Forum

Topic: Probleem met standby knop

Anoniem's avatar

Ik heb al een tijdje last van die aan/uit aanraak-knop (standby) vooraan aan de PS3 (fat 40Gb).
Ik moet daar echt 1min mijn vinger op houden en dan begint die maar stillekesaan te reageren om in standby te gaan.
Heeft er iemand dit probleem al eens ergens tegengekomen en is dit mogelijk te herstellen?
Want het is echt wel stom, snel even PS3 afzetten gaat hier niet … (en ja ik weet dat het ook op andere manieren uitgezet kan worden)… niet handig dat je de tv al afgezet hebt en dat je de PS3 ‘snel’ wil afzetten als je thuis wil vertrekken :yucky:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 85 XP
    StefanRSW's avatar

    Ik denk dat het handiger en sneller is om gewoon de playstation knop op de controller een paar seconden ingedrukt te houden en dan systeem uit te schakelen.
    Verder ken ik niemand die dit probleem heeft dus ik kan je niet echt verder helpen.

  2. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Wat Stefan zegt is een hele goeie oplossing. En als je hem weer aan wilt doen druk je gewoon op de PS toets van je controller..

  3. 261 XP
    marcovk's avatar

    Maar in principe moet de knop het wel gewoon doen :O

  4. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    je moet sowieso een tijdje wachten totdat het in standby gaat. Ook gaat het erom welk spel je op het moment speelt, de ene sluit sneller af dan de andere. Daarom kan het nu misschien langer duren omdat je een ander spel speelt. Als je het echt snel wilt afsluiten kan je altijd de stroom eraf halen… (ik raad je dit trouwens niet aan)

  5. 593 XP
    tovenaar's avatar

    je moet sowieso een tijdje wachten totdat het in standby gaat. Ook gaat het erom welk spel je op het moment speelt, de ene sluit sneller af dan de andere. Daarom kan het nu misschien langer duren omdat je een ander spel speelt.

    kijk hier ligt het aan… heb even geprobeerd voor je en kom op dezelfde conclusie als jouw potaflux..

    killzone2 duurt vele malen langer (toch wel een +- minuut) dan destruction derby classic (enkele sec)..
    ja ja speciaal voor jouw geprobeert, lief he..:P

    tevens eerste x dat ik die stand-by knop gebruik na die jaren, gebruik altijd de controller..

    maar dit wil dus zeggen dat je probleem niets is om je druk om te maken rhox