Topic: Xbox 360 Elite of Slim?

18 juni 2010om 16:19

Hi everybody,

ik liet laatst aan mijn pa 2 filmpjes op YouTube zien, Project Natal en PlayStation Move, hij vond Project Natal wel erg mooi en wil daarvoor een Xbox 360 aan gaan schaffen, alleen wist hij nog niet wat hij moest gaan kiezen, of een Xbox 360 Elite of de nieuwe Xbox 360 Slim die volgende maand geloof ik wordt uitgebracht.

Wat ik heb gehoord is dat de nieuwe Xbox 360 ingebouwde WiFi krijgt, nou dit is wel leuk, maar je kan hem net zo goed op ethernet aansluiten, tenminste, die zit toch op de achterkant? En de Slim krijgt een 250GB hdd , nou die harddisk heeft hij qua grootte niet nodig denk ik, 120GB zou ook genoeg zijn, en dan zag ik bij de BartSmit een Xbox 360 Elite met 4 games voor 200 euro.

[url=”http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?fh_params=omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3D220054%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252fbartsmit%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bbartsmit_5_78__1%257d%252fcategories%253c%257bbartsmit_5_78__1_2_1442__0%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister”]BartShit[/url]

Is het dan beter voor hem om die nu te kopen of dat hij wacht op de Xbox 360 Slim?

33 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

Kinnect gaat failen, geloof mij maar 😛

0
  2. User  avatar
    232 XP

Ja ja, dat denk ik ook 😛 Maar mijn vader denkt er anders over en hij wil alleen maar weten wat hij beter kan kopen.

0
  3. User  avatar
    1299 XP

[quote]Ja ja, dat denk ik ook 😛 Maar mijn vader denkt er anders over en hij wil alleen maar weten wat hij beter kan kopen.[/quote]

Een PlayStation 3 xD

0
  4. User  avatar
    1390 XP

[quote]Een PlayStation 3 xD[/quote]

Met Playstation Move natuurlijk! 😛

0
  5. User  avatar
    232 XP

Eehm, ik had het over mijn start-post natuurlijk, een Xbox 360 Elite of Xbox 360 Slim xD

0
  6. User  avatar
    216 XP

Ik zou dan xbox 360 slim kopen omdat het veel kleiner en zuiniger is + ingebouwde wi-fi.

0
  7. User  avatar
    969 XP

Xbox 360 Slim..

Is mooier

0
  8. User  avatar
    2449 XP

ikzal maar ff w8en totdt er xbox 360 slim bundels zijn met wat games:P

0
  9. User  avatar
    778 XP

Koop een Wii! Meeste waar voor je geld! xD:rolleyes:

0
  10. User  avatar
    232 XP

We hebben al een Wii en die willen we juist verkopen om een Xbox 360 te halen xD

0
  11. User  avatar
    602 XP

[quote]

BartShit
    [/quote]

Xbox vragen stellen op een PS3 site en dan over Bart Smit zeggen dat dat Bart Shit is??
    Ik zou eerst maar eens op een xdoos forum gaan vragen ofsoo 😛

Die slim is alleen kleiner (en ietsjes sneller), en heeft grotere HDD, als je dat nodig hebt moet je dat doen, maar als je dat niet hoeft kan je net zo goed nu doen.

0
  12. User  avatar
    4682 XP

In eerste instantie zal ik zeggen koop een slim daar zit WIFI ingebouwd, ”maar” het ding in nog maar pas uit en je weet nu nog niks over de kwaliteit van het ding, verder glimt het ding enorm en je zal er dus erg snel stof en krassen op gaan zien ”iets wat mij personderlijk erg zal irriteren”

0
  13. User  avatar
    2449 XP

[quote]In eerste instantie zal ik zeggen koop een slim daar zit WIFI ingebouwd, ”maar” het ding in nog maar pas uit en je weet nu nog niks over de kwaliteit van het ding, verder glimt het ding enorm en je zal er dus erg snel stof en krassen op gaan zien ”iets wat mij personderlijk erg zal irriteren”[/quote]

Krassen, ik weet niet hoe jij dan met je spul om gaat:P Ik heb nog de PS3 60gb en daar zit geen enkel krasje op, op wat stof na maar daarom stof ik hem regelmatig af:P.

0
  14. User  avatar
    135 XP

een wii kun je ook aan denken als je project natal enzo leuk vindt xD

0
  15. User  avatar
    232 XP

We hebben al een Wii en die willen we juist verkopen om een X360 te kopen, ik heb zelf natuurlijk wél een PS3 en ik ga PS Move zeker weten kopen icm Socom 4

0
  16. User  avatar
    203 XP

http://i19.photobucket.com/albums/b158/videogamer87x/consoles2.gif
    [b]ik heb voor consoles[/b]
    ps3
    xbox360
    wii
    psp
    gameboy advanced
    sega mega drive
    nintendo
    ps2
    ps1
    gameboy
    nintendo ds

mischien haal ik die nieuwe ook xbox360 :rofl:
    [b]games coming soon[/b]
    gears of war 3 voor[b] xbox360 [/b]ga ik halen
    [b]call of duty spece ops[/b] voor [b]ps3[/b]
    [b]killzone[/b] 3 voor [b]ps3[/b]

dat wordt mij spellen uitkomt

0
  17. User  avatar
    4682 XP

[quote]Krassen, ik weet niet hoe jij dan met je spul om gaat:P Ik heb nog de PS3 60gb en daar zit geen enkel krasje op, op wat stof na maar daarom stof ik hem regelmatig af:P.[/quote]

Dan moet je eerst alle vette vingers van je PS3 af poetsen dan kan je zien wat er onder zit, en nog een tip: doe het licht eens aan dan zie je ze beter (de krassen)

0
  18. User  avatar
    1390 XP

marco, ik zal eerst wachten tot dat Natal uitkomt, misschien krijg je dan bundels met een xbox360 + natal ofzo. dan kun je er beter weer over gaan nadenken

[quote]Xbox vragen stellen op een PS3 site en dan over Bart Smit zeggen dat dat Bart Shit is??
    Ik zou eerst maar eens op een xdoos forum gaan vragen ofsoo 😛
    [/quote]

Daarvoor hebben wij ook dit forum.. 🙂
    Speciaal bedoelt voor vragen en tips over andere consoles.

0
  19. User  avatar
    114 XP

Ik ga niet nog een xbox kopen ! 😛 heb er al 3 gekocht in de loop der tijd en ben nu blij met me ps3 haha 😛

0
  20. User  avatar
    232 XP

Ieder zn eigen keus hé:P

Mijn vader is nu eenmaal voor de X360

0
  21. User  avatar
    3388 XP

Ik wil maybe ook een Xbox kopen 😛 wel omgebouwd ofc ^^ maar eerst ff afwachten wanneer ik er geld voor over heb 😉
    Ik had persoonlijk voor de slim gegaan. Waarom? nieuwer is meestal altijd ietjes beter 😛

0
  22. User  avatar
    524 XP

Slim heeft Wifi ingebouwd

0
  23. User  avatar
    403 XP

[url]http://tweakers.net/reviews/1745/hoe-stil-is-de-nieuwe-xbox-360.html[/url] Nog een reden om een Ps3 slim te kopen.

0
  24. User  avatar
    23 XP

Ik zou voor de slim gaan, hijs een stuk zuiniger een een klein stukje sneller. Ook vind ik de lak mooi gedaan, beetje een add ofcourse, maar wel leuk. Als je natal gaat halen zou ik idd zoals de meeste zeggen toch maar even wachtten totdat er bundels zijn, meestal scheelt dat je ook wat geld;). Tenzij je natuurlijk ongeduldig bent.

0
  25. User  avatar
    403 XP

Ik zou Kinect niet gaan kopen, want je kan beter voor Move gaan. ik zag net op Bol.com dat games voor Kinect 62 euro zijn en dat zijn games die niet heel veel voorstellen. En Kinect kost 150 euro en met Move kan je voor 60 euro beginnen met zo’n starter pakket.

http://www.youtube.com/watch?v=NK5qoTFRFmU

Microsoft wil 62 euro voor dit simpel spelletje…
    En de games voor PS Move zijn 45 euro op Bol.com eigelijks ook nog wel duur vind ik zelf maar het is beter dan die 62 euro van Microsoft.

0
  26. User  avatar
    1512 XP

ik zpu ook voor de move gaan
    ik weet niet wat voor soort spellen die jij speelt maar kinect heeft alleen maar kinderachtige spelletjes en move heeft dat ook wel maar je kunt er ook gewoon hardcore games mee spelen zoals killzone 3 bijvoorbeeld

0
  27. JBVisual's avatar

de xbox 360 slim lijkt mij beter, enige nadeel is dat de xbox een veel midnere console is dan de ps3

0
  28. User  avatar
    414 XP

Geen van beide? xD

Maar denk dat je toch beter de elite kiest dan….

0
  29. User  avatar
    538 XP

Heb zelf de slim en ben er erg tevreden over 🙂
    maar zou zelf eerder voor de move gaan.
    Kinect betaal je 150 euro en dan moet je nog es een spel van 40 a 60 euro ofzo kopen.
    is me tog wel een beetje te duur in vergelijking met de move .

0
  30. User  avatar
    1512 XP

@ xENDYMiiONx
    ff offtopic maar waarom schrijf je je reacties zo raar ?? 😛

0
  31. User  avatar
    538 XP

wat is er raar aan dan?

0
  32. User  avatar
    1512 XP

[quote]wat is er raar aan dan?[/quote]nee sorry mijn firefox was ff in de war
    ik zag namelijk dat je al je woorden onder mekaar schreef
    kijk
    zo
    zag
    ik
    het
    sorry 😛

0
  33. User  avatar
    538 XP

hehe ok 😛

0