Topic: XBox Slim FAIL!

16 juni 2010om 20:03

Ok, als je de Xbox Slim beweegt terwijl er een CD in zit kan hij je CD kapot maken, Kijk Maar.

http://www.youtube.com/watch?v=XdSOrDl0uJA&playnext_from=TL&videos=A5_ezFC51DE&feature=sub

17 reacties

1. User  avatar
    495 XP

hahahaha wtf man.. 😛 never buy a xbox ..!

0
  2. User  avatar
    1512 XP

dat is echt een FAIL van microsoft 😀 😛 😀

0
  3. User  avatar
    1390 XP

xbox FAIL xD

0
  4. User  avatar
    657 XP

LOL!!

0
  5. User  avatar
    3650 XP

Oke ik ben geen Xbox fan maar:
    WELKE MONGOL BEWEEGT ZIJN CONSOL DAN OOK ALS DIE AAN STAAT :|?

0
  6. User  avatar
    1512 XP

[quote]Oke ik ben geen Xbox fan maar:
    WELKE MONGOL BEWEEGT ZIJN CONSOL DAN OOK ALS DIE AAN STAAT :|?[/quote]niemand, maar het zou ook niet moeten gebeuren als hij aanstaat dat de disc word vernield als je hem ff beweegt

ik heb mijn ps3 wel eens verplaatst als hij aanstond maar dan gebeurde er niks 😀

0
  7. User  avatar
    1299 XP

Laten we een slim maken die net zo dom is als de normale versie, heb het ooit met me 360 gedaan, en exact dezelfde ring (kras) kreeg ik in me disc, ze doen hun naam wel eer aan, beweeg je 360 en je hebt een 360 kras xD

0
  8. User  avatar
    931 XP

[quote]Laten we een slim maken die niet zo dom is als de normale versie, heb het ooit met me 360 gedaan, en exact dezelfde ring (kras) kreeg ik in me disc, ze doen hun naam wel eer aan, beweeg je 360 en je hebt een 360 kras xD[/quote]

idd, big fail

0
  9. User  avatar
    2449 XP

naja het is sowieso lame om te doen xD en wat als je dit doet bij de ps3? gebeurd er dan niks?:P

0
  10. User  avatar
    1390 XP

[quote]naja het is sowieso lame om te doen xD en wat als je dit doet bij de ps3? gebeurd er dan niks?:P[/quote]

dan komt er een elfje uit je PS3 xD

Nee, volgens mij gebeurt er niks 😛 tenzij je echt gaat shaken xD

0
  11. User  avatar
    778 XP

[quote]naja het is sowieso lame om te doen xD en wat als je dit doet bij de ps3? gebeurd er dan niks?:P[/quote]

Ik zou zeggen: probeer het uit met één van je troepgames, 50 Cent poep on the sand of die ene enorm slechte RTS. Hoe heet ie ook alweer..? :p

0
  12. User  avatar
    403 XP

Dan heb ik geluk gehad heb het ook met m’n Ps3 gedaan gebeurde niks. Maar had het ook niet verwacht dat dit zal gebeuren met een Xbox 360 zal ik het niet durven wagen.

0
  13. User  avatar
    4682 XP

Lol heb ik ook pas gehad met mijn xbox elite toe ik hem heel voorzichtig recht op wilde zetten ( doet ie anders nooit ), had alleen geen ring op mijn dvd’tje van Metro 2033/alan wake ?, ook nog een keer bij de release xbox met gears of war1 die 20 keer vast liep en een paar keer een gehele rode cirkel aan mij liet zien, heb toen mijn xbox te grazen genomen ( had toen nog geen ring of dead garantie ) en had toen ook een mooie kras op mijn dvd’tje en dat heeft mijn xbox geweten ook, heb daarna een hele poos geen xbox meer gehad.

0
  14. User  avatar
    413 XP

Je kunt het dan beter de scratchbox 360 noemen, dat was een vrij diepe en brede kras.

0
  15. User  avatar
    400 XP

Heb het net met mijn PS3 Classic 40gb gedaan met een lege CD. En er gebeurde niks, zelfs geen krasje wel gaat je PS3 heel even zoemen in de lucht (maar dat kan ook door die lege CD komen :D)

0
  16. User  avatar
    488 XP

lol respect voor het uit proberen XD de ps3 zou spontaan zichzelf vernielen.

maar uhm nou ben ik wel nieuwsgierig hoe krijgt Microsoft het voor elkaar om de disc the scratche in de Xdoos zit dat infa rood oogje zo verneukeratief vast ?

0
  17. User  avatar
    1512 XP

[quote]lol respect voor het uit proberen XD de ps3 zou spontaan zichzelf vernielen.

maar uhm nou ben ik wel nieuwsgierig hoe krijgt Microsoft het voor elkaar om de disc the scratche in de Xdoos zit dat infa rood oogje zo verneukeratief vast ?[/quote]

ja volgens mij zit hij zo gammel in elkaar dat alles gelijk los komt enzo 😛

0