Forum

Topic: Hd-pvr

Anoniem's avatar

Vandaag binnen
eerst wat problemen maar hij is goed nu.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Nice hoeveel heeft ie gekost ? :p

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb er in totaal €213,- voor betaald.

  3. 993 XP
    rickaa12's avatar

    kheb hem vrijdag

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb er in totaal €213,- voor betaald.

    Hoeveel!?!! dat mensen dat ervoor hebben joh! :O

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hoeveel!?!! dat mensen dat ervoor hebben joh! :O

    Ach ja, shit happens, vind het niet zo erg! =D

  6. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Is dat zo’n kastje om HD beelden te capturen? Als je dr echt veel mee werkt is dat die €213,- wel waard. 🙂

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Veel te duur voor wat het is :p

  8. 993 XP
    rickaa12's avatar

    eigenlijk wel, maarja xD

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Is dat zo’n kastje om HD beelden te capturen? Als je dr echt veel mee werkt is dat die €213,- wel waard. 🙂

    Ja precies! 😀

  10. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    haha ereste video beetje snel gemaakt maar ik heb vegas vandaag gedownload dus ik ben helemaal noob

    tips allways welcome ÂąD
    en het is geen HD wist niet hoe ik dat moest doen maar ben ik nu mee bezig 😛

    http://www.youtube.com/watch?v=CpjEka-zVI0

  11. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Muziek … tja wat moet je daar van zeggen niet echt mijn smaak 😛
    Als afsluiter kon je beter die knife kills doen. Dat waren wel de mooiste kills.

    Voor de rest zijn het wel mooie beelden. Opgenomen met dat hd-pvr kastje?

  12. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Muziek … tja wat moet je daar van zeggen niet echt mijn smaak 😛
    Als afsluiter kon je beter die knife kills doen. Dat waren wel de mooiste kills.

    Voor de rest zijn het wel mooie beelden. Opgenomen met dat hd-pvr kastje?

    Jah mooiere beelden had ik nog niet na 1.5 uur opnemen 😛 btw knife is rickka

    morgen avond heb ik wel beter materiaal en bij de volgende video’s ga ik het ook wel beter indelen en de muziek jah dat boeide me niet zoveel gaat me eerst om hoe alles werkt enzzo en als ik goeie clips kan maken probeer ik ook wel dope muziek eronder te zette

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jah mooiere beelden had ik nog niet na 1.5 uur opnemen 😛 btw knife is rickka

    morgen avond heb ik wel beter materiaal en bij de volgende video’s ga ik het ook wel beter indelen en de muziek jah dat boeide me niet zoveel gaat me eerst om hoe alles werkt enzzo en als ik goeie clips kan maken probeer ik ook wel dope muziek eronder te zette

    Je moet je TotalExtreme op PlayStation 3 zetten, dan neemt hij op in m2ts bestanden. Deze bestanden importeer je in Sony Vegas. Ikzelf werk niet in Sony Vegas dus weet niet waar de rendering settings zitten, maar daar heb je Google voor of andere gebruikers van Sony Vegas op het forum. Ik hoor het nog wel. 😉

  14. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Topics First Try en Hd-pvr samengevoegd.