Forum

Topic: nieuwe mw2 map packs

Anoniem's avatar

hey allemaal,

ik heb dit topic gestart omdat ik vind dat de nieuwe maps keil lelijk zijn ze vallen egt tegen maar mij is de vraag wat jullie er van vinden,ik hoor het wel

tim4zigo

voeg me ff toe op de playstation3

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 137 XP
    steef29's avatar

    Je bent de eerste die ik hoor die dat vindt xD

  2. 993 XP
    rickaa12's avatar

    wtf? kei lelijk??? ze zijn mooier dan de officiele mw2 maps

  3. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    de maps van BC2 DLC waren kei lelijk, want het waren gewoon de zelfde in een andere mode..!

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    in ieder geval veel beter dan de meeste bestaande maps geld wel waar 😀 op overgrown naar dan

  5. 790 XP
    Robbert's avatar

    wtf? kei lelijk??? ze zijn mooier dan de officiele mw2 maps

    Ben ik het niet mee eens. Ik vind bijvoorbeeld zo’n map als Highrise veel mooier dan de 3 nieuwe. Storm en Salvage vind ik totaal niet mooi. Qua leveldesign zijn ze niet slecht, maar mooi vind ik ze zeker niet. Bailout vind ik dan wel weer een nette map.

  6. 993 XP
    rickaa12's avatar

    @Robbert

    Ja oke, die maps zijn wel mooier maar die storm enz. zijn wel mooier dan de andere mw2 maps

    Edit: Ik vind storm naar mijn mening wel mooi. Die mooi kleuren xD en salvage is dan weer minder

  7. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Salvage vind ik ook 1 van de mindere..

  8. 2 XP
    tim4zigo's avatar

    ik vind ze egt slecht hoor kijk bijv. terminal of highrise die zijn veel en veel mooier dan de rest hoor dus ik vind ze egt mega slecht als ik dit geweten had had ik ze niet gekocht

  9. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik ga het vanmiddag zien. heb ze al gekocht alleen de verkeerde BLES code gedownload 🙂

  10. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Vind salvage ook wel wat hebben al die kleine hoekjes enzo. mooi voor close combat.

  11. 85 XP
    StefanRSW's avatar

    Jammer dat al die mensen die CoD 4 hebben gespeeld, alle camp spots weten, loop ik door een gebouw zit iemand alweer achter een boekenkast klaar op de trap gericht..

  12. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik vind het echt de mooiste maps van MW2 😀

  13. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Jammer dat al die mensen die CoD 4 hebben gespeeld, alle camp spots weten, loop ik door een gebouw zit iemand alweer achter een boekenkast klaar op de trap gericht..

    dat is alleen bij crash en overgrown. Je loopt toch zoiezo eerst alleen door een level om de weg te kennen en alle plekjes of ben ik de enigste die voorbereid online gaat spelen?

  14. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    dat is alleen bij crash en overgrown. Je loopt toch zoiezo eerst alleen door een level om de weg te kennen en alle plekjes of ben ik de enigste die voorbereid online gaat spelen?

    ik ga gelijk online spelen, maps leer je spelenderwijs wel kennen. 🙂

  15. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ik speelde ook gelijk online!

  16. 454 XP
    desauzenman's avatar

    ik vind ze egt slecht hoor kijk bijv. terminal of highrise die zijn veel en veel mooier dan de rest hoor dus ik vind ze egt mega slecht als ik dit geweten had had ik ze niet gekocht

    je koopt ze niet omdat het mooi moet zijn je koopt het om in die maps te spelen

  17. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ff vraagje aan jullie ik heb ook die maps gekocht maare als ik in potje ga spelen krijg ik die gasten haast niet dood en als ik gewoon match ga spellen zonder map packs die ik gekocht hebt geen probleem knal ik iederheen neer erg vaag is dat

    hebben jullie dat ook probleem voor de xbox360 is geen probleem ??

  18. 790 XP
    Robbert's avatar

    Misschien dat het niveau bij de map-pack mappen wat hoger ligt. Dat alleen de betere spelers die mappen kopen en je het dus daar moeilijker tegen hebt.

  19. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ff vraagje aan jullie ik heb ook die maps gekocht maare als ik in potje ga spelen krijg ik die gasten haast niet dood en als ik gewoon match ga spellen zonder map packs die ik gekocht hebt geen probleem knal ik iederheen neer erg vaag is dat

    hebben jullie dat ook probleem voor de xbox360 is geen probleem ??

    Helemaal niet :p

    btw: baillout is fking awesome ! 😀

  20. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    lelijk ?

    woo zowezo die 2 codmw1 maps zijn master beter verlicht zou wel willen dat alle maps van mw1 erbij kwamen en die andere 2 maps zijn ook chill beter als paar oude maps van mw2

    het valt me wel op dat als je mappack game doet mensen weer heel erg zitten te campen + noobtube’s gebruiken mja dat neem je op de koop toe he

  21. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik krijg sommige mensen weer dood zal wel server lek zijn ofzo of verbinding van mensen

  22. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik vind de Prijs echt idioot 🙂 Maar ga ze samen kopen met mijn broertje dan is het wel te doen! Ik krijg ze dus vd week ook, maar van Mw2 moet je sowieso niet de beste graphics verwachten. Het gene wat tof is bij Mw2 is de gameplay, BC2 is minder verslavend maar ziet der wel mooier uit! En @ diegene die begon te zijken over BC2 DLC, die was teminste wel gratis 🙂 Dan moet je er ook niet teveel van verwachten.

    En ik vind persoonlijk Mw2 echt wel een goed spel alleen die makers zijn zulke egoisten, ze doen net of het het beste spel van de wereld is en dat vind ik echt zwaar iritant. En dan komen ze later ook nog eens met de prijs van de DLC ik vind 14 euro wel een beetje te duur voor een paar maps je moet verdomme ook het spel al kopen. IW is gewoon teveel uit op geld verdienen en dat is ze bijna fataal geworden. Nouja in ieder geval ik hoop dat het leuke maps zijn ik heb ze vd ook ik zal er dan wel over schrijven wat ik er van vind.

  23. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    lelijk ?

    woo zowezo die 2 codmw1 maps zijn master beter verlicht zou wel willen dat alle maps van mw1 erbij kwamen en die andere 2 maps zijn ook chill beter als paar oude maps van mw2

    het valt me wel op dat als je mappack game doet mensen weer heel erg zitten te campen + noobtube’s gebruiken mja dat neem je op de koop toe he

    klopt inderdaad, erg veel noobtubes en van die commando pro gasten ook.
    maar dubbel XP week is afgelopen, dus dan zullen zij ook wel weer minder te zien zijn 🙂

  24. 993 XP
    rickaa12's avatar

    nah, ik vind ze nu geen zak meer aan xD

  25. 34 XP
    Dragonfire126's avatar

    Veel te duur voor drie maps, heb ik niet gekocht en ik raadt het ook af.