Hi everybody,
ik liet laatst aan mijn pa 2 filmpjes op YouTube zien, Project Natal en PlayStation Move, hij vond Project Natal wel erg mooi en wil daarvoor een Xbox 360 aan gaan schaffen, alleen wist hij nog niet wat hij moest gaan kiezen, of een Xbox 360 Elite of de nieuwe Xbox 360 Slim die volgende maand geloof ik wordt uitgebracht.
Wat ik heb gehoord is dat de nieuwe Xbox 360 ingebouwde WiFi krijgt, nou dit is wel leuk, maar je kan hem net zo goed op ethernet aansluiten, tenminste, die zit toch op de achterkant? En de Slim krijgt een 250GB hdd , nou die harddisk heeft hij qua grootte niet nodig denk ik, 120GB zou ook genoeg zijn, en dan zag ik bij de BartSmit een Xbox 360 Elite met 4 games voor 200 euro.
[url=”http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?fh_params=omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3D220054%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252fbartsmit%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bbartsmit_5_78__1%257d%252fcategories%253c%257bbartsmit_5_78__1_2_1442__0%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister”]BartShit[/url]Is het dan beter voor hem om die nu te kopen of dat hij wacht op de Xbox 360 Slim?

Kinnect gaat failen, geloof mij maar 😛
Ja ja, dat denk ik ook 😛 Maar mijn vader denkt er anders over en hij wil alleen maar weten wat hij beter kan kopen.
[quote]Ja ja, dat denk ik ook 😛 Maar mijn vader denkt er anders over en hij wil alleen maar weten wat hij beter kan kopen.[/quote]
Een PlayStation 3 xD
[quote]Een PlayStation 3 xD[/quote]
Met Playstation Move natuurlijk! 😛
Eehm, ik had het over mijn start-post natuurlijk, een Xbox 360 Elite of Xbox 360 Slim xD
Ik zou dan xbox 360 slim kopen omdat het veel kleiner en zuiniger is + ingebouwde wi-fi.
Xbox 360 Slim..
Is mooier
ikzal maar ff w8en totdt er xbox 360 slim bundels zijn met wat games:P
Koop een Wii! Meeste waar voor je geld! xD:rolleyes:
We hebben al een Wii en die willen we juist verkopen om een Xbox 360 te halen xD
[quote]
BartShit
[/quote]
Xbox vragen stellen op een PS3 site en dan over Bart Smit zeggen dat dat Bart Shit is??
Ik zou eerst maar eens op een xdoos forum gaan vragen ofsoo 😛
Die slim is alleen kleiner (en ietsjes sneller), en heeft grotere HDD, als je dat nodig hebt moet je dat doen, maar als je dat niet hoeft kan je net zo goed nu doen.
In eerste instantie zal ik zeggen koop een slim daar zit WIFI ingebouwd, ”maar” het ding in nog maar pas uit en je weet nu nog niks over de kwaliteit van het ding, verder glimt het ding enorm en je zal er dus erg snel stof en krassen op gaan zien ”iets wat mij personderlijk erg zal irriteren”
[quote]In eerste instantie zal ik zeggen koop een slim daar zit WIFI ingebouwd, ”maar” het ding in nog maar pas uit en je weet nu nog niks over de kwaliteit van het ding, verder glimt het ding enorm en je zal er dus erg snel stof en krassen op gaan zien ”iets wat mij personderlijk erg zal irriteren”[/quote]
Krassen, ik weet niet hoe jij dan met je spul om gaat:P Ik heb nog de PS3 60gb en daar zit geen enkel krasje op, op wat stof na maar daarom stof ik hem regelmatig af:P.
een wii kun je ook aan denken als je project natal enzo leuk vindt xD
We hebben al een Wii en die willen we juist verkopen om een X360 te kopen, ik heb zelf natuurlijk wél een PS3 en ik ga PS Move zeker weten kopen icm Socom 4
http://i19.photobucket.com/albums/b158/videogamer87x/consoles2.gif
[b]ik heb voor consoles[/b]
ps3
xbox360
wii
psp
gameboy advanced
sega mega drive
nintendo
ps2
ps1
gameboy
nintendo ds
mischien haal ik die nieuwe ook xbox360 :rofl:
[b]games coming soon[/b]
gears of war 3 voor[b] xbox360 [/b]ga ik halen
[b]call of duty spece ops[/b] voor [b]ps3[/b]
[b]killzone[/b] 3 voor [b]ps3[/b]
dat wordt mij spellen uitkomt
[quote]Krassen, ik weet niet hoe jij dan met je spul om gaat:P Ik heb nog de PS3 60gb en daar zit geen enkel krasje op, op wat stof na maar daarom stof ik hem regelmatig af:P.[/quote]
Dan moet je eerst alle vette vingers van je PS3 af poetsen dan kan je zien wat er onder zit, en nog een tip: doe het licht eens aan dan zie je ze beter (de krassen)
marco, ik zal eerst wachten tot dat Natal uitkomt, misschien krijg je dan bundels met een xbox360 + natal ofzo. dan kun je er beter weer over gaan nadenken
[quote]Xbox vragen stellen op een PS3 site en dan over Bart Smit zeggen dat dat Bart Shit is??
Ik zou eerst maar eens op een xdoos forum gaan vragen ofsoo 😛
[/quote]
Daarvoor hebben wij ook dit forum.. 🙂
Speciaal bedoelt voor vragen en tips over andere consoles.
Ik ga niet nog een xbox kopen ! 😛 heb er al 3 gekocht in de loop der tijd en ben nu blij met me ps3 haha 😛
Ieder zn eigen keus hé:P
Mijn vader is nu eenmaal voor de X360
Ik wil maybe ook een Xbox kopen 😛 wel omgebouwd ofc ^^ maar eerst ff afwachten wanneer ik er geld voor over heb 😉
Ik had persoonlijk voor de slim gegaan. Waarom? nieuwer is meestal altijd ietjes beter 😛
Slim heeft Wifi ingebouwd
[url]http://tweakers.net/reviews/1745/hoe-stil-is-de-nieuwe-xbox-360.html[/url] Nog een reden om een Ps3 slim te kopen.
Ik zou voor de slim gaan, hijs een stuk zuiniger een een klein stukje sneller. Ook vind ik de lak mooi gedaan, beetje een add ofcourse, maar wel leuk. Als je natal gaat halen zou ik idd zoals de meeste zeggen toch maar even wachtten totdat er bundels zijn, meestal scheelt dat je ook wat geld;). Tenzij je natuurlijk ongeduldig bent.
Ik zou Kinect niet gaan kopen, want je kan beter voor Move gaan. ik zag net op Bol.com dat games voor Kinect 62 euro zijn en dat zijn games die niet heel veel voorstellen. En Kinect kost 150 euro en met Move kan je voor 60 euro beginnen met zo’n starter pakket.
http://www.youtube.com/watch?v=NK5qoTFRFmU
Microsoft wil 62 euro voor dit simpel spelletje…
En de games voor PS Move zijn 45 euro op Bol.com eigelijks ook nog wel duur vind ik zelf maar het is beter dan die 62 euro van Microsoft.
ik zpu ook voor de move gaan
ik weet niet wat voor soort spellen die jij speelt maar kinect heeft alleen maar kinderachtige spelletjes en move heeft dat ook wel maar je kunt er ook gewoon hardcore games mee spelen zoals killzone 3 bijvoorbeeld
de xbox 360 slim lijkt mij beter, enige nadeel is dat de xbox een veel midnere console is dan de ps3
Geen van beide? xD
Maar denk dat je toch beter de elite kiest dan….
Heb zelf de slim en ben er erg tevreden over 🙂
maar zou zelf eerder voor de move gaan.
Kinect betaal je 150 euro en dan moet je nog es een spel van 40 a 60 euro ofzo kopen.
is me tog wel een beetje te duur in vergelijking met de move .
@ xENDYMiiONx
ff offtopic maar waarom schrijf je je reacties zo raar ?? 😛
wat is er raar aan dan?
[quote]wat is er raar aan dan?[/quote]nee sorry mijn firefox was ff in de war
ik zag namelijk dat je al je woorden onder mekaar schreef
kijk
zo
zag
ik
het
sorry 😛
hehe ok 😛