Topic: iPhone 3G

13 mei 2010om 19:12

Hi guys,

ik heb een vraagske, ik wil en mag binnenkort een abonnement omdat ik eindelijk een baantje in de supermarkt heb 🙂
Maar goed, ik zag dus een iPhone 3G op T-Mobile met een Relax abonnement van 19,95 per maand en dan moest ik 149,95 direct betalen voor die iPhone in de winkel, als ik het fout heb leg het me dan ff uit:P
[img]http://img146.imageshack.us/img146/1605/knipselz.png[/img]

Maar ik heb dus al een iPod touch 2G en een Samsung Star, alleen ik begin echt een gruwelijke hekel aan die klote Samsung Star te krijgen, dus daarom wil ik die iPhone 3G, is dit nou een goed idee, of niet? En kom alsjeblieft niet aan met: Wacht op de iPhone 4G, of koop een 3GS, want dat kost me teveel:P , t mag maximaal 22,95 per maand zijn voor een telefoon.

Thanks ,

marcovk

10 reacties

1. User  avatar
    145 XP

ik heb zelf ook een iphone en ik raad het je zeker aan. de iphone is stukken beter dan de samsung star.
    er is niet zoveel verschil tussen de 3g en 3gs, de 3gs is alleen wat sneller.
    maar mijn ervaringen met iphone zijn goed. bijna alles wat je nodig hebt zit er op.
    is ook een sterk apparaat mijn iphone is regelmatig gevallen en een keer van de trap gestuiterd en doet het nog perfect.
    alleen is 8gb niet een beetje weinig? ik heb de 16gb en die zat heel snel vol, spijt dat ik de 32gb niet heb genomen.
    en ik raad je sowieso aan om internet (3g) er bij te nemen.

0
  2. User  avatar
    232 XP

Okee, ja maar ik heb nu ook een 2G iPod touch 8Gb en die heeft ook nog 2,1 gb vrij, ik let op wat ik erop gooi, daarbij komt dat ik alleen mn favo muziek eropzet en alleen wat video’s van Kabouter Wesley 😀 erop heb staan. En op marktplaats zie ik ook diverse iPhones goedkoop, tussen de 150 -200 euro , als ik de beschrijving dan lees dan lijkt het me wel betrouwbaar, en het is dan bij mij in de buurt. Dus is dat ook een ”optie” om m via Marktplaats te kopen?

0
  3. User  avatar
    1215 XP

Als ik zie dat Apple de ondersteuning voor iPhone 2G al heeft laten vallen bij OS 4.0 denk ik dat ze de iPhone 3G ook zullen laten vallen bij iPhone OS 5.0 dus als je verstandig bent wacht je nog eventjes en schaf je een 4G of 3Gs aan 😉

0
  4. User  avatar
    232 XP

Ja maar dat was geloof ik omdat Apple maximaal een 2-jarig contract aanbied (of , tenminste, T-Mobile doet dat) en na die 2 jaar wilt Apple eigenlijk dat je een nieuw toestel koopt, met de release van 4.0 is de iPhone 2G dus 2 jaar of ouder en dus wil Apple dat je een nieuw iPhone neemt. En T-Mobile en Apple verkopen nu nog steeds de iPhone 3G dus verwacht ik dat ze nog minimaal 2 jaar ondersteuning geven.

0
  5. User  avatar
    670 XP

je kan beter wachten op 4g of je moet zo verslaafd zijn dan moet je 3gs nemen geen 3g man

0
  6. User  avatar
    145 XP

iphone 3G, 3GS, 4G.
    Ipod touc 2g, 3g
    worden ondersteund door de nieuwe os nummero 4.
    dus waarschijnlijk word de 3g nog wel een tijd ondersteund.
    en als die niet meer word ondersteund is het ook niet zo boeiend je kan nog steeds je mobiel gebruiken zoals je hem gebruikte alleen niet de nieuwe software downloaden waarvan 9 van de 10 functies van toch ontworpen zijn voor de nieuwere versie waar de dus uberhaupt niet aan hebt 😛

0
  7. User  avatar
    3388 XP

Dit is zonde he 😉 Je moet dan wel een internet abbonoment erbij nemen anders werk dit gewoon hetzelfde als de Ipod touch, bij een Iphone hoort internet vindt ik! 😛

0
  8. User  avatar
    145 XP

ja bij de iphone hoort idd internet 😛

0
  9. User  avatar
    232 XP

Heey wat een flikkers, toen ik nog eens op die site zat boden ze hem aan voor 22,95 ongeveer per maand, wat blijkt nou: dit is dus met internet en dat internet kost het eerste jaar 2,95 en het 2e jaar wordt het ineens 9,95 :O Wat een flikkers:P maar is het ook nog een optie om via Marktplaats te kopen?:)

0
  10. User  avatar
    145 XP

maar als je via marktplaats koopt heb je geen internet en als je dan internet wil moet je als nog een abbo afsluiten of prepaid maar dat is duur.

0