Als ik me controller aan het opladen ben met die usb draad en ik beweeg het draad staat er in me beeld dat me controller uit is , als ik hem dan weer effe stilhoud doet ie het weer maar als ik bijv mw2 speel met trilfuncite disconnect ie elke keer als me controller trilt , en sinds kort doet me controller het helemaal niet meer als ik dat usb daar er niet in heb , heeft iemand hetzelfde probleem of kan iemand me hierbij helpen ??:blush:
Topic: Controller werkt niet
14 juni 2010om 19:25

pak een paperclip en vouw m uit elkaar. Draai nu je PS3 controller om en ga met je paperclip in een gaatje midden-boven in je controller, dat is de reset knop. Doet ie t nu?
nee had ik al geprobeerd
dan denk ik dat je controller gewoon stuk is 😛
:nea:
Probeer eens een andere USB-kabel?
ligt het niet aan je kabeltje?
Probeer het eens met een andere controller?
andere controller is hetzelfde ik denk idd dat het de kabel is , kan je die gewoon loskopen ??
ik heb hetzelfde probleem maar dan zonder kabel.. met alle 3 de controllers.. maar dat is dan even prutsen en mieren met zonder met zonder kabeltje en dan doet alles het weer voor een maandje of 2…
maar denk inderdaad dat het aan jouw kabeltje ligt… ga de de eerste de beste electronica zaak en haal een merkloze!!! vele malen goedkoper dan 1 van sony, en werkt presies hetzelfde.. is alleen vaak een meter langer ofzo maar dat is al1 maar relaxt 😛
Heb ik ook redelijk vaak dan is die ineens de verbinding kwijt met ps3 ff kabeltje er in en huppa doet het weer maar blijft wel irritant jah