je aan het browsen bent op het internet, dus dan tik je in bijv google.nl en dan zegt ie geen internet connection found en dan maak je de jouwe aan.

0
  5. User  avatar
    20 XP

[quote]Ja updaten helpt wel 😉 Anders doe je een nieuwe verbinding opzetten terwijl je aan het browsen bent op het internet, dus dan tik je in bijv google.nl en dan zegt ie geen internet connection found en dan maak je de jouwe aan.[/quote]

hoe kan ik updaten zonder internet op dat ding?

0
  6. User  avatar
    1215 XP

Dit bestand downloaden: [url]http://de01.psp.update.playstation.org/update/psp/image2/eu/2009_1119_ae20575ecff8380214e8c43eef466ca8/EBOOT.PBP[/url]

En dan in PSP/GAME/UPDATE zetten op je PSPgo

0
  7. User  avatar
    20 XP

[quote]Dit bestand downloaden: [url]http://de01.psp.update.playstation.org/update/psp/image2/eu/2009_1119_ae20575ecff8380214e8c43eef466ca8/EBOOT.PBP[/url]

En dan in PSP/GAME/UPDATE zetten op je PSPgo[/quote]

oke tnx ik zal is kijken of die het nu doet.

0
  8. User  avatar
    20 XP

bah de update is wel gelukt maar hij gaat nog steeds het internet niet op

0
  9. User  avatar
    3388 XP

[quote]bah de update is wel gelukt maar hij gaat nog steeds het internet niet op[/quote]

Wordt jouw beveilings soort sleutel wel herkend? Want welke heb je? WAP, WEP,WPA? Of weet ik het wat. En als deze wordt ondersteund staat hij wel goed.
    En heeft je PSP wel de bevoegdheid om met je router te connecten? Kijk eens naar de instellingen van je router

0
  10. User  avatar
    20 XP

[quote]Wordt jouw beveilings soort sleutel wel herkend? Want welke heb je? WAP, WEP,WPA? Of weet ik het wat. En als deze wordt ondersteund staat hij wel goed.
    En heeft je PSP wel de bevoegdheid om met je router te connecten? Kijk eens naar de instellingen van je router[/quote]

ik heb wpa huppeldepup maar die word wel gewoon herkend door mijn psp. ik zal nog maar is kijken naar de instellingen voor de tisse keer.:wacko2:

0
  11. User  avatar
    3388 XP

[url]http://members.casema.nl/voltage/PSP%20Internet%20Verbinding%20maken.html[/url]

Neem eens een kijkje hier 😉 Mischien herken je jouw probleem dan wel

0
  12. User  avatar
    20 XP

hie doet het! ik wee niet precies wat ik heb gedaan maar ik heb gewoon een hoop dingetje aangevinkt en hj die het ineens.
    allemaal erg bedankt.

0