Hi,
ik heb echt een enorm probleem met die draden aan die oortelefoontjes, of ze blijven haken, of ze zijn te kort, weet ik het, dus ik vroeg me af of er ergens draadloze oortelefoontjes waren? Zijn die er?
En nog een vraagje, ik heb op de heen- en terugweg naar huis en school altijd mn iPod op, alleen ik heb hem altijd op iets meer dan de helft staan (die volume balk op 10 streepjes) alleen door het omgevingsgeluid (auto’s enzo) hoor ik niet altijd zoveel (vooral die nummers die wat zachter opnamegeluid hebben), alleen als ik hem nou volop zet om het beter te kunnen horen, dus op 16 streepjes, loop ik dan gehoorbeschadiging op of niet?
Thanks,
Marco

Volgensmij zijn die dingen gewoon begrensd?
Die dingen op zijn allerhardst zetten, is niet echt de bedoeling. Je moet het verkeer ook nog kunnen horen weet je…
Ipod gaat niet eens hard 😐 Of je moet Amerikaanse hebben (H)
Maar moet gewoon kunnen 😛
Ik heb me MP3 altijd vol aan ^^ en dan hoor je an anderekant van klas nog geluid goed xD En ben geen meter doof 😛
En zolang je verkeer maar ziet is het goed xD
En als je draadloos wil moet je zo groot ding op je kop zetten xD
Groot ding heb ik niks aan:P Waar moet ik hem kwijt?:O
Enne, maar die oordoppies kunnen toch tot 110 dB ofzo? En dat is wel schadelijk voor je oren!
En ik hoef bijna nooit het verkeer te horen want ik fiets altijd op een fietspad (lang, recht) en ik ga nooit door rood (A):P
[quote]Groot ding heb ik niks aan:P Waar moet ik hem kwijt?:O
Enne, maar die oordoppies kunnen toch tot 110 dB ofzo? En dat is wel schadelijk voor je oren!
En ik hoef bijna nooit het verkeer te horen want ik fiets altijd op een fietspad (lang, recht) en ik ga nooit door rood (A):P[/quote]
Je kan je oren echt wel verkloten door te harde muziek hoor, helemaal vol en aan de andere kant van de klas horen… Nou sorry Vincent, maar je gehoor is gewoon kut. Op zijn allerhardst is niet het beste..
[quote]Ipod gaat niet eens hard 😐 Of je moet Amerikaanse hebben (H)
Maar moet gewoon kunnen 😛
Ik heb me MP3 altijd vol aan ^^ en dan hoor je an anderekant van klas nog geluid goed xD En ben geen meter doof 😛
En zolang je verkeer maar ziet is het goed xD
En als je draadloos wil moet je zo groot ding op je kop zetten xD[/quote]
Flikker op dat is gewoon gelul, dan had je allang doof moeten zijn of je hebt klote oortjes die meer geluid van buiten geven als van binnen zulke had ik eerst ook die waren opgeblazen ofsow zette ik me Ipod voluit hoorde ik het zelf heel zacht maar diegene naast me kon vollop mee genieten van me muziek.
Ontopic: Je hebt wel draadloze koptelefoon maar oortjes gaat hem niet worden of je moet sown bluetooth headset nemen en daar je muziek mee afspelen
[quote]Flikker op dat is gewoon gelul, dan had je allang doof moeten zijn of je hebt klote oortjes die meer geluid van buiten geven als van binnen zulke had ik eerst ook die waren opgeblazen ofsow zette ik me Ipod voluit hoorde ik het zelf heel zacht maar diegene naast me kon vollop mee genieten van me muziek.
Ontopic: Je hebt wel draadloze koptelefoon maar oortjes gaat hem niet worden of je moet sown bluetooth headset nemen en daar je muziek mee afspelen[/quote]
Eindelijk iemand die het met me eens is. Jullie moeten zelf weten wat je met je muziekvolume doet, alleen maximaal is niet goed.
[quote]Flikker op dat is gewoon gelul, dan had je allang doof moeten zijn of je hebt klote oortjes die meer geluid van buiten geven als van binnen zulke had ik eerst ook die waren opgeblazen ofsow zette ik me Ipod voluit hoorde ik het zelf heel zacht maar diegene naast me kon vollop mee genieten van me muziek.
Ontopic: Je hebt wel draadloze koptelefoon maar oortjes gaat hem niet worden of je moet sown bluetooth headset nemen en daar je muziek mee afspelen[/quote]
Vinnie heeft gewoon een fake Ipod, hij is te nub voor een gewone.
ON: gewone ipodoortjes met een gewone iPod zijn op den duur wel schadelijk.
En oortelefoon: ik heb er 1 voor €5,- bij bart smit, werkt gewoon goed. Heet BlueOne uit m’n hoofd gezegd.
Je hebt helemaal wel draadloze oortjes, zoals de philips tapster en een of andere sony ericsson. Ze hebben maar een kort draadje, zodat ze aan elkaar vast zitten. Die van philips is iets groter, maar daar kan je ook je muziek mee bedienen en zelfs als headset voor je PS3 gebruiken. Ik heb zelf de philips tapster, en dat ding werkt echt perfect! Je hebt ook andere, zoals koptelefoons( maar die zijn weer groot) of losse dingen waarin je je oortjes kan pluggen, maar dan heb je weer last van draden). Ik weet alleen niet of ze met een ipod werken.