Forum

Topic: Idee om game-topics algemener te houden

Anoniem's avatar

Probleem: Waar ik me zo aan erger zijn die talloze topic met een bepaald probleem en als het probleem is opgelost dan zijn die topics dood.

Oplossing: Is het misschien niet verstandiger om gewoon 1 algemeen topic te maken voor elke game. Desnoods begint de topic met een review/preview en dat daar de problemen worden beantwoord. Hierdoor zullen er minder nutteloze topics ontstaan en blijft het forum overzichtelijk. Men kan in deze topic dan ook gewoon praten over de game, etc.

Laat hier jullie meningen achter en kijken we dan hoe we het gaan aanpakken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Denk dat het dan juist nog onoverzichtelijke bende word. De topics worden heel vol en je hebt kans dat er op een begeven moment 6 problemen tegelijk moeten worden opgelost met als gevolg dat alles door elkaar staat.

    Dan lijkt mij het makkelijker om onder Games subforums te hebben staan voor de bepaalde spellen en dat daar dan alleen de topics staan die met dat spel te maken hebben.

  2. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ik ken een aantal andere games forums waar ze dit ook toepassen en daar werkt het ook perfect. Lijkt me sterk dat er opeens zoveel problemen tegelijk komen, want dat heb je nu ook niet. Als dat nog gebeurd kun je nog altijd quoten naar dat bericht 😉