Topic: DVD Speler recorden

17 mei 2010om 22:41

Hey,

Kun je ook als je een game speelt op de ps3 het opnemen met een dvd speler? (net zoalls een capture card??)

Zo ja, hoe? (Welke kabels heb je er voor nodig?)

Groeten,

Bram

(misschien dat ik hem in het verkeerde forumdeel heb gepost, sorry)

7 reacties

1. User  avatar
    571 XP

Idd hij hoort eigenlijk in Hardware en accesoires, maar laat hem hier maar staan de mods zullen dit topic misschien wel verplaatsen 😉

Goeie vraag trouwens ben ik ook wel benieuwd naar, want dan koop ik misschien ooit eens een dvd recorder met hdd 🙂

0
  2. User  avatar
    1377 XP

Ik heb hem hiernaar toe verplaatst. Hij staat hier goed.

—-

0
  3. User  avatar
    21 XP

iemand enig idee?

0
  4. User  avatar
    145 XP

naja ik weet nog dat ik ooit een sony videorecorder waarmee ik het av kanaal kon openemen dus me playstation. zal waarschijnlijk ergens wel een dvd/hdd recorder zijn die dat ook kan 😛 maar ik heb geen idee hoe je dat op je computer krijgt :sorry:

0
  5. User  avatar
    21 XP

Ik heb zelf al een DVD speler die kan recorden.

Maar hoe kan ik dit dan doen?

Moet ik gewoon de ps3 kabel in de tv doen, en de dvd speler kabel in de tv.
    en dan gewoon spelen en op recorden drukken?

0
  6. User  avatar
    495 XP

heb er thuis eentje staan en je kan ermee recorden, hoe? geen flauw idee.. 😛

0
  7. User  avatar
    3343 XP

Dit kan inderdaad. Je moet je PS3 AV kabels in de DVD recorder stoppen en naar het kanaal van de DVD-recorder gaan, je hebt echter 1 probleem. Je krijgt vertraging op jouw beeld, waardoor je dus geen Call of Duty of enig spel kan spelen waarbij je snel moet kunnen reageren. Ik weet niet of je dit kan verhelpen door eventuele splitters maar dat moet je gewoon proberen. Maar als je splitters gebruikt, weet ik niet of die vertraging eruit is (en je moet extra set AV kabels kopen) en na elke opname moet je het of branden op een DVD’tje of op een andere manier om het op je computer te krijgen.

0