Topic: Aldi

26 mei 2010om 17:15

Hoi,

Wanneer komt er weer een aanbieding waarbij er weer een capture card in de verkoop is?

Alvast bedankt.

Groeten,

Bram

9 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

moet je in de Aldi boekjes en sites kijken lijkt mij.. kijk anders de capture card special

0
  2. User  avatar
    4 XP

My name is earl FTW, sorry het moest er gewoon uit 😛

0
  3. User  avatar
    571 XP

Waarom wachten totdat de capture card weer bij de Aldi ligt, kan nog wel maanden duren. Koop gewoon een easycap voor een paar tientjes. Levert goede kwaliteit en nog goedkoop ook.

0
  4. User  avatar
    21 XP

Maar dat moet ik via internet betalen, en dat moet dan via m’n ouders.
    en die willen dat niet.

0
  5. User  avatar
    1390 XP

[quote]Maar dat moet ik via internet betalen, en dat moet dan via m’n ouders.
    en die willen dat niet.[/quote]

dan koop je toch een van marktplaats?

0
  6. User  avatar
    571 XP

@Bram
    Je ouders zijn dus nog van de oude stempel 😛 Mijn ouders waren dr voorheen ook kritisch over, maar heb ze dan toch over kunnen halen om online games en andere spullen te kopen. Begin gewoon eerst met iets kleins van rond de €20 (zo duur is de easycap volgens mij ook) en overtuig je ouders ervan. Als je het wel binnen krijgt dan krijgen je ouders ook wat meer vertrouwens in het online kopen van stuff. Zo lukte het bij mij wel 🙂

0
  7. User  avatar
    1390 XP

[quote]@Bram
    Je ouders zijn dus nog van de oude stempel 😛 Mijn ouders waren dr voorheen ook kritisch over, maar heb ze dan toch over kunnen halen om online games en andere spullen te kopen. Begin gewoon eerst met iets kleins van rond de €20 (zo duur is de easycap volgens mij ook) en overtuig je ouders ervan. Als je het wel binnen krijgt dan krijgen je ouders ook wat meer vertrouwens in het online kopen van stuff. Zo lukte het bij mij wel :)[/quote]

en de volgende dag staat Alberto Stegeman voor je deur. dan lach ik me echt dood! xD

0
  8. User  avatar
    571 XP

Wat heeft Alberto Stegeman hiermee te maken dan?

0
  9. User  avatar
    1390 XP

[quote]Wat heeft Alberto Stegeman hiermee te maken dan?[/quote]

dat je van iemand iets illegaal hebt gekocht ofzo. xD

0