Ik zal proberen om uit te leggen wat het is het komt erop neer dat alle regeringen van alle landen samen een complot zijn en hun doel is om 1 wereld te worden met 1 president en 1 munt eenheid.
En om dat te kunnen bereiken moeten ze de mensheid hiervan overtuigen en dat doen ze door de crisis alle grote banken zitten ook in het complot het is precies het zelfde als wat hitler wou hij wou 1 nazi hebben dus veroverde hij bijna heel de wereld maar voordat hij dat deed zorgde hij voor een economische crisis en beloofde hij dat als er 1 nazi zou zijn dat iedereen dan werk zou hebben er zal geen armoede meer zijn geen oorlog en 1 munteenheid.
En dat is precies wat ze nu ook willen wat veel mensen niet weten is dat de vader van bush hitler heeft geholpen door hem wapens te leveren, en iedereen blijft maar denken amerika heeft ons bevrijd maar dat is nou juist de bedoeling ze willen dat je hun vertrouwd alles om ons heen draai om amerika tv,muziek,kleding merken, alles en zo worden we gehersenspoeld er is zelfs een chip gemaak die bij mensen in hun armen zal worden geplant zodat we allemaal in 1 grote data base komen zodat we makelijk te identificeren zijn als de wereld strak 1 is waarom denk je dat we ineens van de gulden naar de euro zijn gegaan dat is allemaal om ons te laten wennen aan het feit dat alles straks overal 1 gaat zijn maar terug naar de chips op de chips zal komen te staan waar je vandaan komt wat je geloof is en wat voor ras je bent dat doet me zwaar denken aan wat hitler met de joden deed.
In mexico is het zelfs al zo ver dat mensen daar die chip al in hun armen krijgen en je mag die chip absoluut niet weigeren .
Ik kan hier nog genoeg over doorgaan maar het beste is dat je het zelf opzoekt op youtube ofzo
typ bijvoorbeeld bij youtube eens in illuminati in hollywood, hollywood word namelijk gebruikt on jou te hersen spoelen .
En kijk ook naar Skuls en bones google dat eens op
En google ook eens naar rockefeller en Jay Z and the illuminati
en signs of te illuminati,kijk bv nog ff naar de vergelijkingen van obama’s toespraken en die van hitler,wrom wou obama op exact dezelfde plek in berlijn waar hitler zijn toespraken hield ook zijn toespraken houden over de new world order.
Mischien kom ik nu zweverig over,maar oordeel niet voordat je hetzelf heb bekekn,neem tenminste de tijd om te checken.
(sry voor de komma’s en punten die er missen)

dude.. WTF!? hier neem ik niet eens de tijd voor om het op te zoeken.. xD
Hmm…? Misschien kom je geloofwaardiger over als je komma`s en punten neerzet?:) Ik weet dat het onderaan wordt vermeld, maar het is toch een kleine moeite?
Hmmz, 5314 je komt zeker uit Zuid 😉 (010)
OT: Ik geloof best wel dat dit gaande is, maar de tijd eer dat het zo ver is, zijn we nog niet echt aan ’t naderen (denk ik).
Daar gaat veel langer overheen..
Best raar eigenlijk, je krijgt vast wel een rebellen organisatie die zich hevig verzet tegen de NWO, denk dat ik wel weet voor wie ik kies 😉
Dit is ook al die shit met freemasons (vrijmetselaars) enzo toch?
Blijft een vaag maar ook interessant onderwerp.
new World order FTW!!
Je gelooft ook zeker al die bullshit met Lady Gaga en Madonna met al die signs?
[quote]Hmmz, 5314 je komt zeker uit Zuid 😉 (010)
OT: Ik geloof best wel dat dit gaande is, maar de tijd eer dat het zo ver is, zijn we nog niet echt aan ’t naderen (denk ik).
Daar gaat veel langer overheen..
Best raar eigenlijk, je krijgt vast wel een rebellen organisatie die zich hevig verzet tegen de NWO, denk dat ik wel weet voor wie ik kies 😉
Dit is ook al die shit met freemasons (vrijmetselaars) enzo toch?
Blijft een vaag maar ook interessant onderwerp.[/quote]
Heb jij Assassins Creed 2 gedaan en National Treasure gekeken:p?
Het komt er toch niet, want de Euro is er pas net ten eerste, en het is gewoon te gecompliceerd.
Eerst moet er maar eens vrede komen en de 3e wereld landen geholpen worden, dan pas kan je beginnen naar zoiets te gaan kijken.
Die naam illuminati komt me zo bekend voor, heb je die ergens van een game ofzo? En waarom zouden mensen op een pluche (lees regering) mee werken aan het afschaffen van diezelfde pluche? En idd, leestekens/komma’s zijn wel zo prettig….
[quote]Die naam illuminati komt me zo bekend voor, heb je die ergens van een game ofzo? En waarom zouden mensen op een pluche (lees regering) mee werken aan het afschaffen van diezelfde pluche? En idd, leestekens/komma’s zijn wel zo prettig….[/quote]
[url=http://lmgtfy.com/?q=Illuminati]Tadaaaaaa![/url]
[quote]Die naam illuminati komt me zo bekend voor, heb je die ergens van een game ofzo? En waarom zouden mensen op een pluche (lees regering) mee werken aan het afschaffen van diezelfde pluche? En idd, leestekens/komma’s zijn wel zo prettig….[/quote]
The Da Vinci Code misschien?
Zo heet het gewoon illuminati zoek het maar op op youtube.
En dat over hollywood geloof ik ook ja luister maar naar nummmers en interviews van 2pac hij had het er al over en was er tegen,
net als MJ nu zijn ze beide dood.
[quote]Zo heet het gewoon illuminati zoek het maar op op youtube.
En dat over hollywood geloof ik ook ja luister maar naar nummmers en interviews van 2pac hij had het er al over en was er tegen,
net als MJ nu zijn ze beide dood.[/quote]
Dus hoe heet die gozer? die lijfarts van MJ is ook van de overheid…? Zo`n illuminatipipo
Realness, beter ga jij ff naar school toe ofso.
Je hebt wel punten en komma’s, maar dat kan beter.
Het leest nogal irritant.
Dit is keihard bullshit, ik snap niet hoe mensen dit nou weer bedenken.
De verschillen tussen alle landen zijn gewoon veel en veel te groot.
[quote]Realness, beter ga jij ff naar school toe ofso.
Je hebt wel punten en komma’s, maar dat kan beter.
[/quote]
Alsof jouw spelling en grammatica altijd zo perfect is 😉
Ik weet niet waarom jullie zo moeilijk doen over punten en komma’s ik heb het gekopieerd van een bekende van mij en ik had geen zin
om alles te gaan controleren op punten en komma’s ik wou gewoon effe kijken wat jullie van dit onderwerp vinden.
[quote]Heb jij Assassins Creed 2 gedaan en National Treasure gekeken:p?[/quote]
National Treasure wel gezien natuurlijk.
Ik heb AC 1 zelfs maar iets van tien minuten gespeelt, laat staan deel 2 😉
Waarom? 😉
[quote]Het komt er toch niet, want de Euro is er pas net ten eerste, en het is gewoon te gecompliceerd.
Eerst moet er maar eens vrede komen en de 3e wereld landen geholpen worden, dan pas kan je beginnen naar zoiets te gaan kijken.[/quote]
Derde wereld zal nooit geholpen worden, kijk hoe groot Afrika is, we hebben allang de middelen om ze te helpen maar doen het niet.
Wat denk je als dat continent uit de crisis is en te machtig wordt? Dat wordt veel te bedreigend voor de USA, Rusland, China en Europa natuurlijk.
[quote]Ik weet niet waarom jullie zo moeilijk doen over punten en komma’s ik heb het gekopieerd van een bekende van mij en ik had geen zin
om alles te gaan controleren op punten en komma’s ik wou gewoon effe kijken wat jullie van dit onderwerp vinden.[/quote]
Laat je niet gek maken man, het feit dat je nu wel met een hoofdletter begint en met een punt eindigt maakt een hoop goed!
Ik vind het een interessant onderwerp, ga zo door 😉
Volgens mij is het gewoon bullshit, dit zijn een aantal opsommingen op een rij gezet en als je alleen naar die opsommingen kijkt dan heb je gelijk maar dingen die gezegt of gedaan worden zit nog veel meer achter dan alleen dat. Mensen zouden heus niet met zn allen massaal meegaan in zo’n Nazie we leven in een democratisch land er kan dus helemaal geen dicatatuur komen of iets, er zijn teveel mensen die daarvoor een stokje kunnen steken.
Het dus 1 groot complot, zo zou je dat eigenlijk over alles kunnen denken er zijn nou eenmaal mensen die het zo zien maar ik vind het echt een beetje bullshit dat mensen dat denken. Stel dat heel de wereld nou 1 dictatuur zou worden, als je met een mannetje of 10 zou samenwerken zou je de grote leider zo kunnen laten afknallen. We zijn altijd in de meerderheid dan de mensen die voor een Nazi zouden willen zorgen.
Baby’s Nemen de wereld over :surrender:
@ vgamer
dit komt in de film Angels en deamons voor 😉
[quote]
Derde wereld zal nooit geholpen worden, kijk hoe groot Afrika is, we hebben allang de middelen om ze te helpen maar doen het niet.
Wat denk je als dat continent uit de crisis is en te machtig wordt? Dat wordt veel te bedreigend voor de USA, Rusland, China en Europa natuurlijk.
[/quote]
Dat bedoel ik dus ook.
Wereldvrede en derdewereldlanden helpen, dat is al een “onmogelijke (iig langdurig gebeuren)”, dus NWO zal echt wel heel erg lang gaan duren.
@ OP
je hebt nog steeds eigenlijk niet verteld waarom ze dit willen. Zonder motief mag je nog zoveel punten opnoemen, het is niet echt sterk dan…
@ anderen 😀
Denk dat ik ergens illuminatie gehoord heb ofzo, ik heb namelijk nooit die davinci code reeks gelezen nog gevolgd of are 51 gespeeld…
[quote]National Treasure wel gezien natuurlijk.
Ik heb AC 1 zelfs maar iets van tien minuten gespeelt, laat staan deel 2 😉
Waarom? 😉
[/quote]
Dat zijn ook allemaal vrijmetselaars;)
als je die series gaat kijken word je echt helemaal parra ! 😛 geen aanrader je vertrouwt niks en niemand meer 😛
Gedownload… ik zal eens kijken… Zeitgeist had ik dan al wel gezien.
Wat zeuren jullie toch allemaal over onbelangrijke details jongens.
Iedereen moet even zeggen dat er geen punten en komma’s zijn terwijl er zelfs voor verontschuldigd is. Pffff…
Zijn jullie onze toekomst? Ga eerst die links eens na en lees eens wat, in plaats van de hele dag van die duffe spelletjes te spelen en dan jezelf wijs te maken dat je iets afweet van deze wereld.
Die Illuminatie gaan we wel tegenhouden, daar zit ik niet over in.
Maar dat komt door mensen die zich openstellen voor wat er gebeurt in hun leefomgeving en niet dankzij dit soort ‘wijze’ opmerkingen.
Dafaq is er hier gebeurt? 😛
Haha, ik weet wel dat er genoeg van die sites zijn met die illuminatie crap. Kan je zien hoe para mensen gaan doen, zelfs de 1 dollar vinden mensen verdacht :P.
@tangoteamwork, als je mensen zoekt die je gekke ideetjes steunen en geen “duffe spelletjes” spelen dan zit je toch echt op het verkeerde forum.