Forum

Topic: [OOT] Killzone 3

Anoniem's avatar

Net zoals voor veel andere spellen een standaard topic is dacht ik waarvoor niet voor kz3 dus hier is ie πŸ™‚

Nieuws:


Amerikaans blad meldt eerste details Killzone 3

Het Amerikaanse blad GamePro heeft de eerste details gemeld van PlayStation 3-shooter Killzone 3, waarover tot nu toe nog weinig bekend was. Sony zal het spel waarschijnlijk op zijn E3-persconferentie voor het eerst tonen.

Killzone 3 gaat verder waar Killzone 2 ophield, concludeert Eurogamer uit scans van de Amerikaanse GamePro. Het spel richt zich op een klein groepje soldaten van de Interplanetary Strategic Alliance waarin onder meer oude bekenden Sev en Rico zitten. De ISA-soldaten staan voor een moeilijke opgave als ze met elkaar moeten zien te overleven tegenover een gehergroepeerd leger Helghast-soldaten. “Het is een verhaal als David tegen Goliath, alleen dit keer ben je David”, omschreef Guerrilla Games managing director Hermen Hulst de setting in Killzone 3 tegenover GamePro.

In Killzone 3 zal er ook meer bekend worden over de Helghast zelf. Zo wordt duidelijk dat zij ooit heersten over Helghan en Vekta. Toen zij deze planeten echter zelfstandig wilden maken, verjaagden de mensen van de Aarde de Helghast echter van Vekta. Volgens Hulst houden de Helghast er nazistische trekjes op na; ze beschouwen elk menselijk ras buiten dat van henzelf als inferieur. Desondanks blijven zij zelf ook mensen, en in Killzone 3 komt volgens GamePro hun menselijk kant ook naar voren in hun strijd met de ISA.

De ISA-soldaten, die volgens Hulst een beetje gezien kunnen worden als de soldaten in de film Inglorious Bastards, krijgen een aantal nieuwe hulpmiddelen om de Helghast te bestrijden. Zo beschikken de soldaten over jetpacks, die volgens GamePro ‘verrassend licht en wendbaar zijn’ en voorzien zijn van een machinegun. Ook zullen de soldaten plaatsnemen achter het machinegeweer van een dropship en gebruik maken van een nieuw wapen genaamd ‘The Wasp’, dat een aantal raketten achter elkaar of tegelijkertijd kan afvuren. Ook kunnen de soldaten rake klappen uitdelen middels een nieuw melee-systeem.

De campagne speelt zich opnieuw af op de planeet Helghan, waar een aantal nieuwe omgevingen wordt bezocht. Een van de levels speelt zich af in een verijsde omgeving, waar de ISA-soldaten een gevangene moeten bevrijden uit een wapenlaboratorium van de Helghast. Dit alles kan ook gespeeld worden in 3d. Om van deze optie gebruik te maken moet de gamer wel centraal voor zijn 3d-televisie plaatsnemen en een speciale bril dragen.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/67477/amerikaans-blad-meldt-eerste-details-killzone-3.html

Oud nieuws:
[spoiler]


Naughty Dog werkt mee aan Killzone 3
De eerste details over Killzone 3 kwamen gister naar buiten dankzij Gamepro. Lezers van het Amerikaanse magazine meldden dat sommige stukken van het spel aspecten van Uncharted bevatten en nu is duidelijk waarom.

Samenwerking
Naughty Dog helpt namelijk mee aan de ontwikkeling van Killzone 3 en heeft samen met Guerrilla de engine gebouwd. Het spel zal onder ander in besneeuwde locaties afspelen, Naughty Dog heeft met Uncharted 2 laten zien hoe je sneeuw in een game maakt.

Persconferentie
Tot de E3-persconferentie van Sony zal het verder wel stil blijven rond Killzone 3. We wachten dus met spanning af wat Sony ons op 15 juni laat zien.

Bron: http://www.psonly.nl/nieuws/25490/Naughty_Dog_werkt_mee_aan_Killzone_3/



De allereerste scans en details van Killzone 3
Stop de persen! Het is ongeveer al een uurtje middernacht en we hebben hot nieuws voor je. Wrijf even goed door je ogen zodat je weer wat wakkerder bent, want de eerste details en scans van Killzone 3 staan in het magazine van GamePro. In de game, gemaakt in hartje Amsterdam, heb je onder andere de mogelijkheid om een jetpack te gebruiken. Zullen er veel sneeuw levels zijn en is de game speelbaar in 3D, mits je TV de 3D functie ondersteunt. Je hebt uiteraard wel een 3D brilletje nodig, maar eenmaal je deze op hebt zijn de 3D effecten “verbluffend” !
De scans evenals de details vind je hieronder:
Zodra er betere of nieuwe afbeeldingen zijn zullen we het bericht aanpassen.

[INDENT]

Will show the Helghast have humanity left in them.
Will have the feeling that “of being in a place far away from home, outnumbered by people who want to kill you.”
Will be like Inglorious Basterds.
All of the characters in the screenshots are flying in.. jetpacks?!
Will include arctic levels.
One mission in the game involves rescuing ISA Captain Narville.
Game is playable in 3D!
Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are “crazy.”
Combat is “unchanged from predecessor.”
Or is it? Hand to hand combat involves you “Unloading a string of different (and often brutal) attacks on stunned enemies.”
The scale is supposed to be “bigger this time.”
The Jetpacks are “surprisingly lightweight and agile, Killzone 3’s jetpack is easier to maneuver compared to the sluggish incarnations of the gadget found in other games.”
New weapon called the Wasp, basically shoots a “flurry of rockets” at an enemy.
Will show off the Helgjast culture.
There is actually a Helghast language, which will be explored in the game.
Will have “diverse locales.”
Have to sit in the center of the 3D tv for the 3D effects to work.
3D in this game is called a “Game Changer.”
Going to have “Intense Action”
Jetpacks double as a weapon, which basically means a machine gun mounted right on top of it.
If you shoot Helghast with jetpacks, they’ll “explode like roman candles”
To control the jetpack, you “have to activate bursts of speed in midair, propelling yourself across further distances.”
The Jetpack resembles something you’d do in platformers such as Super Mario Bros. Or Uncharted
In one mission, you have to use the jetpack by “launching yourself from glacier to glacier”
You’ll see “a lot of” snow levels.
Everything is more spread out in this game.

The game looks very complete.
[/INDENT]
Bron: http://www.ps3-sense.nl/2010/05/de-allereerste-scans-en-details-van-killzone-3/


[/spoiler]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

111 reacties

  1. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ik heb er natuurlijk weer zin in πŸ˜€

  2. 137 XP
    steef29's avatar

    Killzone 2 was al goed xD

  3. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik zat gisteren nog killzone 2 te spelen er zitten heel weinig mensen erop
    ik wacht wel als killzone 3 uitkomt ken ik weer ff vol ranken :yahoo:

    nu ben ik nog eerste rankie :wacko2:

  4. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ik denk dat rond juli of september wel weer wat meer mensen online zullen zijn

  5. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Ik zeg: FAIL!

  6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    @joostnl ?
    Nieuw nieuws :P:

    Amerikaans blad meldt eerste details Killzone 3

    Het Amerikaanse blad GamePro heeft de eerste details gemeld van PlayStation 3-shooter Killzone 3, waarover tot nu toe nog weinig bekend was. Sony zal het spel waarschijnlijk op zijn E3-persconferentie voor het eerst tonen.

    Killzone 3 gaat verder waar Killzone 2 ophield, concludeert Eurogamer uit scans van de Amerikaanse GamePro. Het spel richt zich op een klein groepje soldaten van de Interplanetary Strategic Alliance waarin onder meer oude bekenden Sev en Rico zitten. De ISA-soldaten staan voor een moeilijke opgave als ze met elkaar moeten zien te overleven tegenover een gehergroepeerd leger Helghast-soldaten. “Het is een verhaal als David tegen Goliath, alleen dit keer ben je David”, omschreef Guerrilla Games managing director Hermen Hulst de setting in Killzone 3 tegenover GamePro.

    In Killzone 3 zal er ook meer bekend worden over de Helghast zelf. Zo wordt duidelijk dat zij ooit heersten over Helghan en Vekta. Toen zij deze planeten echter zelfstandig wilden maken, verjaagden de mensen van de Aarde de Helghast echter van Vekta. Volgens Hulst houden de Helghast er nazistische trekjes op na; ze beschouwen elk menselijk ras buiten dat van henzelf als inferieur. Desondanks blijven zij zelf ook mensen, en in Killzone 3 komt volgens GamePro hun menselijk kant ook naar voren in hun strijd met de ISA.

    De ISA-soldaten, die volgens Hulst een beetje gezien kunnen worden als de soldaten in de film Inglorious Bastards, krijgen een aantal nieuwe hulpmiddelen om de Helghast te bestrijden. Zo beschikken de soldaten over jetpacks, die volgens GamePro ‘verrassend licht en wendbaar zijn’ en voorzien zijn van een machinegun. Ook zullen de soldaten plaatsnemen achter het machinegeweer van een dropship en gebruik maken van een nieuw wapen genaamd ‘The Wasp’, dat een aantal raketten achter elkaar of tegelijkertijd kan afvuren. Ook kunnen de soldaten rake klappen uitdelen middels een nieuw melee-systeem.

    De campagne speelt zich opnieuw af op de planeet Helghan, waar een aantal nieuwe omgevingen wordt bezocht. Een van de levels speelt zich af in een verijsde omgeving, waar de ISA-soldaten een gevangene moeten bevrijden uit een wapenlaboratorium van de Helghast. Dit alles kan ook gespeeld worden in 3d. Om van deze optie gebruik te maken moet de gamer wel centraal voor zijn 3d-televisie plaatsnemen en een speciale bril dragen.
    Bron: http://tweakers.net/nieuws/67477/amerikaans-blad-meldt-eerste-details-killzone-3.html

  7. 8866 XP
    7th-son's avatar

    uhnn dit was al bekend toch?

  8. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Nu ik weet dat Killzone 3 Native 1080p wordt zal de game er mooier uitzien als zijn voorganger. Vernieuwing in de engine heeft ervoor gezorgd dat er meer objecten geplaatst kunnen worden in 10* grotere werelden met betere textures.

    Misschien een spoiler maar Herman Hulst heeft ook nog verklapt dat we in plaats van alleen sneew en stad ook nog in een soort van bos/amazone gaan spelen en er zijn ook gevechten in de ruimte.

    In 3D is dit spel waarschijnlijk beter maar dan is het 720p. Dit is ook niet slecht maar ik wil jullie mening. Hoe werkt dit voor het 3D effect aangezien alle tvs 1080p zijn op waarschijnlijk 200hz.

    En wat is dit: “Later dit jaar volgt een update waarmee 3d-beeld in 1080p bekeken kan worden, met een frequentie van 24Hz. Killzone 3 in 2d kan wel met 1080p-resolutie worden bekeken, maar de 3d-modus van het spel blijft beperkt tot 720p met upscaling”

    Wat bedoelen ze met de frequentie. Is dat voor het bioscoop effect zoals 24p of is dat iets anders?

    Bron tweakers.net

    Ik kan alvast niet wachten op de game

  9. 39 XP
    janter's avatar

    Killzone 2 was zeker vet! ‘T is mooi dat Guerilla nu voor een andere setting kiest, namelijk de sneeuw en in de jungle. Ben benieuwd!

  10. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Killzone 3

    Info over game:
    Screenshots:
    Trailers:
    Trophies:
    News:

    als je ef stukjes schrijft over die onderwerpen is makkelijker ;p

  11. 593 XP
    tovenaar's avatar

    En wat is dit: “Later dit jaar volgt een update waarmee 3d-beeld in 1080p bekeken kan worden, met een frequentie van 24Hz.
    Wat bedoelen ze met de frequentie. Is dat voor het bioscoop effect zoals 24p of is dat iets anders?

    24 hz of p dat zijn gewoon de frames per seconde/ aantal verversingen per seconde

    dit is de standaard fps voor speelfilms..

    killzone 3 zal denk ik 2 x 24 frames per seconde zijn in 3d.. waardoor hij dus nog wel goed te spelen is..

    ik had zelf liever wat meer gezien dan 24 fps, loopt net ff wat soepeler (speel altijs met sensitivetie van het knuppeltje heel hoog)

  12. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    24 hz of p dat zijn gewoon de frames per seconde/ aantal verversingen per seconde

    dit is de standaard fps voor speelfilms..

    killzone 3 zal denk ik 2 x 24 frames per seconde zijn in 3d.. waardoor hij dus nog wel goed te spelen is..

    ik had zelf liever wat meer gezien dan 24 fps, loopt net ff wat soepeler (speel altijs met sensitivetie van het knuppeltje heel hoog)

    naja de sensiviteit daarvan staat toch al standaart tering hoog bij killzone dus dat zal geen probleem zijn πŸ˜›

  13. 12 XP
    Kempodaan's avatar

    KILLZONE 3D, moet ik nog meer zeggen?

  14. 34 XP
    Dragonfire126's avatar

    Killzone 2 single player was bruut op Elite, Radec was bijna niet te doen. Zeker een van de moeilijkste spellen op de PS3. De MP niet gedaan.

  15. 454 XP
    arwin1993's avatar

    De multiplayer van killzone 2 was erg leuk vond ik zeker warzone waar iedere keer de gamemode wisselde.

  16. 742 XP
    Larssonio's avatar

    BUMP! De game komt bijna uit mensen, om het aanmaken van een nieuw topic te voorkomen staat deze weer in de spotlight.

  17. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Dat wordt weer lachen:juggle:

  18. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Een game die ik zeker ga oppakken. Was zelf al weer even gestart met deeltje 2.

  19. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Gister de Helgasht editie bestelt πŸ˜€

    €150.- wat het meer dan waard is πŸ˜€

    Al werk ik bij BS en krijg kroting :$ xD SST xD

  20. 1562 XP
    dikked's avatar

    Ik wil deze game ook zeker halen word echt heel vet
    maar weet nog niet welke ik eerder haal: KZ3 of Crysis 2
    een dilemma want ze zijn zo een beetje hetzelfde xD

  21. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    gewoon killzone 3 halen πŸ˜€

  22. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik wil deze game ook zeker halen word echt heel vet
    maar weet nog niet welke ik eerder haal: KZ3 of Crysis 2
    een dilemma want ze zijn zo een beetje hetzelfde xD

    Hetzelfde? :O

  23. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik wil deze game ook zeker halen word echt heel vet
    maar weet nog niet welke ik eerder haal: KZ3 of Crysis 2
    een dilemma want ze zijn zo een beetje hetzelfde xD

    Ik koop ze allebei:D

  24. 280 XP
    Julian's avatar

    Killzone 3. Doe het om Nederlandse ontwikkelaars te ondersteunen :P. En daarnaast is de multiplayer van Killzone 3 echt GEWELDIG!! Ja, zelfs beter dan Call of Duty: Black Ops. Als ik killzone 3 online speel zit ik er echt helemaal in en dat heb ik maar weinig. πŸ™‚

  25. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Doet die beta het nou al weer?

  26. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Ik heb een niet werkende beta.

  27. 137 XP
    steef29's avatar

    Ik heb een niet werkende beta.

    De beta is afgelopen, hij duurde maar een bepaald aantal dagen.

  28. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Jammer jammer…. ik had verwacht dat hij wel tot de 25ste zou blijven…

  29. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik heb de Helgast Editie (met help en andere extra’s) pre-ordered bij GameMania-BE (150€).
    Maar wegens geldgebrek moet ik’t annuleren, dus als iemand geΓ―nteresseerd is, kan ik die preorder laten staan en doorverkopen (zonder meerprijs).. ik woon in BelgiΓ« – Antwerpen, dan laat je’t maar weten.
    Tegen overmorgen annuleer ik’t als ik niets verneem.. πŸ™

  30. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Killzone 3 hellgast edition unboxing
    http://www.youtube.com/watch?v=cycHsXTobTs

  31. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wat ik wel apart vind van die helghast editie is dat er bij sommige afbeeldingen steelcase staat afgebeeld en bij sommige normale editie zoals in dit filmpje.

    wat is het nou?

  32. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Wat ik wel apart vind van die helghast editie is dat er bij sommige afbeeldingen steelcase staat afgebeeld en bij sommige normale editie zoals in dit filmpje.

    wat is het nou?

    Las net ergens dat in EU en UK wel de steelcase bij de helghast editie zit:)!

  33. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Las net ergens dat in EU en UK wel de steelcase bij de helghast editie zit:)!

    Dat zou wel beter zijn, heb je wel meer voor je geld

  34. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Special editions koop ik vaak wel gewoon hier in NL.
    Zonde als het met de post kapot gaat als het van ver moet komen.

  35. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    dinsdags killzone 3 uit of 23 feb hiii

    bij media markt en saturn leg zeker 100% op dinsdag te koop

  36. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    dinsdags killzone 3 uit of 23 feb hiii

    bij media markt en saturn leg zeker 100% op dinsdag te koop

    jezus :O dat is lullig:P

    ach moet toch wachten tot 4 maart πŸ™

  37. 35 XP
    Fukijama's avatar

    dinsdags killzone 3 uit of 23 feb hiii

    bij media markt en saturn leg zeker 100% op dinsdag te koop

    Hier snap ik dus niks van he. “Je nickname is WalkerNL, Praat dan ook goed Nederlands”
    Bedoel je nu dat het vandaag daar al te koop is?
    Of iets anders?:huh:

  38. 336 XP
    abrain's avatar

    Wie gaat de 23e op jacht naar killzone 3 verkopers?

  39. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wie gaat de 23e op jacht naar killzone 3 verkopers?

    Jij xD

  40. 336 XP
    abrain's avatar

    Nee, mijn pre-order komt vrijdag.

  41. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    Damn KZ3 ziet er best wel bruut uit, mss tog maar ooit na de carnaval halen :p

  42. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    killzone 3 komt vrijdags uit op de 25 feb .

    ik vindt dat erg balen nog langer wachten maar ik heb wel de duurste versie van 24 uur spelen met alle weapons hiiiii bruuuut
    gasmaker erbij met klein sniper figuurtje en steelbook enzo .

  43. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Zal ik hem morgen rond 4-5 uur kunnen halen denk je? Het is toch zo dat de winkels de games vaak een dag of twee eerder in de rekken plaatsen. Naruto btw had ik wel een dag eerder gekregen.

  44. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Iemand die hem al heeft ? Nee toch, vrijdag hΓ© ?

  45. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Vrijdag Helghast Edition binnen !!! πŸ˜€

  46. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Iemand die hem al heeft ? Nee toch, vrijdag hΓ© ?

    Enkele winkels verkopen hem al sinds vandaag maar niet alle

  47. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Mailtje van Bartsmit dat de mijne morgen binnen is πŸ™‚

    Hellaas tot 4 maart wachten :'(

  48. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik hoop dat morgen killzone 3 kan ophalen die duurste pakket hiii

  49. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Mailtje van Bartsmit dat de mijne morgen binnen is πŸ™‚

    Hellaas tot 4 maart wachten :'(

    4 maart? :O

  50. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Gisteren, kom ik na 30 min fietsen door de sneeuw aan bij de game mania (meestal hebben ze daar de games op woensdag al binnen). Ik wandel rustig binnen en zie daar achter de kassa, de mooie hoes van Killzone 3: The Collector’s Edition klaarstaan. Ik stap naar de verkoper en ik zeg: “Jah, ik had Killzone 3 besteld.”. De man pakt de game, legt hem recht voor mijn neus en zegt: “Ik heb hem hier al liggen maar je mag hem nog niet meenemen, vrijdag, misschien donderdag mag je hem pas menemen”. Teleurgesteld loop ik de winkel terug buiten…
    THE END!

  51. 35 XP
    Fukijama's avatar

    snel doosje grijpen en hard wegrennen.. terwijl je een evil lach doet.. Muahahahaa
    Wel eerst geld neersmijten!

  52. 844 XP
    thom430's avatar

    Bij Bart Smit zijn het ook van die kut hippies, hij moet per se op de release aankomen terwijl ze hem 5 dagen van te voren hebben….
    Ik wil m’n Helghast edition en wel NU. /Rage

  53. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ben benieuwd gister besteld bij wehkamp de collectors edition πŸ˜€ beter komt tie morgen en anders zaterdag. Dit is de eerste killzone versie die ik ga kopen dus kan niet wachten wahaha

  54. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    wtf normaal gesproke hebben ze bij game mania altijd 1 dag voor release pas op achter de toonbank staan omdat ze hem dan rond het middaguur mogen verkopen…
    wel zielige gast dat ie eerst kz3 voor je neus legt en dan zegt helaas, nog ff wachten 😑

  55. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Zo, ik ga hem maar eens uitproberen πŸ˜€

  56. 1374 XP
    rva_96's avatar

    @dexter145 heb jij hem al ?

  57. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    door een meevaller kan ik deze game dus morgen ook halen πŸ˜€

  58. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    @dexter145 heb jij hem al ?

    hij heeft hem al, zag het hem spelen.

  59. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    kut gamemania op donderdags is al te koop bij

    intertoys
    rotterdam centrum media markt

    en mischien wel meerdere

    ik bel donderdags op naar gamemania nee hebben ze nog niet binnen jaja tuurlijk verdomme dan maar vrijdags wachten hiiiiii ach 1 dagje maar heren

    dan heb ik de helgast edition collector hii van 150 euro ben benieuwd

    ik verkoop weer voor 200 euro hahaha ff over nadenken

  60. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    succes met het verkopen dan 😑
    koop tog liever voor 150 maarja

  61. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    hahaah ik verkoop niet joh anders ga ik tog niet pre-order hahahah

  62. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    naja zal wel aan mij liggen, maar kwam niet echt sarcastisch over ofzo πŸ˜›

  63. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    zo de Helghast Edition halen !!! πŸ˜€

  64. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Daarnet om 10u naar de winkel gegaan. De Steelbook editie kostte 5 euro meer, dus heb ik die maar gepakt ( was wel laatste xD ) Wel anders dan cod nu, maar blijft toch abnormaal mooi.

  65. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    bij gamemania hadden ze de collectors edition niet meer, en bij intertoys koste hij 80€ :/
    ben ik dus maar gegaan voor de KZ3+ controller editie gegaan πŸ˜€

  66. 1374 XP
    rva_96's avatar

    inmiddels heb ik hem ook binnen gekregen, heb wel de collectors edtion gehaald en ben nu lekker bezig met allemaal shit te downloaden ervan haha

  67. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Tegen 17u ben ik klaar met werken hier… en dan pak ik mijn fiets, cross ik naar de game mania, cross ik nogmaals trg naar huis en probeer hem dan nog +-1u te spelen, moet namelijk om 19u gaan babysitten :'(

  68. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    dan heb je meer als ik kunnen spelen :p
    ben net 10 min bezig maar moet zo alweer werken πŸ™

  69. 790 XP
    Robbert's avatar

    dan heb je meer als ik kunnen spelen :p
    ben net 10 min bezig maar moet zo alweer werken πŸ™

    En toch nog de tijd nemen om op Sense te posten… :p

  70. 486 XP
    distefano's avatar

    en is hij nu echt zo de moeite ? ik zou hem enkel kopen voor de multyplayer aangezien ik shooters enkel online speel

  71. 1748 XP
    Shmet's avatar

    en is hij nu echt zo de moeite ? ik zou hem enkel kopen voor de multyplayer aangezien ik shooters enkel online speel

    Ben nu single player bezig en daar is ie wel goed hoor xD Prachtige graphics ofcourse en het schieten is best wel fijn. Straks een de multiplayer proberen, ik hoop wel dat die jetpack niet te overpowered wordt anders gaat hij snel te koop zijn lol πŸ˜›

  72. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Echt irritant ik heb hem gepreordered bij Gamemania ik zit vandaag te wachten op het SMS’je krijg ik hem om kwart over 6 als de Gamemania al dicht is!!!

  73. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Echt irritant ik heb hem gepreordered bij Gamemania ik zit vandaag te wachten op het SMS’je krijg ik hem om kwart over 6 als de Gamemania al dicht is!!!

    knap als je dat bericht om 9 over 6 post xD

    Je had ook gewoon langs kunnen gaan, aangezien het de release datum is en ze hem gewoon moeten hebben.

  74. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    heb de helghast edition :D:D

  75. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik ook met zo helm met sniper echt gaaf

  76. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Toch een beetje te duur voor wat het is ? πŸ˜› Mijn CE vond ik zelf al te duur lol, maar voor Killzone heb ik het er voor over

  77. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Vind ik idd ook wel erg duur voor iets waar je eigenlijk niet veel aan hebt.. πŸ˜›
    Dan lijkt die CE mij meer waar voor je geld πŸ™‚

  78. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    via facebook kan je een app gebruiken “ken je vijand”. Krijg je een gratis PS3 theme.

  79. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Pfff, na maanden COD te spelen ben ik het online niet meer gewoon, echt zo traag en kutwapens lol xD

  80. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Pfff, na maanden COD te spelen ben ik het online niet meer gewoon, echt zo traag en kutwapens lol xD

    kwestie van wennen. singleplayer is trouwens awesome πŸ˜€

  81. 1748 XP
    Shmet's avatar

    kwestie van wennen. singleplayer is trouwens awesome πŸ˜€

    Je hebt zelf niet meer dat standaard wapen met groen crosshair meer in het begin van multiplayer. Ik speel met Engineer, zo met dat machine geweer. Ik wil wel een deftig wapen lol

  82. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hij is wel erg mooi gemaakt hoor.
    ik heb hem ook gehaald en de singleplayer is wel erg goed. ik kom zelfs verder in het spel als bij deel 2 xD

  83. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Je moet dan ook de wapens unlocken he. Ik vind het wel vet dat er nu geruisloze wapens zijn en dat ze een rood vizier op de Helghast geweer hebben geplaats

  84. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik ben nog best wel een paar kleine bugs tegengekomen in de Singleplayer. Zoals een Helghast die perongeluk blijft staan in een cutscene en wapens die door cover heengaan als je ertegen leunt. En ook een hoop kleine schoonheidsfoutjes. zoals, je kan bij sommige hekken er niet doorheen schieten, terwijl er zo`n goochemerd aan de andere kant van dat ding staat, en die kan jou wel raken? Dat is dan wel jammer, maar voor de rest is het wel een topgame. Alleen kunnen die monden wel beter als ze aan het praten zijn.

  85. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    met die hekken heb ik inderdaad ook. en als je een deur kapot moet slaan bijvoorbeeld terwijl je er tegenaan staat kan ik er niet doorheen lopen, dan moet ik eerst de deur kapot slaan, ff paar stappen terug en dan gaat het wel.

  86. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Online valt ie wat tegen … En wat ik niet snap is dat online als je die M82 wapen hebt ( met dat groene vizier ) dat ie niet blijf schieten, maar 3 round burst is. of hoe je het ook noemt. Vindek wel spijtig

  87. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wat zeggen jullie, kopen of niet kopen? Aangezien ik BO ook al heb…?

  88. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    kopen.

  89. 486 XP
    distefano's avatar

    ik denk dat ik hem niet ga kopen , ik ga wachten op socom

  90. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Online valt ie wat tegen … En wat ik niet snap is dat online als je die M82 wapen hebt ( met dat groene vizier ) dat ie niet blijf schieten, maar 3 round burst is. of hoe je het ook noemt. Vindek wel spijtig

    Dat is gedaan voor balancing. Zonder demper kun je schieten zoals je wil (bij Tacticus klasse). Dit is ook zo voor de Helghast variant die beter is op kortere afstand en de demper versie heeft een 4 round burst. Alles wat eventueel jammer kan zijn is voor de balans gedaan.

    Verder raad ik iedereen aan die van CoD komt niet op een CoD manier te spelen. Ik word gek waneer ik eerste sta maar dat mijn team geen objectives kan uitvoeren. Ik kan geen spawn punten veroveren en daarna ook robots plaatsen voor verdedigin en dingen repareren (wegens weinig ammo) en dan nog niemand die mij dekt/revived terwijl ik een bom wil planten bij de vijand. Dit gaat goed wanneer ik met mn vrienden speel maar als ik mensen zie waar het alleen om kills gaat vind ik het niet leuk. En als infiltrant moet je wel weten dat je kan gezien worden door een cross-hair en zo ook met de onzichtbaarheid van de sniper (tenzij volledige upgrade bij beide). Dus denk terwijl je speelt aangezien kills niet de enige manier van punten zijn.

  91. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Op de cod manier spelen? Op de ‘NOOB’ manier bedoel je, want de normale mensen spelen op cod ook gewoon objective…

  92. 1374 XP
    rva_96's avatar

    wat vinden jullie de beste wapen en poppetje van kz3 ?

  93. 181 XP
    Abel's avatar

    Heb de demo gespeeld, en deze game ga ik toch niet halen. :/

  94. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Wat een top game, normaal speel ik geen singleplayer maar deze is echt goed en online ook

  95. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Wauw. Ik vond hem echt epic! Heb hem zojuist uitgespeeld en vind dat echt jammer! Nog een keer spelen met moeilijkheids graadje hoger, en daarna fulltime multiplayer!

  96. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Op de cod manier spelen? Op de ‘NOOB’ manier bedoel je, want de normale mensen spelen op cod ook gewoon objective…

    Ja maar uiteindelijk probeerde iedereen voor een goede k/d ratio te gaan in CoD en dat haat ik. Ik vind het behalen van objectives belangrijker. Er moet een win / loss ratio komen vind ik

  97. 593 XP
    tovenaar's avatar

    hier een minifilm killzone extraction:
    http://www.youtube.com/watch?v=V04FDWj2TNE&hd=1

    die kill op 4:16 is echt BAD-ASS

    owja en die negert kan niet acteren

  98. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Welke rang zijn jullie nu? Hebben jullie ook alles al unlocked?

  99. 2 XP
    aaronvs21's avatar

    ik vind het spel echt super.. grafisch top en de besturing is deze keer wel super goed!
    TOP

  100. 41 XP
    kian1906's avatar

    kz2 was meer tactisch . heb 100 % trofeeen en nu de kast in ….