Forum

Topic: SHB9000 Koptelefoon

Anoniem's avatar

Hey iedereen,

K’was laatst aan het zoeken naar een nieuwe headset en toen kwam ik jullie special tegen. Ik vroeg me af of de SHB9000 Headset ook gewoon als draadloze koptelefoon gebruikt kan worden. Ik vind het namelijk chill om films kei hard te zetten maar dat vinden de mensen hier in huis nie zo leuk 😛

Iemand een idee?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 580 XP
    GVeyron's avatar

    De koptelefoon heeft wel een gesloten design he, oftewel geïsoleerd. Voor een wat dynamische geluid zou ik eerder gaan voor een open design.

    Ben btw ook opzoek naar een koptelefoon. Het wordt waarschijnlijk de Sennheiser HD 595

  2. 25 XP
    stijnjasper's avatar

    Is een gesloten design zo slecht dan? Als ik hem ook gewoon op de tv kan aansluiten (dus m’n game en film sounds kan horen) ben ik tevreden =D

  3. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Het is niet slecht, maar anders. Je moet gewoon is het verschil horen tussen een open en gesloten design. Ze hebben beiden hun plus- en minpunten.

  4. 25 XP
    stijnjasper's avatar

    Weet je of ik de SHB9000 op m’n tv kan aansluiten misschien, met zo’n receiver?

    Peace

  5. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Je kunt hem ook bedraad gebruiken. Maar ik denk dat je liever niet gebonden bent met een draad, anders kun je net zo goed een bedrade headset kopen. Je zult toch echt een receiver moeten kopen als je tv geen blue-tooth ondersteunt.

    Zoek maar eens naar een A2DP converter.

  6. 25 XP
    stijnjasper's avatar

    Ah, ik zie het.. Hmmm, weet niet of dit nu echt iets voor mij is. Dan geef ik eerst 80-90 euro uit aan zo’n headset. En dan ook nog eens 30 euro (of meer) voor een A2DP converter. Jammer, het had me fijn geleken om twee vliegen in een klap te slaan door én een microfoon voor mijn ps3 te kopen én een draadloze koptelefoon.

    Ik kom er wel uit denk ik 🙂

    Bedankt voor het helpen

  7. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Graag gedaan, wacht zelf ook nog op me koptelefoon. 😛

  8. 25 XP
    stijnjasper's avatar

    Die Sennheiser HD 595 bedoel je? Zou ik ook graag willen hebben. Is voor mij alleen veel te prijzig. Heb je nog een goed alternatief misschien (A).

    Cheers

  9. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Misschien de kleinere broertjes ervan, de HD 555 of HD 515?

  10. Engel_des_Doods's avatar

    import veel goedekoper
    is maar en tip

  11. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Alsof wij dat niet weten xD

    btw producten via mijn pa zijn werk regelen voor inkoopsprijs nog veel goedkoper! 😀