Topic: Wat zijn Promo’s ?

06 juni 2010om 20:30

Wat zijn dit en hoe krijg je ze.
Ik heb namelijk vandaag AvsP in de brievenbus gekregen en ik weet niet hoe ik eraan kom.

12 reacties

1. User  avatar
    72 XP

Promo’s zijn review versies van games die redacteuren krijgen om te reviewen. Ik weet niet of jij actief bent als redacteur bij een website/magazine? Of dat je een tweedehands deal heb gemaakt?

0
  2. User  avatar
    657 XP

Ik heb geen idee ik heb niks gedaan

0
  3. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik heb geen idee ik heb niks gedaan[/quote]

Ook niet ooit eens een prijsvraag bij ons gewonnen?

0
  4. User  avatar
    657 XP

nope anders hadden jullie er toch ook wel een briefje bij gedaan en het adres niet met de hand geschreven

0
  5. User  avatar
    327 XP

Welke game heb je dan gekregen?

0
  6. User  avatar
    1299 XP

[quote]Welke game heb je dan gekregen?[/quote]

[quote]Wat zijn dit en hoe krijg je ze.
    Ik heb namelijk vandaag [b]AvsP[/b] in de brievenbus gekregen en ik weet niet hoe ik eraan kom.[/quote]

Die dus xD

0
  7. User  avatar
    657 XP

Heel weird, ik weet nog niet van wie die komt

0
  8. User  avatar
    502 XP

Flex toch 😛

0
  9. User  avatar
    343 XP

alleen jij hebt weer zo’n geluk =[

0
  10. User  avatar
    657 XP

Echt he?

0
  11. User  avatar
    343 XP

waha achja ik heb ook wel is een game in de bus gehad die niet eens voor mij bedoelt was maar voor een of andere gozer in Engeland?? Zat een briefje bij hij had gewonnen bij een prijsvraag ofso. Maar wel mijn adres stond op de envelop ;p

oftewel een gratis far cry 2 =] wat een schijtgame is dat trouwens

0
  12. User  avatar
    582 XP

idd heb wel eens hetzelfde gehad.. ik heb killzone 2 met de release gekocht krijg ik een paar maanden later ineens killzone 2 in me brievenbus :S ik dacht van wtf is dit dan.

was heel raar er zat geen boekje bij en de game was us versie… heb hem maar aan me maat gegeven want die had hem nog niet.

dagt eerst dat het een demo was omdat er een hele andere opdruk op de cd stond.. maar was toch wel de volwaardige game..

beetje raar allemaal

0