net gehaald 😀
[img]http://img263.imageshack.us/img263/3752/sl271490.jpg[/img] [img]http://img692.imageshack.us/img692/3905/sl271491.jpg[/img]jammer dat die gozert er niet op staat mja
[img]http://img696.imageshack.us/img696/5055/sl271492.jpg[/img] [img]http://img4.imageshack.us/img4/982/sl271493.jpg[/img]
ziet er goed uit! en draaitie echt maar op 640P? had namelijk gelezen dat het een (slechte) port is van de xdoos…
Misschien ga ik hem ook maar halen.. 😛
Net gehaald 😀
Ik heb hem ook net gehaald xD straks spelen !
khad hem gister al!!
[quote]khad hem gister al!![/quote]
Ik ook xD
[quote]Ik ook xD[/quote]
Ik niet
Ze hebben de SE dus niet in NL geleverd alleen voor Xbox360 bij Gamemania zeiden ze dat hij in juni pas zou uitkomen
Ik bij bol.com en zeiden volgende week.
Ja een week te laat dus!
Mijne is (gister)avond verzonden, waarschijnlijk krijg ik hem dan vandaag, anders krijg ik hem pas dinsdag. (Want morgen is zondag en maandag Pinksteren..)
Ik heb hem besteld bij FRS en ik krijg hem ook pas begin volgende week. Zal dinsdag wel worden… de SE van Xbox 360 hebben ze al wel ps3 versie niet.
pff ik wil hem vandaag echt hebben anders koop ik de normale editie wel maar nu kan ik OPEENS niet meer anuleren bij gamemania
Ik heb hem net ontvangen (RDR limited edition) van bol.com
[quote]Ik heb hem net ontvangen (RDR limited edition) van bol.com[/quote]
Moest je hem zeker pre-orderen?
[quote]Moest je hem zeker pre-orderen?[/quote]
Yep 😀
Iedereen die Gang Hideouts wil doen of lekker wil gaan jagen voeg deze PSN toe: pikeepikee.
Ik ben Level 16 en heb alle Hideouts al gedaan maar ik herhaal ze met plezier.
Je staat al in mijn vriendenlijst 🙂
[quote]Je staat al in mijn vriendenlijst :)[/quote]
Ik praat ook niet alleen tegen jou maar tegen het hele forum
BTW zo ff posse vormen?
Ben nu bezig, maar vanavond misschien. (Iedereen die ik ken zal dat wel vragen, maarja :P)
nu al lvl 16? :wacko2: ik ben eerst nog met de sp bezig
als iedereen eerst SP eerst speelt dan is er niemand in MP
ik heb vandaag de normale editie krijg woensdag de limited edition codes en dergelijke 🙂
ik had gister de normale gekocht, maar ik had eigenlijk de speciale besteld. dus toen belde music store mij op vandaag en kon ik de LE alsnog halen 😀
Uitgespeeld!
[spoiler] Had niet verwacht dat hij nog dood zou gaan toen je je familie terug had. [/spoiler]
Ik speel beetje half om half :p maar hele dag niet gespeeld vandaag. Ik ben in SP op 15% ofzo en in de MP ben ik lvl 6 of 7 ^^
Ik heb bij FRS en daar krijg ik hem als het goed is dinsdag, moet ik de normale weer inruilen (a)
Ja ik heb geen vrienden meer die online willen spelen dus ik ga nu ook ff voor de story
Ik ben nu lvl 22
Ik ken ook mensen die alleen MP spelen. Jonges daar is deze game in eerste instantie niet voor gemaakt. Speel alsjeblieft die SP, is echt de moeite waard.
Ik speel ook de SP maar ik wil ook graag tijd vrijmaken voor de MP
UPD8NL kun je zeggen of ik al ver ben
[spoiler]Seth heeft net zijn schat gevonden[/spoiler]
[quote]Uitgespeeld!
[spoiler] Had niet verwacht dat hij nog dood zou gaan toen je je familie terug had. [/spoiler][/quote]
heb je hem echt helemaal uitgespeeld?
[spoiler] je moet namelijk met Jack naar het treinstation van Blackwater, daar staat zoon ? missie. als je die doet ga je die vent zoeken die John heeft gekillt en dan moet jij hem killen in een duel en krijg je ook de aftiteling[/spoiler]
[spoiler] Ow nee, ik had gewoon alle missies gedaan tot John dood ging en ik met Jack mocht spelen. Toen had ik nog niet alle ? gedaan, dus ga straks ff checken. Thanks voor de tip. Vind die duellen wel het enige wat echt kut is.[/spoiler] Verder geniale game, echt die vrijheid en realisme en opties. Geweldig.
@UPD8NL
Kan je op het einde nog vrij rond lopen?
Ja je kan nog alle sidequests enzo gewoon gaan doen, whatever je wilt. En die opdrachten voor strangers.
[spoiler]Als Jack, that is. [/spoiler]
Kheb hem uitgespeeld!!
DUDEEE, dit spel is zo f*cking AWESOMEEE!
Volgende week halen, dan ben ik klaar met examen xD
[Spoiler]Ok dus John is net dood geschoten heb ik het spel nu uitgespeeld?[/spoiler]
[quote][Spoiler]Ok dus John is net dood geschoten heb ik het spel nu uitgespeeld?[/spoiler][/quote][Spoiler]nope, nog één ‘?’ opdracht te gaan… in Blackwater.[/spoiler]
[quote][Spoiler]nope, nog één ‘?’ opdracht te gaan… in Blackwater.[/spoiler][/quote]
[spoiler]maar ik zie er geen hoe heet ie[/spoiler]
[quote][spoiler]maar ik zie er geen hoe heet ie[/spoiler][/quote]
het is een vraagteken missie (?) bij het treinstation van Blackwater. Je ziet hem alleen maar als je er dichter bij komt
Ik zit nu op 96%:D nog maar 4 procent en dan ben ik ”Redeemed”:)
[quote]Ik zit nu op 96%:D nog maar 4 procent en dan ben ik ”Redeemed”:)[/quote]
Moet je daar level 50 online voor zijn?
[quote]Moet je daar level 50 online voor zijn?[/quote]
Nee, alleen singleplayer..
En net uitgespeeld, ergens heel erg bijzonder…
Ik speelde net de demo van heavy rain en het is toch wel een vet spel. Maar mijn vraag is: is het wel die 45 euro waard? Want na 1 keer uitspelen heb je er dan niet genoeg van?
Ik heb hem 4 keer uitgespeeld voor de verschillende eindes
[quote]Ik speelde net de demo van heavy rain en het is toch wel een vet spel. Maar mijn vraag is: is het wel die 45 euro waard? Want na 1 keer uitspelen heb je er dan niet genoeg van?[/quote]
Ik heb hem op de release gekocht en voor 65 euro gekocht, en absoluut nooit spijt van gehad. Ik had er zelfs 100 euro voor willen geven, omdat het spel gewoon zo wreed en emotioneel is. Ik heb hem tot nu toe 2x uitgespeeld en als het weer wat koeler wordt ga ik hem voor de 3e keer uitspelen
Het is ook zo intens ik heb een paar keer gehad dat ik gewoon tegen mijn TV aan het schreeuwen was van: NEE NEE DAT MAG NIET GEBEUREN!!!!
[quote]Het is ook zo intens ik heb een paar keer gehad dat ik gewoon tegen mijn TV aan het schreeuwen was van: NEE NEE DAT MAG NIET GEBEUREN!!!![/quote]
haha :’)
[QUOTE]Het is ook zo intens ik heb een paar keer gehad dat ik gewoon tegen mijn TV aan het schreeuwen was van: NEE NEE DAT MAG NIET GEBEUREN!!!! [/quote]
hmmm dat gaat best ver….
maar kan het goed begrijpen, deze game is namelijk zo gigntisch VET!!!!!
Nice om zulke reacties te lezen, aangezien ik hem binnenkort zal krijgen. Hoop dat hij mij ook bevalt xD
Heb heavy rain een tijdje terug gekregen als promo op een event maar nooit gespeeld en in de kast laten liggen om het me niet het soort spel leek wat ik leuk zou vinden maar nu ik dit lees moet ik hem toch eens gaan checken binnekort! 😛
[quote]Heb heavy rain een tijdje terug gekregen als promo op een event maar nooit gespeeld en in de kast laten liggen om het me niet het soort spel leek wat ik leuk zou vinden maar nu ik dit lees moet ik hem toch eens gaan checken binnekort! :P[/quote]
Omg, alleen jij doet dat. xD
wahaha waarom zou je hem in de kast laten liggen je kan hem toch altijd ef proberen xd
en voor hoeveel verkoop je hem anders xd
wow hij is wel nice! maarja ik dacht gratis spel zal wel niets zijn.. fout gedacht dus xD
Red Dead Redemption vind ik persoonlijk de allermooiste game die ik ooit gespeeld heb in mijn 47e jaar .
Alleen al de sfeer die deze game heeft beleef je zo intens in het wild westeren leven en dan de talloze dieren die zich hierin beleven .
Ik vond Grand Theft Auto IV gewoonweg een TOP game maar Red Dead Redemption overtreft deze game zonder twijfel .
Ik wil geen directe review schrijven maar gewoon het gevoel tijdens het spelen van deze game bezorgt mij iederskeer een ander ervaring , zoveel is er ook te doen .
Nu ben ik wel heel erg critisch op het gebied van games spelen en zijn mijn gamesgenres ook heel erg beperkt tot : FarCry 2 / Grand Theft Auto IV / Assassins Creed II / Red Dead Redemption en nu alleen heb ik Mafia 2 klaarliggen om te spelen die ik heb geocht op 26-08-2010 en moet deze nog zien te beoordelen .
Red Dead Redemption speelt zo lekker weg op mijn PS3 dat ik mij echt de tijd ook neem en niet met een snel tempo wil uitpelen .
Maar ik weet nu al zeker dat Red Dead Redemtion de allerbeste game is voor het jaar 2010 .
Wat een TOPPER heeft Rockstargames toch weten te maken , het moeten toch de allerbeste gameontwikkelaars zijn die er bestaan .
Dit is mij een posetieve omschrijving Hé .
[quote]Red Dead Redemption vind ik persoonlijk de allermooiste game die ik ooit gespeeld heb in mijn 47e jaar .
Alleen al de sfeer die deze game heeft beleef je zo intens in het wild westeren leven en dan de talloze dieren die zich hierin beleven .
Ik vond Grand Theft Auto IV gewoonweg een TOP game maar Red Dead Redemption overtreft deze game zonder twijfel .
Ik wil geen directe review schrijven maar gewoon het gevoel tijdens het spelen van deze game bezorgt mij iederskeer een ander ervaring , zoveel is er ook te doen .
Nu ben ik wel heel erg critisch op het gebied van games spelen en zijn mijn gamesgenres ook heel erg beperkt tot : FarCry 2 / Grand Theft Auto IV / Assassins Creed II / Red Dead Redemption en nu alleen heb ik Mafia 2 klaarliggen om te spelen die ik heb geocht op 26-08-2010 en moet deze nog zien te beoordelen .
Red Dead Redemption speelt zo lekker weg op mijn PS3 dat ik mij echt de tijd ook neem en niet met een snel tempo wil uitpelen .
Maar ik weet nu al zeker dat Red Dead Redemtion de allerbeste game is voor het jaar 2010 .
Wat een TOPPER heeft Rockstargames toch weten te maken , het moeten toch de allerbeste gameontwikkelaars zijn die er bestaan .
Dit is mij een posetieve omschrijving Hé .[/quote]
zelfs beter dan gta: san andreas of één van de call of duty games?
Coop mode Dualtage met een vriend
http://www.youtube.com/watch?v=VggY_xA8tuo
Nice, ik had hem de 2e dag geloof ik gehaald toen hij uit was. Wel een beetje een kut einde…
Ditis denk het enigste die voormekaar krijgt een pinkje weg te vegen op het einde echt waar. wat een TOP