Topic: Vodafone 340 Simlock Vrij maken!

11 juni 2010om 17:55

Iemand die mij kan helpen?
Ben naar vodafone shop geweest. Om te vragen waarom ene vodafone kaartje wel doet en andere niet. Die snapte niet eens mijn vraag 😐 En ik zo simlock vrij helpt dat? Zei zo ja, misschien. Maar dat kost geld. Dus iemand die weet hoe ik dit gratis kan doen?

Vincent

6 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Meestal kun je na een jaar dit gratis aanvragen, gaat vaak via een unlock code.

0
  2. User  avatar
    931 XP

Je kunt ook nadenken, en even gaan googlen 😛
    [url]http://www.vodafone.nl/prive/help/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/[/url]

0
  3. User  avatar
    3650 XP

[quote]Je kunt ook nadenken, en even gaan googlen 😛
    [url]http://www.vodafone.nl/prive/help/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/[/url][/quote]

Ik heb het toestel net een maand 😐

Dus dan moet ik tog egt betalen 😛

0
  4. Engel_des_Doods's avatar

zwarte markt beverwijk 10 eurie simlockvrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
  5. User  avatar
    3388 XP

[quote]Iemand die mij kan helpen?
    Ben naar vodafone shop geweest. Om te vragen waarom ene vodafone kaartje wel doet en andere niet. Die snapte niet eens mijn vraag 😐 En ik zo simlock vrij helpt dat? Zei zo ja, misschien. Maar dat kost geld. Dus iemand die weet hoe ik dit gratis kan doen?

Vincent[/quote]

Dat heet een dubbele simlock! 😉 Heb ik ook op me oude telefoon zwaar iritant! Je zou ff kunnen googelen? Simlock verwijderen ”jouw type telefoon”

0
  6. User  avatar
    602 XP

Beltegoed.info: “Veel mensen gebruiken een online gsmunlock website om hun telefoon te unlocken. Uiteraard werkt dit vaak wel, maar wat bijna niemand weet, is dat de OPTA besloten heeft dat ze de geleverde gsm slechts 1 jaar gebelokkeerd mogen houden.”

Dus eventueel een jaar wachten, dan kan het gratis.

Zo eerst gewoon goed proberen te googelen, maar ik heb het geprobeerd, maar is niet echt gelukt.
    Maar als ik jou was zou ik gewoon ff goed zoeken.

0